Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Ikke skyt miniturret på KV-4...

 

Det er like tykt som turret (180mm) men det er mindre, så det er vanskeligere å treffe riktig. Dessuten har turret en flat stripe nederst som også er 180mm tykk. Jeg har også erfaringer med crits på miniturret, både i og mot KV-4. Miniturret som weakspot stammer fra gamle dager da en faktisk var en weakspot.

 

ST-I sin mage kan du penetrere mends den angler noe med KV-4

 

Han sa ikke at han skjøt på miniturret på KV-4, men på E-75 og at han har brukt 107mm på KV-4 hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynner å bli mange KV-2 der ute nå. og det gjør egentilig ikke noe siden de fleste ikke har fletta peiling på å spille med dem. tok ut to stykker i går med min lille Stug i går i en og samme kamp.

og gikk inn i nærkamp men en da jeg kjørte ELCen min. hadde ham nesten da Arty fikk den glimrende ideen om å hjelpe meg litt. og det er ikke det, han tok ut KV-2en, det skal han ha. litt dumt at jeg også lå helt klistret intill ham for å komme meg under kanonen hans.

si meg, kan dere se noe som helst i de vognene? jeg for det for meg at komanderen ikke kan se noe som helst. greit nok at Stugen har god cammo, men så god?

jeg mente jeg var såpass nærme dem at de burde ha sett meg. men det gjorde de ikke.

Lenke til kommentar

begynner å bli mange KV-2 der ute nå. og det gjør egentilig ikke noe siden de fleste ikke har fletta peiling på å spille med dem. tok ut to stykker i går med min lille Stug i går i en og samme kamp.

og gikk inn i nærkamp men en da jeg kjørte ELCen min. hadde ham nesten da Arty fikk den glimrende ideen om å hjelpe meg litt. og det er ikke det, han tok ut KV-2en, det skal han ha. litt dumt at jeg også lå helt klistret intill ham for å komme meg under kanonen hans.

si meg, kan dere se noe som helst i de vognene? jeg for det for meg at komanderen ikke kan se noe som helst. greit nok at Stugen har god cammo, men så god?

jeg mente jeg var såpass nærme dem at de burde ha sett meg. men det gjorde de ikke.

 

Den har den massive view rangen av 330m, så med camo og en busk blir du ikke så lett oppdaget ;)

Lenke til kommentar

 

Fikset den for deg ;)

 

Så specialen ble ikke så bra likevel. Hvorfor roter WG sånn?

 

Hi guys, few corrections.

 

This is incorrect, the increased credits is not for all tanks. Only tier III and tier IV non premium get double credits.

Also there is no 50% equipment sale. EU region got this bonus last week. NA region gets it this week.

Sorry guys but events are intended to balance out across NA and EU and back to back 50% equipment sales for EU was not planned. Without those 2 features the rest of the event is still a good weekend to honour the various days in history during this weekend.

 

tullinger...

 

Ser at specialen begynner fra fredag. Har vel bare vært lørdag tidligere.

Endret av James King
Lenke til kommentar

 

Så specialen ble ikke så bra likevel. Hvorfor roter WG sånn?

 

tullinger...

 

Ser at specialen begynner fra fredag. Har vel bare vært lørdag tidligere.

Quote fra Ectar:

 

 

This is incorrect, the increased credits is not for all tanks. Only tier III and tier IV non premium get double credits.

Also there is no 50% equipment sale. EU region got this bonus last week. NA region gets it this week.

Sorry guys but events are intended to balance out across NA and EU and back to back 50% equipment sales for EU was not planned. Without those 2 features the rest of the event is still a good weekend to honour the various days in history during this weekend.

Lenke til kommentar

byttet inn Marderen i går. så nå er det tut og kjør med bussen.

 

og så er det morsomt Jg.Pz 1. for tiden. selv om de tok vekk godgønnern etter den siste patchen så er den mer en god nok til å drive litt intensiv opplæring av noobsa i lavtierkamper. og spesielt de som har kjøpt seg en T18 i den sarlige troen om at det er nirvana å eie en slik en. får lett opp mot, og over, 1000 dmg per kamp i den. og det, mine venner, er sealclubbing på sitt beste.

eller utdannelse som som enkelte her kaller det.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Battlefield, Cod og mange år med CS, men når det kommer til drittunger i et spill ja da er WOT soleklart på toppen. Det er en 50% sjanse for at du får slengt (tank)noob etter deg når du tar ut noen.

 

Tenkte det var typisk andre land, for ofte er banninga litt rar, jeg fikk beksjeden at jeg "had big dick" en gang. Var grei å sa at den er helt vanlig, og om han mente at jeg VAR en big dick.

 

Det var helt til jeg fikk "gleden" av å havne på lag med noen spillere fra den norske klanen TEMPO. Jesus for en gjeng med sytejenter, verste jeg har sett!

Lenke til kommentar

si meg, er det en universel lov som sier at laget mitt vil tape så snart jeg kommer over 5K dmg med min AMX 50 120? det kan i allefall virke slik. og den samme loven sier også at så snart jeg har en genuin møkkarunde, så vil vi vinne lett. huff, det skal vist ikke være enkelt.

men på en annen måte, om det var enkelt så kunne jo hvilken som helst tufs gjort det. og hva skulle jeg da gjøre da?

Lenke til kommentar

si meg, er det en universel lov som sier at laget mitt vil tape så snart jeg kommer over 5K dmg med min AMX 50 120? det kan i allefall virke slik. og den samme loven sier også at så snart jeg har en genuin møkkarunde, så vil vi vinne lett. huff, det skal vist ikke være enkelt.

men på en annen måte, om det var enkelt så kunne jo hvilken som helst tufs gjort det. og hva skulle jeg da gjøre da?

 

Du må se det motsatt. Når laget ditt suger nok, så får du tid til å gjøre masse skade før du dør. Når laget er altfor flinke rekker du ikke gjøre stort før kampen er over ;)

 

Derfor kommer episke runder kun når laget er akkurat så dårlig at de ikke greier å gjøre så mye skade, men heller ikke dør for fort til at du kan ta ut motstanderne :tease:

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Nådde endelig målet mitt med å nå flere kills enn jeg har spilt kamper og fikk også Ace tanker med Centurion 7/1 etter en meget god kamp i helja, så nå er jeg veldig fornøyd. Det eneste minuset var at internett linja falt ut i natt når jeg var 1 kamp unna den daglige 250k bonusen... Men men.

 

Har også hatt et par skikkelig dårlige kamper fordi jeg aldri rakk frem til fienden eller bare fikk inn 1 skudd, men sånt skjer jo det og. Merker jeg begynner å bli skikkelig lei Löwe. :p

Lenke til kommentar

si meg, er det en universel lov som sier at laget mitt vil tape så snart jeg kommer over 5K dmg med min AMX 50 120? det kan i allefall virke slik. og den samme loven sier også at så snart jeg har en genuin møkkarunde, så vil vi vinne lett. huff, det skal vist ikke være enkelt.

men på en annen måte, om det var enkelt så kunne jo hvilken som helst tufs gjort det. og hva skulle jeg da gjøre da?

 

Det stemmer nok ganske bra ja. Som med dei andre franske heavy tanks så må du spele som om du kjøyrer ein medium eller som andre linje angrep.

Så dersom du gjer mykje skade så har laget svikta. Normalt sett skal du ikkje gjere så mykje skade i denne tanksen, det du skal tjene XP og credits på er ved å spotte, samt å ved hjelp av mobiliteten og autoloader å ta ut skadde tanks.

 

Så ja, det er nok meir eller mindre ein lov at du er dømt til å tape dersom du må ta på deg ei anna rolle enn det som tanksen din er spesialisert for å gjere.

Lenke til kommentar

Hvordan i allverden får jeg tk for dette? Det til nå mest frustrerende jeg har vært med på. Han foran meg ser hva som skjer og prøver å holde meg i vannet også.

 

http://wotreplays.com/site/422841#self

Tomatos gonna tomato, var ikke noen overraskelse at det var en rød spiller som gjorde noe slikt :p

Lite tips: om du ser en M103 med 4 HP igjen lader du HE og bare skyter det på ham, hadde også vurdert å bytte ut 5 av de HE-shellene med APCR-shells ettersom du aldri kommer til å bruke 10 HE-shell i løpet av en match.

 

Ble også linka et morsomt bilde i dag:

post-221391-0-04802700-1384204299_thumb.jpg

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...