Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

Bra gjort. Bra camo på E-25 ja :)

 

 

cant.stop.playing it!

 

herregud og morsom den er.

 

Har hatt 10+ kamper over 1500 base XP nå. Helt syk tank, men krever sin spiller.

Den lærer deg virkelig hva camo er, og hvordan bruke den.

 

Har vel 66% med flesteparten solo matcher på rundt 230 kamper!

 

Den har tatt over for hellkittie akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

cant.stop.playing it!

 

herregud og morsom den er.

 

Har hatt 10+ kamper over 1500 base XP nå. Helt syk tank, men krever sin spiller.

Den lærer deg virkelig hva camo er, og hvordan bruke den.

 

Har vel 66% med flesteparten solo matcher på rundt 230 kamper!

 

Den har tatt over for hellkittie akkurat nå.

 

Spill litt til så kommer du opp i et sånt crew som dette ;) :

 

ydfq.jpg

 

 

Fyren har 14500 kamper i Type 59, og sjekk credits :eek::eek:

Lenke til kommentar

har dere mange "Mastery Bagdes" da? jeg har 9 Ace, 27 First class, 12 2nd class og 16 3rd class. på 6100 kamper.

Mer enn gjennomsnittlig tror jeg: 62 ace, 48 first, 28 second, og 9 third på 8100 kamper.

Enkelte tanker har jeg rett og slett ikke hatt nok flaks med MM for ace tankeren (Leopard 1 og JPzE100,) mens andre har jeg ikke hatt nok flaks med RNGen (Yatzy-152)

Lenke til kommentar

Valthornet liker veldig godt t-26 ser jeg og, hele 2 k kamper i den. Må lure på hva som er så artig med den, er vel ingen ESL/ TC tanks vel?

 

Har vel 53 ace badge av 91 på 14 k battles.

Snodig hvordan noen tankser strever man med å få ace badge i, kan spille rundt 50 kamper i en tank(Leopard), andre spiller man 5 kamper og får ace badge(obj 704). Helt klart at visse tankser er enn mer kombfortabel med å kjøre.

Lenke til kommentar

Valthornet liker veldig godt t-26 ser jeg og, hele 2 k kamper i den. Må lure på hva som er så artig med den, er vel ingen ESL/ TC tanks vel?

 

Har vel 53 ace badge av 91 på 14 k battles.

Snodig hvordan noen tankser strever man med å få ace badge i, kan spille rundt 50 kamper i en tank(Leopard), andre spiller man 5 kamper og får ace badge(obj 704). Helt klart at visse tankser er enn mer kombfortabel med å kjøre.

 

 

ace tanker er ikke veldig vanskelig, siden den sammenligner siste UKEs XP for alle som spiller den tanken.

Så man kan være heldig og spille i en uke der svært få spiller akkurat den tanken.

 

populære tanks vil alltid være "vanskelig" og få ace tanker i.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er så veldig imponert av Type 59 kjøringen hans. Han kjører 100% premium loadout fordi han har så mye cash og med kun 57,5% winrate etter 14500 kamper i en borderline op tank (spess med prem skudd fordi du fjerner en av de største svakhetene til en T8 med med LIMITED MM...) og sykt crew. Det synes jeg i grunn er ganske svakt.

 

Han gjør heller ikke spess mye damage i gjennomsnitt per kamp (1264 med battle tier 7,2).

 

Han har også 2400 kamper som sealclubber i T-26 og 1300 i Pz AufJ.

 

I Tier 10 greier han så vidt å holde seg over 50% winrate i de fleste han har, med 54% i IS-4 som et lite unntak.

 

Han stiller med en syk fordel i forhold til de fleste andre når han kjøre Type 59, og på grunn av dette greier han seg også greit i den. Gi en god spiller som QB, Garbad eller en haug andre det crewet og full loadout med prem ammo så skal man se hvor mye det virkelig går an å herje...

 

 

Forøvrig, kan han være norsk? Valthorn mener jeg er det norske navnet på instrumentet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, XVM er ikke alltid så stødig. Husker ikke nøyaktig, men i denne kampen fikk motstanderlaget grundig juling, lurer på om det sluttet 15-6. Riktignok fordi begge lag slo seg til ro på hver sin topp og jeg fikk et anfall av rekognosering, men tror fortsatt vinn/tap-prosenten hadde tippet godt til fordel for det andre laget om jeg hadde skrudd den på.

post-61018-0-57883700-1386168138_thumb.jpg

 

I relaterte nyheter: Hellcat er visst gøy (5k XP p.g.a. >7 kills.)

post-61018-0-12819100-1386168192_thumb.jpg

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Sealclubbing gir deg dårlig rating i WN fordi de er på for lav tier så vidt jeg husker. Derimot så tjener de som kjører rundt og sparker rumpe i hellcat sykt mye rating, det er vel statpadder wagon nr 1 så vidt jeg leste på en tråd på wot forumet fra en som hadde regnet en del på formlene.

Lenke til kommentar

Tja, XVM er ikke alltid så stødig. Husker ikke nøyaktig, men i denne kampen fikk motstanderlaget grundig juling, lurer på om det sluttet 15-6. Riktignok fordi begge lag slo seg til ro på hver sin topp og jeg fikk et anfall av rekognosering, men tror fortsatt vinn/tap-prosenten hadde tippet godt til fordel for det andre laget om jeg hadde skrudd den på.

attachicon.gifshot_141.jpg

 

I relaterte nyheter: Hellcat er visst gøy (5k XP p.g.a. >7 kills.)

attachicon.gifshot_142.jpg

 

 

Stol aldri på XVM sin % chance to win. Den er bare en pekepinn, da den ikke tar med i beregningen hvilken type tank du kjører, hvilken tank, hvilken tier du har.

 

ett eksempel:

La oss si du er i en full platoon, og dere har snitt 1250 WN6, resten er tomatoes med WN6 ~500. Fiendelaget har en par med rundt 1000 wn6.

 

Dere er tier 7, kampen er tier 9. De "gode" på fiendelaget er de med rundt 1000 wn6.

 

Her vil nok XVM rapportere 65% + sjanse for og vinne, men siden dere sitter i tier 7 tanks....

 

 

Hellkittie er min favoritt tank #1, selv etter at den har blitt nerfet 3-4 ganger. (har vel 700+ kamper i den)

 

Spilte med en fyr nå med 1300 kamper i en T18, den desidert mest spilte vogna han hadde. Hva er vitsen med å spille en så lavtier vogn som det? Vil man ikke få dårlig rating av sånt? 1300 av 8000 kamper i t2, legger man sammen t1-4 er det mesteparten.

 

 

kanskje de ikke bryr seg om rating?

 

Sealclubbing gir deg dårlig rating i WN fordi de er på for lav tier så vidt jeg husker. Derimot så tjener de som kjører rundt og sparker rumpe i hellcat sykt mye rating, det er vel statpadder wagon nr 1 så vidt jeg leste på en tråd på wot forumet fra en som hadde regnet en del på formlene.

 

jepp, jeg trenger og reparere stats fra mine newbie days, samt mine 1k kamper i Löwe for og genere credits.

Når siste 7k kamper har 1650 WN6/7 og 59% WR, og jeg hadde 1200wn6 i juli, så må man reparere ting....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...