Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var tider det! personal best med den tanken var 11 kills, hadde lemming team, var bare jeg og 2 andre igjen mot nesten fullt enemy team.

 

Edit: Nå er det SU100Y og hetzer som er mine favoritt sealclubbers. happy times!

 

Edit2: er fremdeles litt glad i M2 light tho. er ikke helt det den brukte å være, men fungerer enda.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Vitsen er å vinne.

WN7 vil gi deg en litt dårlig rating, WN8 er jeg usikker på, efficiency vil gi deg en veldig god rating. Winrate vil også være veldig god.

WN8 tar visstnok med en vogns gjennomsnittlige prestasjon i beregningen, ergo lønner det seg å gjøre det bedre enn snittet.

Stol aldri på XVM sin % chance to win. Den er bare en pekepinn, da den ikke tar med i beregningen hvilken type tank du kjører, hvilken tank, hvilken tier du har.

 

Hellkittie er min favoritt tank #1, selv etter at den har blitt nerfet 3-4 ganger. (har vel 700+ kamper i den)

(...)

 

Det er nok derfor winchance er slått av. Stoler vel egentlig ikke stort på XVM i det hele tatt, det hadde antagelig vært mer nyttig med en mod som avgjorde om spilleren fulgte med i chat eller ikke.

 

At Hellcat har gjennomgått nerfs virker utrolig, ettersom den fortsatt har såpass mange sterke sider. Skjønt, hadde SU-100 eller Jagdpanzer IV nådd sytti på flatmark hadde det sikkert vært nok av de også.

Lenke til kommentar

det var tider det! personal best med den tanken var 11 kills, hadde lemming team, var bare jeg og 2 andre igjen mot nesten fullt enemy team.

 

Edit: Nå er det SU100Y og hetzer som er mine favoritt sealclubbers. happy times!

 

Edit2: er fremdeles litt glad i M2 light tho. er ikke helt det den brukte å være, men fungerer enda.

 

får liksom ikke helt til med SU 100Y. hva **** gjør jeg feil? blir jeg for tøff i trynet? synes ikke jeg kan være for langt borte fra fronten siden jeg synes gønnern er notorisk unøyaktig. og den er jo høyere en et hus, så den er ikke så lett å gjemme vekk heller. og laddetiden er jo under enhver kritikk. men farten er akseptabel mtp. størrelsen til huset. og han som beregnet armoren til den vogna må de jo ha hentet fra Fransk stridsvogn industri.

Lenke til kommentar

quote funker ikke på jobb pc så.

 

@bytrollet: Su100Y handler mye om flaks, men husk å stå langt bak. om du ser at noen skal til å skyte på deg så vrir du tanksen litt fort i et villt håp om å klare å sidescrape, det funker noen ganger, andre ganger så blir du oneshotta pga ammo rack. det eneste som funker 100% av gangene i encounters med SU 100Y er å skyte først å passe på at du har backup som kan skremme vekk mindre koselige fiender.

 

basicly, offense is the best defense i SU100Y

 

hadde en lemming 3v8 encounter i SU100Y der jeg endte med 7 kills og potential damage recieved som var et skremmende tall i den paper tanksen. jeg og en hellcat stod på cap point å defenda. vant på cap da enemy arty hadde kjørt seg bort.

 

kan se etter replay når jeg kommer hjem om du er interresert.

Lenke til kommentar

quote funker ikke på jobb pc så.

 

@bytrollet: Su100Y handler mye om flaks, men husk å stå langt bak. om du ser at noen skal til å skyte på deg så vrir du tanksen litt fort i et villt håp om å klare å sidescrape, det funker noen ganger, andre ganger så blir du oneshotta pga ammo rack. det eneste som funker 100% av gangene i encounters med SU 100Y er å skyte først å passe på at du har backup som kan skremme vekk mindre koselige fiender.

 

basicly, offense is the best defense i SU100Y

 

hadde en lemming 3v8 encounter i SU100Y der jeg endte med 7 kills og potential damage recieved som var et skremmende tall i den paper tanksen. jeg og en hellcat stod på cap point å defenda. vant på cap da enemy arty hadde kjørt seg bort.

 

kan se etter replay når jeg kommer hjem om du er interresert.

 

veldig. flott om du gidder.

Lenke til kommentar

Har sett denne anbefalt noen ganger:

 

http://rcp-wot.blogspot.no/

 

Begynte å lure på om det var noe galt med Cometen, men det ser ut til at det er fikset nå. Også selv om fienden knapt fikk mulighet til å ta knekken på meg: Gjennomgående blokkert av eget lag og fikk plantet et skudd i baken fra artilleriet, som gjorde 470 skade, samt satte fyr på motoren. :dremel:

post-61018-0-67252700-1386255123_thumb.jpg

Endret av AiKi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helgens special, søk dekning!

 

 

Triple Experience for the First Victory of the Day

Experience is the most valuable among the spoils of victory!

50% Discount and Income Bonus on the following SPGs:

fb III usa-m7_priest.png M7 Priest

fb III uk-gb27_sexton.png Sexton II

fb III germany-wespe.png Wespe

fb III france-lorraine39_l_am.png Lorraine 39L AM

fb III ussr-su-26.png SU-26

fb IV usa-m37.png M37

fb IV uk-gb26_birch_gun.png Birch Gun

fb IV germany-pz_sfl_ivb.png Pz.Sfl.IVb

fb IV france-amx_ob_am105.png AMX 105 AM mle. 47

fb IV ussr-su-5.png SU-5

fb V usa-m41.png M41

fb V uk-gb28_bishop.png Bishop

fb V germany-grille.png Grille

fb V france-amx_105am.png AMX 13 105 AM mle. 50

fb V ussr-su122a.png SU-122A

50% Discount on Consumables

Replenish your supplies at half the price - both gold and credit options!

50% Discount on Barracks’ slots

New vehicles require new crews – get some additional bunks to accommodate your men!

50% Discount on all Crew Training options

Train your men well – the vehicle is only as good as its crew after all!

Mission

Fire and Forget! Goal Destroy 4 or more enemy vehicles in a single battle Reward +50% Credit income for the battle Conditions

  • Random battles only
  • Using SPGs of Tier IV or higher only

 

 

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...