Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har spilt noen måneder og har vært innom Noobmeter i ny og ne kan det være interessant å sammenligne ytelsen din den siste måneden mot to-tre måneder tilbake: i september la jeg på ca 1500 WN7 mens nå i november har jeg ligget på 1700 gjennomsnittlig :D

For ikke å tenke på tilbake i mai da mine average stats var 700 WN7 og 800 efficiency :blush:

Lenke til kommentar

Jeg er pro nå, det er MM og gold noobs som er problemet :-)

For ditt eget beste anbefaler jeg deg å ikke installere modden som sier fra om skuddene er av premium- eller normal-kvalitet, skremmende mange spillere skyter rent premium i et motbydelig forsøk på statpadding.

Jeg blir kvalm bare av å tenke på slike spillere, det eneste som skiller slike blå idioter fra gule idioter er størrelsen på lommeboka :wallbash::wallbash::wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ditt eget beste anbefaler jeg deg å ikke installere modden som sier fra om skuddene er av premium- eller normal-kvalitet, skremmende mange spillere skyter rent premium i et motbydelig forsøk på statpadding.

Jeg blir kvalm bare av å tenke på slike spillere, det eneste som skiller slike blå idioter fra gule idioter er størrelsen på lommeboka :wallbash::wallbash::wallbash:

 

?

 

har ikke møtt en statpadder som bruker kun premium.

 

størrelse på lommeboka? prem skudd kan du kjøpe for creds, som du får i bøtter og spann nå, grunnet missions. Omtrent ikke nødvendig lengre med premium tanks.

Lenke til kommentar

er vel 1 konto som har rundet 100k kamper. syke ting.

 

EvilJoe 103,571

 

 

?

 

har ikke møtt en statpadder som bruker kun premium.

 

størrelse på lommeboka? prem skudd kan du kjøpe for creds, som du får i bøtter og spann nå, grunnet missions. Omtrent ikke nødvendig lengre med premium tanks.

 

Har hatt noen kamper der jeg har møtt unipoteter som kjører f.eks T49 eller Hellcat og utelukkende skyter premium skudd. Kjørte selv crusader og ble skutt av ham fire ganger etter hverandre. Du trenger ikke 177 mm pen for å komme gjennom 30 mm armor for å si det sånn, de stock 128mm holder lenge til alt du møter på T5...

Lenke til kommentar

 

?

 

har ikke møtt en statpadder som bruker kun premium.

 

størrelse på lommeboka? prem skudd kan du kjøpe for creds, som du får i bøtter og spann nå, grunnet missions. Omtrent ikke nødvendig lengre med premium tanks.

Si fra når du møter Ferdinander, JagdPanther IIer, ISU-152er, T34er, Tiger IIer, IS-3er, og så videre som skyter ren premium-ammo mot deg uansett hvordan du vinkler tanken din eller hva du kjører. Bonus om du blir kalt for hacker når du sidescraper mot dem og de ikke klarer å penne deg. Ser du en blå spiller i en T-54 vil han i 9/10 tilfeller skyte ren HEAT, og om du ser en T62A fra EXNOM eller lignende kan du vedde på at han også skyter ren HEAT til tross for at han har over 260 pen med standard ammo...

Merk deg at dette er typisk grønne og blå, og en del lilla spillere ifølge XVM...

 

Jeg lader selvfølgelig premium-ammo når det trengs jeg også, men etter å ha spilt Tiger II, IS-3, Ferdinand, JagdPanther II, og ISU-152 ser jeg virkelig ikke hvorfor du trenger APCR mot en IS eller T29...

 

kjører fremdeles hetzer med 10,5cm med kun prem ammo. de kulene er jo ikke så dyre så de kjøper jeg like greit med credits.

Ettersom HEATen er så vanvittig nerfa for de kanonene gidder jeg ikke å kjøre annet enn HE med derp-kanoner, 104mm pen er såvidt godt nok for å penne en KV-1 med null vinkling om du ikke treffer beltene.

Eneste derp-kanonen der HEAT er i nærheten av brukbart er U-11 på KV-1, og selv da er det ofte mer effektivt å skyte HE.

 

 

At prem er slitsomt er nå så, jeg har ikke slitt mye med det ennå. Det er jo ihvertfall rettferdig nå som de kan kjøpes. Mange kjøpe tanks bruker det, siden man ofte kan tjene på det. Personlig ser jeg røde tall med en gang og da gidder jeg ikke.

T69 med 300pen HEAT var ikke rettferdig sammenlignet med andre tier 8-tanker.

T-54 med 330pen HEAT er ikke rettferdig når du tar panser, mobilitet, DPM, og treffsikkerhet i betraktning.

 

 

 

Noen med tips for å få T32 til å fungere? Det eneste positive med den i min opplevelse er tårnet, og det er ærlig talt litt for dårlig etter T29.

Lenke til kommentar

Ettersom HEATen er så vanvittig nerfa for de kanonene gidder jeg ikke å kjøre annet enn HE med derp-kanoner, 104mm pen er såvidt godt nok for å penne en KV-1 med null vinkling om du ikke treffer beltene.

Eneste derp-kanonen der HEAT er i nærheten av brukbart er U-11 på KV-1, og selv da er det ofte mer effektivt å skyte HE.

 

testa noen runder med HE istedenfor heat, de er effektive mot light tanks, men om du møter heavies så gjør man plutselig bare 50-100 dmg, mens heat gjør minimum 300 om du penner. er verd det i mine øyne.

 

jeg kjørte også noen runder med hetzer i går kveld, hadde ikke store problemer å penne KV-1 og KV-1S osv, men det hendte at kula spratt av om KV-1 sjåførene vinkla litt.

 

Konklusjon: mulig at derp på hetzer er nerfa, men det er ikke dårlig!.

Lenke til kommentar

Ser du en blå spiller i en T-54 vil han i 9/10 tilfeller skyte ren HEAT,

 

Eneste derp-kanonen der HEAT er i nærheten av brukbart er U-11 på KV-1, og selv da er det ofte mer effektivt å skyte HE.

 

 

T69 med 300pen HEAT var ikke rettferdig sammenlignet med andre tier 8-tanker.

T-54 med 330pen HEAT er ikke rettferdig når du tar panser, mobilitet, DPM, og treffsikkerhet i betraktning.

 

 

 

Noen med tips for å få T32 til å fungere? Det eneste positive med den i min opplevelse er tårnet, og det er ærlig talt litt for dårlig etter T29.

 

 

KV-2 er jo definisjonen av DERP! :O

 

Det dummeste jeg ser er folk som klager over at T-54 trenger HEAT fordi den har så lav pen(201) med vanlig ammo. Det disse amøbene er ute av stand til å se er at T-54 sin originale toppkanon har 219 i pen, mens den andre kanonen ofrer pen for rof, acc, og aimtime. Det som suger er at man derimot kan skyte kun HEAT, som har like høy pen med begge kanonen, men med siste kanonen har du fremdeles bedre acc, raskere aim og høyere rof. Altså gir prem skudd deg mulighet til å ignorere ulempen ved å bytte kanon, slik at den er best i alle stats i forhold til gamle kanonen.

 

Folk klaget over at T69 har så lav pen med vanlig ammo (173). Hva da med AMX 13 90 (170), T-44 (175), Pershing (180), Type 59 (181). De ligger i samme område med penetration, men kun AMX har autoloader og hastigheten til T69 og den har til og med dårligere pen. Dette var nesten utelukkende sutring fra folk som ikke fikk skutt rett gjennom fronten på hvilken som helst tank de møtte...

 

 

T32 er jo en T29 på speed! Den er som T29, bare litt bedre til alt! Turretet er det beste i spillet, hulldown er the name of the game! Ellers er det mye det samme egentlig, hva synes du er problemet med den?

Lenke til kommentar

Kjørt mye Object 140 og T-54 de siste dagene og tar alltid med 10 HEAT-shells.

Sjelden jeg bruker de opp, særlig i Objecten,

 

Men hører støtt og stadig : "gold noob".

Da må jeg bare le :p De som ikke klarer å skjønne at premium ammo er implementert i spillet for å brukes

kan bare spille et annet spill. Eller en annen tanks, hvis det er så trist å bli penetrert i fronten sin. Hoho..

 

Mediums er det gøyeste å spille. Spesielt når man kan laste med så hissig ammo :green: hehe..

Endret av James King
Lenke til kommentar

Kjørt mye Object 140 og T-54 de siste dagene og tar alltid med 10 HEAT-shells.

Sjelden jeg bruker de opp, særlig i Objecten,

 

Men hører støtt og stadig : "gold noob".

Da må jeg bare le :p De som ikke klarer å skjønne at premium ammo er implementert i spillet for å brukes

kan bare spille et annet spill. Eller en annen tanks, hvis det er så trist å bli penetrert i fronten sin. Hoho..

 

Mediums er det gøyeste å spille. Spesielt når man kan laste med så hissig ammo :green: hehe..

Jeg vil slutte å si at det er trist at man kan kjøpe seg til noe som neglisjerer fordelen heavy tanken min har ofret hastigheten sin for å få, den dagen jeg kan kjøpe kuler som automatisk reduserer hastigheten til den som blir skutt med 50%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...