Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke det avkreftet her? Man får xp pr damage sammme hvilken tier det kom fra?

Litt usikker med skade når du nevner det, men man får en liten XP bonus når man ødelegger moduler og man får mer XP når man ødelegger moduler til tanks som er høyere tier enn deg selv. Som KV-2 kan man ødelegge flere moduler med et treff på en tier 8.

 

En kompis jeg platooner en del med spiller ofte KV-2 når jeg spiller tier 8 av nettopp denne grunn og han gjør det stort sett bra i disse kampene.

Lenke til kommentar

Jeg liker Indien Pz til tider, men spørsmålet er om jeg skal fortsette å spille den. 43% win, elendig damage pr runde, håpløs survival rate og dårlige stats all over. Tror denne tanken rett og slett er litt forbi mine skills.

 

Tap som dette gjør det ikke akkurat bedre:

 

 

attachicon.gifTap.jpg

 

Skaff deg vertstab ASAP!

Sixth Sense er viktig på denne typen tank.

Clutch braking er ikke spesielt nyttig ettersom du har grei traverse og Indien i all hovedsak jobber fra 200 meter eller lengre, smooth ride er bedre.

Camo-trening er langt bedre enn firefighting, men du vil nok helst ha safe stowage som første skill på laderen ;)

Om en flanke faller, stikk av til en bedre posisjon.

Du har god gun depression, ikke skyt på flate sletter om du kan poke over en dump eller poke ut av et hull i terrenget ;)

DPM og treffsikkerhet er bra, men aimtiden er veldig lang for en medium.

Aldri angrip fiender med full HP, din jobb som medium er å gi ekstra ildkraft til heavies og ta ut svekkede heavies.

Vurder å bytte ut vents mot optics også, 10% bedre view range er strengt tatt bedre enn 2.5% raskere reload/aimtid og gjør deg istand til å dra enda bedre nytte av den voldsomt treffsikre kanonen.

Bruk busker og trær for alt de er verdt, om du ikke kan se gjennom en busk i sniper-mode mister du ikke kamoen fra den om du skyter.

 

Hvis du fortsatt ikke får det til å fungere, så slutter du linja. Leopard PT A er langt mindre fleksibel enn Indien Panzer, og kommer til å få deg til å rive deg i håret av raseri over hvor ubrukelig den er på baner som Himmelsdorf eller Port.

Lenke til kommentar

Ser det er ganske få leo pt a ja. Jeg sliter fælt i den og det er mye pga laget mitt, neida!

 

Denne runden datt jeg ut av gamet og måtte restarte som fsktisk hjalp meg. Storslaget var over og vi la under 6-2 tror jeg.

 

Jeg tok ut endel tanks og resatte flagget. Det at jeg kom så sent inn i kampen hjalp, så tror jeg skal lære meg å slappe av litt mer i den og ikke spearheade alt :-)-

Lenke til kommentar

Ble ikke det avkreftet her? Man får xp pr damage sammme hvilken tier det kom fra?

 

 

Litt usikker med skade når du nevner det, men man får en liten XP bonus når man ødelegger moduler og man får mer XP når man ødelegger moduler til tanks som er høyere tier enn deg selv. Som KV-2 kan man ødelegge flere moduler med et treff på en tier 8.

 

En kompis jeg platooner en del med spiller ofte KV-2 når jeg spiller tier 8 av nettopp denne grunn og han gjør det stort sett bra i disse kampene.

 

fra WoT wiki:

 

Per point of damage, modified by victim's tank type and tank tier compared to your own (damaging higher tiers pays more).

All damage counts, whether caused by direct hits, splash damage, ramming, fire or ammo-rack explosion.

 

'å det stemmer at høyere tiers gir mer xp ;)

Lenke til kommentar

I går var en bra dag CW messig, vi har holdt en provins siden dag 1 av 2nd Campaign, og som dere kanskje vet akkumulerer en provins victory points over tid. Disse kan kapres hvis noen klarer og ta provinsen.

I går kom de store gutta og skulle ta all vår VP. EFE og RSOP i finalen, RSOP vinner. (TROLL var også med i landingen, men ble slått i kvarten)

(RSOP leder klan rankingen på VP, så kan vel si at de antageligvs er den beste klanen akkurat nå)

 

RSOP får juling av oss, og vi beholder nå permanent de VP, siden stage 1 er ferdig! :)

 

Gleder meg til og rykke opp til tier 8 tanks, blir mer variert enn bare hellcats og kv1s!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...