Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trippel xp i helga ser jeg..... da regner jeg med det blir mye bra teams.... Har en tendens til å være mange med 40-45% winrate når det er 3x og 5x xp helger.. Men får vel bare kjøre på likevell, enn så frustrerende det kan være til tider :thumbup:

 

noen som vil være med å kjøre litt platoon ihelga, legg meg til : Dragev73

Endret av zarchon
Lenke til kommentar

EU spesialen

 

Triple Experience for the first victory of the day

Being an efficient hunter requires a lot of skill – triple your experience for the first battle on any vehicle in your garage!



30% discount and a credit income bonus on the following standard tank destroyers
VII

T25/2
VII

T25 AT

VII

AT 7
VII

Jagdpanther

VII

AMX AC mle. 46
VII

SU-152

VII

SU-100M1
VI

M18 Hellcat

VI

M36 Jackson
VI

AT 8

VI

Churchill Gun Carrier
VI

Jagdpanzer IV

VI

ARL V39
VI

SU-100




50% discount on the premium tank destroyer
III

FCM 36 Pak 40




Get this small but deadly French Tier III Premium tank destroyer at half the price!



30% discount on the following premium tank destroyers
VII

AT 15A

VII

SU-122-44

VI

Dicker Max

VI

SU-100Y

VII

E 25





50% discount on camouflage patterns

Stealth is the key to a successful hunt – apply some camouflage painting to your vehicle at a 50% discount (both gold and credit options)!



MissionHunter Destroyer
Goal Destroy 3 tank destroyers in one battle
Reward 2,000 Crew Experience points
Conditions Random Battles Only


*Please note that this mission does not have a limitation on how many times you can complete it – as long as it is active and the goals are fulfilled, you can enjoy the reward!

You can enjoy these bonuses from Saturday 23rd November 2013 06:10 CET (GMT +1) until Tuesday 26th November 2013 06:00 CET.

 

 

Legg merke til at de har lagt til e-25 premium td i discounten etter at de har annonsert spesialen.

Lenke til kommentar

Fikk tak i T54E1 i går. For en oppgradering fra T69!

Å kjøre rundt med 90mm fra T69 er håpløst så brukte litt free-xp på beste kanonen og nå er det en veldig god tanks. Selv med stock motoren er den rask nok til å flanke effektivt å tømme magasinet på de som ikke venter det.

Gleder meg til bedre motor og T57 når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Hva vil det si at en tank "is able to pivot in place" ser det står om noen tyske tanks men finner ikke ut hva det vil si.

 

Noen som vet?

Noen vogner beveger seg litt frem eller bak når man snurrer. Dette kommer av at bare ett av beltene kjører, eller at det forover og bakover har forskjellige hastigheter.

Jeg kan ikke si at jeg merker noe til det.

Lenke til kommentar

Hva vil det si at en tank "is able to pivot in place" ser det står om noen tyske tanks men finner ikke ut hva det vil si.

 

Noen som vet?

 

 

Noen vogner beveger seg litt frem eller bak når man snurrer. Dette kommer av at bare ett av beltene kjører, eller at det forover og bakover har forskjellige hastigheter.

Jeg kan ikke si at jeg merker noe til det.

 

Du merker det fint på en del tanks. De fleste tyske tanks snurrer fint om sin egen akse, mens spesielt russerne kjører såpass mye fremover/bakover at man er nødt til å korrigere litt før man kan fullføre runden hvis man står inntil en vegg f.eks.

 

Dette merkes ekstra godt i bakker, der tanks som ikke kan snurre rett rundt sin egen akse beveger seg saktere og blir kjørende i +/- 1 mens man snur seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...