Karmany. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det ikke mangen som hater hetzer? Det første jeg gjorde var å kjøpe den beste motoren, og nå maler den som en katt og klorer som en tiger. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hetzer? Frykter ikke den noe spesielt, med mindre jeg kjører "lavere" tiers. Kommer jeg med KV så er det som regel én vinner Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det er bare de sykt irriterene KV-dudene som tar meg ut med ETT skudd atm. Så fort jeg får 10,5 kanonen, så skal jeg nok gjøre litt mer skade! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hetzer's gonna hetz, yo. Du får slenge på en rammer, og ikke sette all din lit til lange skudd. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det er bare de sykt irriterene KV-dudene som tar meg ut med ETT skudd atm. Så fort jeg får 10,5 kanonen, så skal jeg nok gjøre litt mer skade! 10.5 cm StuH 42 L/28 kanonen er god på korte distanser da den ikke er noe spesielt treffsikker. Om du liker å snike i busker og ta folk ut på avstand så er det 7.5 cm PaK 39 L/48 som gjelder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hadde forøvrig en fantastisk kamp i KV-3-en min i sted. 6 kills - deriblant en T-29, en Jagdpanther og en Ferdinand - og en større dose XP. 122 mm for life. <3 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 God damn hetzerz Kjøre panzer 3, støte på Hetzer -"It bounced! It Bounced! Ricochet!" Levle meg/kjøpe Hetzer selv -One shotted by heavies erry game all games 3 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mange tanks som er konge i sitt eget tier, men takler høyere tiers dårlig. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mange tanks som er konge i sitt eget tier, men takler høyere tiers dårlig. Men det gjelder selvfølgelig ikke Stug'en som ikke har noen problemer med tanks i høyere tiers Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men det gjelder selvfølgelig ikke Stug'en som ikke har noen problemer med tanks i høyere tiers Er du enig i at den russiske SU-85 er enda et hakk bedre? Jeg vet ikke hvilken Tier disse er i, men sammenligner ved å lese tall på nett Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mange tanks som er konge i sitt eget tier, men takler høyere tiers dårlig. Men det gjelder selvfølgelig ikke Stug'en som ikke har noen problemer med tanks i høyere tiers Å? Tier 7 heavies da? Hva om de skyter tilbake? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Og det gjør de, og det gjør vondt! :| Forøvrig gjør det vondt å spille Tiger også. Endelig fikk jeg nok xp til den beste gunen, men jeg dør like fort uansett. Og det selv om jeg holder meg bakerst og sniper fra busker. Enten blir jeg potshotta av arty ellers så blir jeg scouta av en eller annen jævel og tatt ut av TD-er og heavies. Eller jeg møter wolfpacker med T-54 eller Easy8. Gud, så vondt. :| Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Elsker tiger! tror ikke jeg har blitt tatt ut av arty noen gang bortsett fra når de "no-scoper" meg i en duell Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis man har to like tanks, vil xp'en man tjener på disse kunne bli brukt på samme oppgradering? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du kan vel ikke kjøpe to like tanks, så det stopper seg nok selv. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tiger er ikke den ubertanksen i WoT som den var under andre verdenskrig. Den sliter med en relativt svak kanon, dyr ammunisjon, relativt tynn armor og nesten ingen vinkel på armor. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dyr ammo? 252 cdretis på skudd er jo ikke dårlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ammokostnader merker jeg aldri noe til. Går i pluss uansett med premium. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Blandet ammo med en annen tanks. Nå skal det sies at jeg ikke brukte premium før jeg var over midtveis med Tiger II. Ting tok tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ser den. Jeg hadde premium fra første stund. I betaen gikk det jo greit, fikk jo gull hver dag, men jeg har ikke hatt noen problemer med å ikke ha nok penger til å kjøpe nok gull til en måned med premium og til å konvertere freexp så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå