Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

http://ftr.wot-news.com/2013/11/28/28-11-2013/

STB-1 skal få -10 gun depression...

Så her får vi et av de beste tårnene blant tier 10 mediums, med den beste gun depression, med nest-høyest view range (410m,) med vanvittig mobilitet (omtrent 20HP/ton og 52 grader på skroget mot en 53km/t toppfart,) den beste DPMen blant alle mediums (2925,) og den har lavere profil enn en Leopard?

Hvorfor gadd jeg å grinde Leopard 1? Super Totally Balanced-1 vil jo utklasse den på nesten alle områder...

 

1500 damage med en Leopard PT A på Abbey er ikke så galt, spesielt med stock gun.

 

Satser på at den blir rebalansert til å passe inn med de andre T10 med i hvertfall, begynner å bli litt lei power creep nå...

 

Og til kommentaren min på videoen så var det QB sin platoon jeg tenkte på, ikke vår kjære landsmann her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser meg nødt til å kjøpe gull for å få retrainet crew og diverse. Sjekket butikken deres nå og la merke til at pakken med 15k gull, m3 light + en slot koster det samme som 14,5k gull gjør. Så hvis noen vurderer å skaffe seg noen slanter så er top tip å skaffe seg den pakken i hvertfall, får 1650g ekstra til samme pris!

 

https://eu.wargaming.net/shop/sets/?item=312

Lenke til kommentar

Tok ett par under med KV-2 i kveld. Havnet på samme lag som Circon, Highflyer og Jingles :)

De kjørte TOG-platoon på Steppes. Kjørte bare rett gjennom på midten. Jeg fulgte bare på :) Vi vant selvfølgelig.. men blir jo nesten litt starstruck .. morsomt

 

Ellers har jeg kjørt mye E-25 etter at jeg kjøpte den i dag. Herlig sak. Spilt bare 20 kamper. Har beste average xp med den tanken. 70% WR. .. men det er tidlig da :p

Endret av James King
Lenke til kommentar

Ser meg nødt til å kjøpe gull for å få retrainet crew og diverse. Sjekket butikken deres nå og la merke til at pakken med 15k gull, m3 light + en slot koster det samme som 14,5k gull gjør. Så hvis noen vurderer å skaffe seg noen slanter så er top tip å skaffe seg den pakken i hvertfall, får 1650g ekstra til samme pris!

 

https://eu.wargaming.net/shop/sets/?item=312

 

 

Jeg prøvde å lete, men finner den ikke. HVILKEN M3 light får vi egentlig?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg prøvde å lete, men finner den ikke. HVILKEN M3 light får vi egentlig?

Denne:

 

WoT-siden nevner "M3 Light" og setter en rød stjerne først, så det er vel LL-versjonen?

http://wiki.worldoftanks.com/M3_Light

 

Har ikke testet den ut, føler det har skjedd ofte i de siste med nye lavtier premium tanks, men den skal være ca like bra som den vanlige m3en, litt dårligere kanon. Møter ikke høyere tanks enn t4 da så det er bonus.

Lenke til kommentar

Kamp på Murovanka. T6. Churchill I. En Hellcat (!) og en 3001P fyker rett inn i skogen, blir plukket ned, knerter selv tre T6-vogner. Camper, av gode grunner, og laget snakker om bæsj. Bokstavelig talt. Har en følelse om at det blir et tap.

 

Vedlagt bilde viser sort hull-effekten på beltene til Leoparden.

post-61018-0-21627700-1385851652_thumb.jpg

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

:(

 

 


No more tier 10 discounts before February

Thanks to Chris9000 for this one

Hello everyone,

a lot of the players have been asking, what is the next discounted tier 10 tank. I have some bad new for you. According to SEA forums (this post), there will be no tier 10 discounts between now and 1st of February 2014 (which is the Chinese New Year, referred to by Tanitha).

Furthermore, it seems the discount will move from their two-week format to something else.

Lenke til kommentar

:(

 

Det at de ikke fullfører "Top of the Tree" for de siste linjene er skikkelig dårlig gjordt ettersom vi sansynligvis er mange som har sittet og ventet siden starten.

Lurer også veldig på hvordan de vil gjøre det om de går bort fra 2-ukers formatet de har hatt til nå.

 

Ellers så er også oppdragene i desember ganske kjipe:

 

 

Commanders,

Harsh conditions and tough weather are no excuse when duty calls! HQ has issued orders to assign you four missions that need to be done this month. Warm up your engines, stock the ammo rack and get ready for the following:

Mission 1: Learning By Doing

Goal

Be in the top 3 experience earners from your team in a battle

Reward

+20% Crew Experience

Conditions

  • Random Battles only.
  • Only base XP counts (no bonuses for the first victory of the day, premium account etc.)

You can receive the reward each time you complete the goal.

Mission 2: Brothers in Arms

Goal

Receive the Brothers in Arms medal

Reward

+50% Crew Experience

Conditions

  • Random Battles only.
  • Tier restriction: IV and above (all platoon members)

You can receive the reward each time you complete the goal.

Mission 3: Road to Victory

Goal

Achieve 125 victories in December

Reward

1 Day Premium Account

Conditions

  • Random Battles only.
  • Once per account

Mission 4: Earning Your Stripes

Goal

Cause 50,000 points of damage in a day

Reward

1 Day Premium Account

Conditions

  • Random Battles only.
  • Once per day

A day is from 06:10 to 06:00 CET (GMT +1) (i.e., when the daily double experience amount resets).

These missions are available from 1st December 2013 06:10 CET (GMT+1) until 1st January 2014 06:00 CET (GMT+1)).

 

 

 

Synd det ikke er noen credit missions denne måneden, og det oppdraget som man fullfører ved å vinne 125 kamper i desember er jo en vits.

Lenke til kommentar

Det at de ikke fullfører "Top of the Tree" for de siste linjene er skikkelig dårlig gjordt ettersom vi sansynligvis er mange som har sittet og ventet siden starten.

Lurer også veldig på hvordan de vil gjøre det om de går bort fra 2-ukers formatet de har hatt til nå.

 

Ellers så er også oppdragene i desember ganske kjipe:

 

Synd det ikke er noen credit missions denne måneden, og det oppdraget som man fullfører ved å vinne 125 kamper i desember er jo en vits.

 

Det er i hvertfall lett å holde premium gående denne måneden da. 50k damage gjøres jo relativt kjapt, og man slipper killstealing og vegring mot å motta skade som forrige måned og de før der (30 kills mission).

Lenke til kommentar

 

Det er i hvertfall lett å holde premium gående denne måneden da. 50k damage gjøres jo relativt kjapt, og man slipper killstealing og vegring mot å motta skade som forrige måned og de før der (30 kills mission).

Det er jo forsovet bra at man ikke kan håve inn 250 000 per dag uansett, forhåpentligvis vil det redusere premium-ammo-forbruket litt.

 

 

EDIT:

mnnnQhh.png

http://wotreplays.com/site/458131#komarin-noreng-59-16

 

Første Fadin's Medal

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Fadins i 59-16 fortjener et gratulerer, særlig når du kjører autoloaderen (som seg hør og bør). Av nysgjerrighet, fikk du med oppdraget som dobler credits ved >1800dmg og 3 kills?

Jeg fik 40 000 for å drepe 3 og gjøre 1800 skade ja.

Nå må man jo være rimelig heldig for en slik match der nestemann på lista gjorde halvparten så mye skade da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...