Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+127836

På+ den annen side hvis du blir sett før du kjører bak et hus, og du ikke har flyttet deg på ett minutt (og huset er under oppsyn)- Hvordan skal de ikke vite at du er der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artilleri trenger mål, noen er nødt til å scoute selv om sjangsen for å bli tatt raskt ut er stor. Har sett flere ganger at heavies ofrer seg selv som scout når de lettere tanksene bare bruker heavies som skjold.

Føler du treffer meg nå når jeg ruller med Sherman\Easy 8 :p

Havner somregel midterst eller på bunn av spillerlisten, og det er ofte jeg får belte\motor ødelagt ved første skudd, så jeg prøver faktisk aktivt å ligge litt bak de andre, og se an om jeg kan finne en annen vei rundt fienden og ta de bakfra.

Jeg er vel kanskje mer offensiv med T40'en(TD) men den er jo ganske så uber egentlig.

Lenke til kommentar

En mulighet kunne jo også være et system der man aktivt markerer et mål og man får ekstra XP når lagkamerater skader dette.

Edit: Dårlig språk...

Det er jo akkurat det man har

http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Earning_Experience

"...For lighting up an enemy tank while your allies damage it from beyond their range of vision (you get a bonus of 50% of the experience the damager causes - note: this bonus is divided between all tanks that can see the enemy at the time of damage). This means keeping the enemy in the team's radar because he is within your radio range..."

Så det er ekstremt viktig at du som scout har best mulig radio. Du blir ofte plassert i high-tier matcher med for eksempel A-20, derfor er ofte kanonen din ubrukelig. Min taktikk, som funker bra for meg er å bruke kanonen med mest HE damage og gå for å tracke motstanderen dersom jeg må skyte. da blir de stillestående og lette for de du scouter for å treffe, samtidig som HE er veldig effektivt mot de fleste SPG. Men som regel er det beste som scout å unngå å skyte og heller konsentrere seg om å holde farten oppe.

Endret av super9co
Lenke til kommentar

Yes, Da var IS i boks..

Sliter meg gjennom Slugger også, men er nok ikke ferdig med den før neste helg.. :(

SU-100 går greit, har egentlig ikke spillt den så mye, men oppgradert med rammer nå, i tillegg til til binos og nett. Begynner å hjelpe. Snart siste kanonen på den også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Yes, Da var IS i boks..

Sliter meg gjennom Slugger også, men er nok ikke ferdig med den før neste helg.. :(

SU-100 går greit, har egentlig ikke spillt den så mye, men oppgradert med rammer nå, i tillegg til til binos og nett. Begynner å hjelpe. Snart siste kanonen på den også. :)

Nice. grinder selv etter IS men ting går tregt med KV-3. Du bør forresten ikke selge KV-3 eller KV. For om du beholder dem vil du etterhvert få 2 gratis tanks med 2x100% crew og 2 ekstra garasje plasser.

• KV will be separated into KV-1 and KV-2.

Players who have a KV in their garage at the time of the revision will have it replaced with a KV-1. The KV’s crew will be trained for the KV-1.

Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew.

Undistributed experience from KV can be transferred to either KV-2 or to KV-1 on demand.

No additional refunds are planned.

• KV-3 moved to tier 7 and the introduction of T-150.

Players who have a KV-3 in their garage at the time of the revision will get a KV-3 in its new status with its existing module and research setup and its old crew. Additionally they will also get a T-150 with a stock setup, extra garage slot, and 100% crew.

No additional refunds are planned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

"Additionally players who have researched KV-2’s turret for KV will get a KV-2 with an extra garage slot and the KV-2 will be assigned a 100% crew."

Så du trenger ikke å beholde KV, bare ha låst opp turreten.

du må ha KV i garasjen.

Lenke til kommentar

stab, rammer og vents er en vanlig combo. Fungerer meget bra med E-50.

Testet også VK 2801 opp mot Leopard. Litt større svingradius, raskere akselerasjon på flat bakke og ca samme oppover. I duell så er Leo skjanseløs. Tårnet på VK hår samme tykkelse, men mye mindre vinkling. VK kan montere beste kanon med en gang og hår du Tiger eller Panther hår du beste motor klar også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...