Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, når aufpantheren min hadde crew med camo, så hvorfor ikke?

 

Virkelig fått sansen for T3-Cruiserne, gitt. Litt ille å fly rundt og denge folk som såvidt har startet å spille, men litt avlastning må man vel ha.

 

Edit: Dessuten grinder jeg Valentine, eller snarere gjorde, det gikk av gode grunner fort unna. Mk. II ser ut til å være en kjekk sak å få Orliks i. :wee:

post-61018-0-81169800-1386886383_thumb.jpg

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Har en anelse om at det involerer en flygende T1. :wee:

 

Mye bedre enn som så, en T1 Cunningham som kverker en full-hp IS-3!

 

Edit: Dessuten grinder jeg Valentine, eller snarere gjorde, det gikk av gode grunner fort unna. Mk. II ser ut til å være en kjekk sak å få Orliks i. :wee:

 

Valentine ja...sannsynligvis den verste tier 4 tanksen i spillet. (Ja, verre enn M3 Lee) Som vel gjør den til den verste tanksen i spillet. I teorien bra armor, i praksis er den kun brukbar når du er top tier, og det er heller sjelden. Ellers så har den vel også lavest DPM i spillet med de to toppkanonene, under 1k DPM. Anbefaler stock kanonen, stock turret og liberalt med gold ammo. (Stock turret fordi du da har 15 grader gun depression, mot 8 med oppgradert turret.)

Lenke til kommentar

Tja, når aufpantheren min hadde crew med camo, så hvorfor ikke?

AufPanther er en light tank, den har rett og slett bedre camo rating enn E 50

E 50 har knapt bedre camo enn heavies, med en base value på bare 9.14 (T-54 har 15.71) er det nesten ikke noe poeng i å sette camo på mannskapet før du har fått repairs og en del viktige skills som Controlled Impact, Sixth Sense, Designated Target, Safe Stowage, og Clutch Breaking på plass. Selv radiomannen er bedre tjent med Situational Awareness foran camo (til forskjell fra alle andre mediumlinjer der du heller har camo foran situational awareness) på E 50 fordi den har så dårlig camo-verdi.

 

Du kunne valgt firefighting, men det er stort sett bare det som hadde vært verre :p

Lenke til kommentar

Hvorfor har han ikke repairs?

En E 50 uten repairs er jo meningsløst.

 

Hvorfor Hun ikke har, sier seg vel selv:P

Har også repairs og de andre gode perksa man trenger. Jeg kjører viewrange forran alt, da dette fungerer for meg.

 

In game fungerer camovaluen på e50 for min del. Skulle vel tilsi at det ikke fungerer, men det gjør det nå.

Endret av -kongssund
Lenke til kommentar

AT2 er morsom. Skikkelig pansret i T5, nå har At vognene ganske store weakspots men det er det ganske få som ser ut til å forstå.

 

Så lenge folk ikke har peiling vil tanks som AT2/8/7/15 være nesten udødelige! Rekorden min i At2 er vel 7k mottatt hvis jeg ikke husker feil, etpar hundre skudd mottatt i fronten som ikke gjorde stort annet enn å skrape av litt maling...

Har selv kommet meg opp til AT7 og har egentlig kost meg stort med disse tanksene!

Lenke til kommentar

 

Så lenge folk ikke har peiling vil tanks som AT2/8/7/15 være nesten udødelige! Rekorden min i At2 er vel 7k mottatt hvis jeg ikke husker feil, etpar hundre skudd mottatt i fronten som ikke gjorde stort annet enn å skrape av litt maling...

Har selv kommet meg opp til AT7 og har egentlig kost meg stort med disse tanksene!

Digger også disse engelske TD'ene.. og ja, det er utrolig moro når du møter tanks som ikke har peil på hvor de skal skyte :) Men så har du også de som vet om weakspots.. Driver selv å tøffer rundt i AT15, og liker den godt, er jo farten som er utfordringen..

Lenke til kommentar

 

Så lenge folk ikke har peiling vil tanks som AT2/8/7/15 være nesten udødelige! Rekorden min i At2 er vel 7k mottatt hvis jeg ikke husker feil, etpar hundre skudd mottatt i fronten som ikke gjorde stort annet enn å skrape av litt maling...

Har selv kommet meg opp til AT7 og har egentlig kost meg stort med disse tanksene!

AT 7 virker som en av de bedre i linja, den har bare et lite weakspot forfra i motsetning til AT8 som har en helt latterlig 76mm tynn maskingeværavdeling (en hel firkant rundt faktisk...)

AT 15 ser det ut som om man kan skyte rett gjennom kanonen i likhet med AT2.

Tortoise er lett å penne forfra for nesten alle tier 9-tanker, 171 mm med 30° vinkel trenger man bare å rulle 197 eller høyere mot for å gå gjennom med HEAT...

Digger også disse engelske TD'ene.. og ja, det er utrolig moro når du møter tanks som ikke har peil på hvor de skal skyte :) Men så har du også de som vet om weakspots.. Driver selv å tøffer rundt i AT15, og liker den godt, er jo farten som er utfordringen..

Prøv Churchill VII, den har to "geniale" weakspots forfra...

Lenke til kommentar

Da har dere motsatte erfaringer av meg, stort sett vet alle hvor weakspottene er. AT2 var høydepunktet, og etter det har det bare gått nedoverbakke. Nærmer meg vel AT15, men prioriterer ikke AT7 grinden.

 

Jeg håper det kommer en buff til top tierene snart, tortoise feks, er easy meat. Det weakspotta må gjøres sterke, eventuelt en liten speedbuff.

Lenke til kommentar

Da har dere motsatte erfaringer av meg, stort sett vet alle hvor weakspottene er. AT2 var høydepunktet, og etter det har det bare gått nedoverbakke. Nærmer meg vel AT15, men prioriterer ikke AT7 grinden.

 

Skulle til å si det samme. Er på AT-15 og hater den kassen. Nesten samme hva jeg møter så slenger de turreten rundt, skyter og penner i ett banka kjør. Kanskje en av ti kamper møter jeg et lag som ikke aner hva de skal gjøre, men ellers så kan alt som er tier 7+ penne meg uten problemer. Møkkatanks!

Lenke til kommentar

 

AT 15 ser det ut som om man kan skyte rett gjennom kanonen

Mantlet er svak og har et stort hull til kanonen. Samnt så er "puppene" svake oppå og UFP er det også. Ingen problem dersom du vet hvor du skal skyte den.

 

Men angående weakspots, så synes jeg at FV 215b har en ganske artig en som kommer frem dersom den sidescraper. Den har en bul på sidene med turret, og den kan penetrerest dersom man sidescraper. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...