Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det sånn at hvis noen ser en fiende så kommer det en markør på den sånn at alle kan skyte han? Det er litt urettferdig for dem som ser han.

 

Sånn at alle kan se ham og hjelpe til å drepe han fortest mulig. Den som ser han får halvparten av belønningen til de som skyter, så det er ikke så urettferdig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det sånn at hvis noen ser en fiende så kommer det en markør på den sånn at alle kan skyte han? Det er litt urettferdig for dem som ser han.

Det hadde jo vært ganske dumt om han også hadde sett deg og han meier deg ned.

Men jeg ser poenget ditt dersom du kun er ute etter å skaffe kills for deg selv ^^

Lenke til kommentar

Special for helgen er offentliggjort på US siden, la oss håpe vi får samme saken! :D

 

 

 

fb Crew XP

fb Up to 50% Credit Discount on Tier II-V Non-premium Vehicles

fb Up to 30% Credit Discount on Tier VI and VII Non-premium Vehicles

fb Up to 15% Credit Discount on Tier VIII Non-premium Vehicles

fb Up to 50% Discount on Tier II-IV Premium Vehicles

fb Up to 30% Discount on Tier V-VII Premium Vehicles

fb Up to 50% Gold and Credit Discount on Crew Training

fb Up to 50% Gold and Credit Discount on Crew Skill Reset

fb Up to 50% Gold and Credit Discount on Consumables

fb Up to 50% Gold Discount on Barracks Expansion

 

Mission: Turkey in the Straw

Restrictions:

Random battles only; repeatable

Conditions:

Destroy at least three (3) vehicles and deal at least 1,800 points of damage in a single battle

Reward:

40,000

 

Mission: Turkey Day

Restrictions:

Random battles only; once per account

Condition:

Win one battle

Reward:

1 day of Premium time

 

 

Hvis denne stemmer for oss også blir det kjøp av Cromwell, Caernarvon og SU-101, crew retraining på en 7-8 tanks og diverse consumables!

 

Forøvrig så er det straks ny top of the line også, skal starte 1. desember. Kan være lurt å vente med T8+ kjøp til den er annonsert hvis tanksen du skal kjøpe ikke har vært på salg ennå!

For ordens skyld de som har vært foreløpig, stjålet fra WoT forumet:

 

 

  • Chinese Heavies - 113 (Nov. 15th-Nov 30th)
  • US Mediums - M48 Patton (Nov 1st-Nov 15th)
  • French Heavies - AMX 50B
  • Russian TDs - Obj. 268
  • German Heavies - Maus
  • Russian Mediums - T-62A
  • German Mediums - Leopard 1
  • French Mediums - Batchat 25t
  • American Heavies - T57
  • British Mediums - FV4202
  • German Heavies - E-100
  • French TDs - AMX 50 Foch (155)
  • American Heavies - T110E5
  • Russian Heavies - IS-7

 

 

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

goddammit, kjøpte T57 (min sjette tier X tank) i går, så nå er jeg blakk igjen.

 

Dog den 40k specialen er jo sinnsyk. Når jeg spiller E-25, så får jeg 1800+ damage i 7-8 av 10 kamper, ofte over 3 kills også. Skal bli interesant det der hvor mye penger jeg kan tjene.

 

Regner med den 250k spesialen gjelder enda?

 

Definerer de helg som start lørdag morgen fremdeles? Skulle ønske de gjorde fredag -> søndag, istedenfor lørdag -> mandag.

 

edit: helgens spesial starter fredag!!!

 

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/326012-kv220-to-be-in-gift-shop/page__pid__6561879&do=findComment&comment=6561879

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Frykter det blir lite credits igjen da jeg må skaffe foch 155, e50m, m48 og is4 innen kort tid :)

Det var mange tier 10 på en gang :blink:

Skaffet meg Jagdpanzer E-100 i går jeg :green:

Utstyrte den med Rammer, GLD, og binos, men er usikker på om det er det jeg burde ha på den...

 

1050 alpha med 299 pen er uansett en farlig kombinasjon.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Har sagt tidligere at jeg ikke skal grinde ut nye linjer. Nok er nok. Men har nylig skaffet meg Object 140 :)

Blir vel å kose meg med den og T-54, samt spille litt low/mid-tier ved siden av, f.eks KV-2. KV-2 er bare kos. Slapper av når jeg spiller den.

 

Sikler litt på kinesisk medium og WZ-120, og den nye japanske mediumlinja. Virker ganske bra, med den råe kanonen, men Type 61 virker altfor høy og har papirarmour. Tror ikke den er noe for meg. Hvis ikke den har en sinnsyk gun depression så er den nok bare en sniper/ambusher. Liker å ha en sterk turrett.

 

Endret av James King
Lenke til kommentar

Haha, møtte nettopp Jingles, quickybaby og ike ingame. Jeg drepte Jingles og platoon kompisen min drepte Ike samt vi gjorde masse damage på qb. De tre var i tier 10 alle sammen, mens vi var i tier 9 mediums :)

 

Poster replay senere!

 

Gief nao, wantz! :tease:

 

EDIT: Hadde vært kult å høre QB sin livestream av det ;)

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Hehe.. kjøpte E-25 på salg nå. For en fantastisk morsom tank. Hvorfor har jeg ikke kjøpt den før.. :)

 

Gøy at den kan fylle rollen som scout også.

 

Herlig RoF. :p pang-pang-pang

 

Jeg ble mest overrasket over gun depression! -8 med kanonen helt foran på tanken, kan jo gå "hull under" med den, kun kanonen framme og sykt skrå vinkel på det som synes av tanken! : :w00t:

Lenke til kommentar

Hehe.. kjøpte E-25 på salg nå. For en fantastisk morsom tank. Hvorfor har jeg ikke kjøpt den før.. :)

 

Gøy at den kan fylle rollen som scout også.

 

Herlig RoF. :p pang-pang-pang

 

 

morsomste tanken jeg har om dagen, aldri hatt det så moro før.

Høyeste average XP også av alle mine 180 tanks, og første jeg passerte 1k xp i snitt.

Lenke til kommentar

http://ftr.wot-news.com/2013/11/28/28-11-2013/
STB-1 skal få -10 gun depression...
Så her får vi et av de beste tårnene blant tier 10 mediums, med den beste gun depression, med nest-høyest view range (410m,) med vanvittig mobilitet (omtrent 20HP/ton og 52 grader på skroget mot en 53km/t toppfart,) den beste DPMen blant alle mediums (2925,) og den har lavere profil enn en Leopard?
Hvorfor gadd jeg å grinde Leopard 1? Super Totally Balanced-1 vil jo utklasse den på nesten alle områder...



Så ikke ut til å være imponerende innsats fra den platoonen akkurat, får sjekke replayen i kveld ;)

1500 damage med en Leopard PT A på Abbey er ikke så galt, spesielt med stock gun.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...