Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E-25, den er så gøy å spille. Det er helt rått.

 

Hva kjører dere av equipment på E-25?

 

Har nylig byttet ut binocs med optics. Skal prøve dette en stund siden den kan funke som en scout.

Øker viewrange fra 360 til 396 m. Ellers rammer og camo net. Kanskje bytte camo nett med vents...

 

Har sixth sense 100% og 15% recon på commander og 97% camo skill på resten.

 

Må kanskje pimpe denne opp med sjokolade, Får vel RoF ned på 2,40-tallet da tenker jeg.. :p

Lenke til kommentar

E-25, den er så gøy å spille. Det er helt rått.

 

Hva kjører dere av equipment på E-25?

 

Har nylig byttet ut binocs med optics. Skal prøve dette en stund siden den kan funke som en scout.

Øker viewrange fra 360 til 396 m. Ellers rammer og camo net. Kanskje bytte camo nett med vents...

 

Har sixth sense 100% og 15% recon på commander og 97% camo skill på resten.

 

Må kanskje pimpe denne opp med sjokolade, Får vel RoF ned på 2,40-tallet da tenker jeg.. :p

 

Ettersom binocs og camo nett er mer for passiv spilling og du allerede har byttet ut binocs, så er det slettes ikke dumt å bytte camo nettet med vents. :)

Lenke til kommentar

E-25, den er så gøy å spille. Det er helt rått.

 

Hva kjører dere av equipment på E-25?

 

Har nylig byttet ut binocs med optics. Skal prøve dette en stund siden den kan funke som en scout.

Øker viewrange fra 360 til 396 m. Ellers rammer og camo net. Kanskje bytte camo nett med vents...

 

Har sixth sense 100% og 15% recon på commander og 97% camo skill på resten.

 

Må kanskje pimpe denne opp med sjokolade, Får vel RoF ned på 2,40-tallet da tenker jeg.. :p

 

 

rammer, binocs, net

auto-fire-ext, repair, med kit.

 

Sjokolade er ganske risky, har blitt satt i brann flere ganger.

Repair og medpack bruker jeg omtrent hver battle.

 

Fikk nylig nesten 2k base XP med E-25, ny xp record overall.

 

Grunnet helgens 3x crew, fikk jeg crewet over på 3dje skill, så nå har de BiA.

Lenke til kommentar

Har nylig byttet ut binocs med optics. Skal prøve dette en stund siden den kan funke som en scout.

 

 

Ikke dumt når alt "bygger på hverandre". Siden jeg allerede har regnet litt på det med WZ-132:

 

Optikk: 10% ekstra viewrange

Vents: 2% (effektivt, i følge http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/225262-improved-ventilation-vs-coated-optics-the-debate/page__pid__4196853#entry4196853'>denne posten

Sjokolade: 4% (ut fra overnevnte)

BIA: 2% (igjen)

 

Recon: 2%

Sit. awareness: 3% (men relativt uaktuelt ettersom det ikke er mange tyske TD-er med radiooperatør på kommandøren).

 

Til sammen kan det altså bli 360*1,10*1,02*1,04*1,02*1,02*(1,03)=436 (450) m.

 

Det samme kan nesten sikkert utledes med tanke på f.eks. skuddtakt og hastighet (mener å ha lest at skillboost på sjåføren gir en kraftigere motor, men har ingen kilde).

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Du kommer til og angre dypt på sjokolade, E-25 blir ofte satt i fyr, og blir man først truffet ryker enten engine, loader, commander eller tracks, så man bruker omtrent repair kit og medpack i hvert battle.

 

Har reload på 2.48 med BiA, det er mer en bra nok. Sjekk replayene jeg postet for hvor bra camo er på denne saken.

Lenke til kommentar

Du kommer til og angre dypt på sjokolade, E-25 blir ofte satt i fyr, og blir man først truffet ryker enten engine, loader, commander eller tracks, så man bruker omtrent repair kit og medpack i hvert battle.

 

Har reload på 2.48 med BiA, det er mer en bra nok. Sjekk replayene jeg postet for hvor bra camo er på denne saken.

 

Ok. Skal sjekke videoene senere. Du har ikke lastet noe opp på youtube? Da kan jeg se fra jobb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...