Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Spilte et par kamper på test serveren i dag for å teste ut den nye tier 9 (Type 61) og tier 10 (STB-1) tanken til det japanske treet, og jeg må innrømme at jeg likte dem godt.

 

De hadde overraskende god gun depression begge to og kanonene var ganske ålreit. Begge tankene bruker samme kanon med 390 skade, 258 pen, 0.36 accuracy og 2,3sec (Type 61) og 2,1sec (STB-1) aiming time.

Ikke den beste pen eller accuracy, men STB-1 har en DPM på 2925 skade (7,5 skudd i minuttet) som er helt rått.

Nå har jeg ikke prøvd premium ammo med disse enda, men de skyter HEAT med 330 pen.

 

Armor på tier Type 61 er laget av papir, nogenlunde samme som på Leo. Armor på STB-1 derimot virker som om den kan trolle en del, 110-130mm armor på hull/turret med veldig gode vinkler og lav profil.

 

 

Skal kjøre en del kamper til før jeg bestemmer meg om jeg vil satse på disse når patchen endelig kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, i likhet med 80% av andre vogner er den crappy stock.

 

Edit: Mente siste innlegg til AikI altså, som i "du har indien pz snart"

 

Jeg har den.

Jeg håper virkelig ikke han grinder Indien fra Awfulpanther, det er jo med god grunn at den kalles for Awfulpanther.

Jeg har Awfulpanther (og Ace Tanker,) men det er mer fordi den er så rar enn styrkene dens (ramming stort sett.)

Lenke til kommentar

haha så jævla stakkarsli og spille bare 1 tank.

 

*ahem* http://worldoftanks.com/community/accounts/1000554378-Marxist/

Greit nok, fyren kjører mer enn en tanks, men nesten halvparten av kampene er i en og samme tanksen.

 

Sealclubbing gir deg dårlig rating i WN fordi de er på for lav tier så vidt jeg husker. Derimot så tjener de som kjører rundt og sparker rumpe i hellcat sykt mye rating, det er vel statpadder wagon nr 1 så vidt jeg leste på en tråd på wot forumet fra en som hadde regnet en del på formlene.

 

Njaaaa...da må man faktisk være litt kompetent. Hellcat er en sykt bra tanks, men du kan ikke sealclubbe med den som du kan i tier 1-3 tanks. Du må faktisk ha en del snøring for å gjøre det bra i Hellcat. Og da blir det jo ikke direkte statpadding lengre...

 

 

Edit: ellers er det jo litt artig med Hall of Fame biten på world of tanks siden: "Your position in rating "Victories/Battles": 1,784. You scored higher than 99,53% of players." Akkurat ja. Har jo lenge visst at de fleste som spiller dette spillet er noen vattnisser, men at jeg skulle havne så høyt på lista hadde jeg aldri trodd...

Endret av Valle79
Lenke til kommentar

Tankene går til http://www.noobmeter.com/player/na/tazilon/1001220800/'>NA-spilleren Tazilon, selve guruen innen VK2801, ca. 30,5k kamper av 44,5k.

 

 

Jeg håper virkelig ikke han grinder Indien fra Awfulpanther, det er jo med god grunn at den kalles for Awfulpanther.

Jeg har Awfulpanther (og Ace Tanker,) men det er mer fordi den er så rar enn styrkene dens (ramming stort sett.)

 

Spiller den såpass mye at det i praksis blir en grind til I-P, evt. om WG får ut fingeren og får RU251 e.l. på plass snart. Regner ikke akkurat at det blir noe av. Ryktene stammer fra midten av februar og visstnok vil ikke museet i Münster la WG titte på den. Gud forby at de skulle prøve å finne på spesifikasjoner for en stridsvogn.

 

Spøk til side, en kjekk "morovogn" som mange undervurderer, selv om WZ-131, AMX 13 75 og evt. T71 selvsagt er bedre vogner.

Lenke til kommentar

 

*ahem* http://worldoftanks.com/community/accounts/1000554378-Marxist/

Greit nok, fyren kjører mer enn en tanks, men nesten halvparten av kampene er i en og samme tanksen.

 

 

Njaaaa...da må man faktisk være litt kompetent. Hellcat er en sykt bra tanks, men du kan ikke sealclubbe med den som du kan i tier 1-3 tanks. Du må faktisk ha en del snøring for å gjøre det bra i Hellcat. Og da blir det jo ikke direkte statpadding lengre...

 

 

Edit: ellers er det jo litt artig med Hall of Fame biten på world of tanks siden: "Your position in rating "Victories/Battles": 1,784. You scored higher than 99,53% of players." Akkurat ja. Har jo lenge visst at de fleste som spiller dette spillet er noen vattnisser, men at jeg skulle havne så høyt på lista hadde jeg aldri trodd...

 

Det jeg mente var at hvis du spiller Hellcat, full premium loadout, sykt crew osv og kjører rundt i tier 6 og gjør alvorlig med skade, så går WN rating voldsomt opp. Hellcat har et villt skadepotensial, og gjør man mye skade i såpass lav tier som 6 så slår det visstnok hardt ut på ratingen :)

Lenke til kommentar

 

Det jeg mente var at hvis du spiller Hellcat, full premium loadout, sykt crew osv og kjører rundt i tier 6 og gjør alvorlig med skade, så går WN rating voldsomt opp. Hellcat har et villt skadepotensial, og gjør man mye skade i såpass lav tier som 6 så slår det visstnok hardt ut på ratingen :)

 

 

det er ikke lett med mindre man kan og spille. Hellcat er en veldig unforgiving tank og spille. Bouncer omtrent aldri, og har man ikke skjønt camo, så suger man i den.

Lenke til kommentar

 

Det jeg mente var at hvis du spiller Hellcat, full premium loadout, sykt crew osv og kjører rundt i tier 6 og gjør alvorlig med skade, så går WN rating voldsomt opp. Hellcat har et villt skadepotensial, og gjør man mye skade i såpass lav tier som 6 så slår det visstnok hardt ut på ratingen :)

Har mer moro med AMX 12t enn med Hellcat: http://wotreplays.com/site/471994#self

Fantastisk hvor mye ugang du kan gjøre selv som bunntier :D

Lenke til kommentar

 

 

det er ikke lett med mindre man kan og spille. Hellcat er en veldig unforgiving tank og spille. Bouncer omtrent aldri, og har man ikke skjønt camo, så suger man i den.

Jo men poenget er at de som kan spille, har potensiale for å gjøre det langt bedre i hellcat enn i noen annen T6 tank.

Lenke til kommentar

 

KV-1S ?

 

Var en grunn til at 90% av tankene som ble benyttet i Stage 1, Campaign 2, var KV-1S og Hellcat.

En hellcat i en busk gjør lett mer skade enn en KV-1S før den dør ;) 1800 DPM mot 1460, langt bedre pen, acc og aim, hastighet, view range og gun depression. Det eneste KV-1S har mot hellcat er mer hp, høyere alfa og litt hull armor.

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Er det 1.2M free XP jeg ser?

 

Måtte søke han opp for å se om det var ekte, he did not dissapoint

Link til type 59 karen sin profil:

http://worldoftanks.eu/community/accounts/501345557-Valthornet/

 

 

møtte han i en random for en par dager siden.

 

Spurte han om han var norsk, og han svarte med "Negative!"

 

lol, så skjønte han hva jeg skrev (på norsk) ?

 

Helt ok spiller, gjorde vel 2.7k damage (han var toptier), men det gjorde jeg også med E-25, og jeg døde midt i kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...