Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, om jeg gjør alt riktig har jeg 100% hp etter hver runde :-) jeg er mer eat one give 7 i en 1v1 situasjob med den.

Hele poenget med KV-4 og andre tanks med solid armor er jo å ta imot mest mulig smerte uten å bli skadet av det! ;)

Rekord:

17 700 skade med KV-4 før jeg døde :p

Lenke til kommentar

de aller fleste har vel liggende 4-5 gullskudd i tilfelle det skulle bli litt uggent. jeg har flere ganger selv laddet med gullammo når ting begynner å dra seg til. når det er viktig at første skuddet når gjennom så er det helt greit å gjøre det.

og jeg har selv blitt tatt ut av gullammo uten at jeg har noen motforestillinger mot det. det er jo en del av spillet det også siden de har lagt inn den muligheten. om jeg er enig i at gullammo eksisterer er en anenn sak.

men jeg registrerer at det er blitt en norm i CW-kamper. noe som gjør det fryktelig dyrt å ratte rundt med autoloaderne i slike kamper.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt den skaderekorden din 3 ganger nå!! Hihi!

Klar over det, jeg fikk 3 steel walls på rad igår som plaster på noobesåret mitt ;-)

Sorry, skal slutte å quote den der ;) Synes bare jeg ser altfor ofte at de som kan ta imot juling forventer at de som ikke kan det, skal fram og spotte mens de selv gjemmer seg bak :(

Lenke til kommentar

Jeg sto i en fin sidescrape posisjon, trakk meg ut av den for å ta sistemann eller om det vsr nest siste. Den skaden jeg gjorde ga meg både mer moro og mer credits enn å fortsette i sidescrape og holde han i sjakk til en eventuell flanker kom. Han sidescrapet også.

Jeg spearheader kv4 rett som det er :-) den skinner som førstemann inn i byer med støtte bak.

Lenke til kommentar

Jeg sto i en fin sidescrape posisjon, trakk meg ut av den for å ta sistemann eller om det vsr nest siste. Den skaden jeg gjorde ga meg både mer moro og mer credits enn å fortsette i sidescrape og holde han i sjakk til en eventuell flanker kom. Han sidescrapet også.

Jeg spearheader kv4 rett som det er :-) den skinner som førstemann inn i byer med støtte bak.

Hehe sidescrape er fantastisk morro med sånn tanks! Koser meg stort når jeg får bykart med f.eks Black Prince eller E100 :)

Forøvrig, har et stykke igjen til denne karen her sin potential damage :eek:

omg2y7a3.png

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Hehe sidescrape er fantastisk morro med sånn tanks! Koser meg stort når jeg får bykart med f.eks Black Prince eller E100 :)

Forøvrig, har et stykke igjen til denne karen her sin potential damage :eek:

omg2y7a3.png

Den runden vil jeg se! St1 på menyen idag, får klare meg uten ekstrem sidepanser. Blir gøy å lære den!

Lenke til kommentar

Nice special i helga:

http://worldoftanks.eu/en/news/44/veteran-day-2013/

Triple Experience for the first victory of the day with each tank in your garage

Boost your progress by winning the first battle with any of your vehicles!

Double credit income on all standard vehicles

Go back to your roots and earn twice as many credits!

30% discount on all standard Tier V and Tier VI vehicles

Get your mid-range machines at a favorable price!

Double crew experience on all Tier VII and Tier VIII vehicles

Your tank is only as good as its crew – train them well!

Triple crew experience on all Tier IX and X vehicles

The bigger the stakes, the bigger the experience bonus!

15% discount on all Tier VIII premium tanks

The biggest credit earners are now available for 85% of their usual price!

50% discount on standard equipment

Improve your vehicle’s performance at half the normal price!

Up to 30% off premium ammo

Restock your ammo rack for less – be it credits or gold!

Mission: Three's Company

Lenke til kommentar

Men noen skummel tank, det er det ikke ifølge de her inne :tease:

En t95 fortsatt den skumleste tanken jeg møter, forfra der altså, ikke om jeg flanker den.

Nja, synes det er litt verre og runde ett hjørne og møte en deathstar som står og venter på deg. Men for all del, en t95 i de rette hender er en formidabel motstander.

Lenke til kommentar

Men noen skummel tank, det er det ikke ifølge de her inne :tease:

En t95 fortsatt den skumleste tanken jeg møter, forfra der altså, ikke om jeg flanker den.

ST-I har mindre underplate enn E-75, mot at underplata også er langt lettere å penne.

Du er klar over at du må lade premiumammo med din KV-4 for å penne en E-75 i underplata? Det må du ikke for å penne en ST-I etter min erfaring.

T95 skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du er så redd for i KV-4, du er dobbelt så rask som den, skyt tracksa hans to ganger og GTFO.

Sånn tips angående KV-4, med en 122mm kanon autopenner du taket på den, akkurat som på Tiger II, så hvis du har muligheten til å sikte på minitårnet eller taket bør du alltid gå for taket med 122mm-kanoner.

Lenke til kommentar

Joda, jeg ser den. Jeg tror kanskje jeg har møtt gode spillere i den.

E75 er det mange av, og de er godt pansret ja. Jeg sikter på miniturret, og på Kv4 har jeg brukt 107mm hele tiden.

Nå er jeg etpar games inn i St1, liker den, men gleder meg til nytt turret. Bare tanken på å grinde denne med 122 gjør meg fysis uvel, så takk til dere på forumet som rådet meg til å droppe det :)

Lenke til kommentar

Ikke skyt miniturret på KV-4...

Det er like tykt som turret (180mm) men det er mindre, så det er vanskeligere å treffe riktig. Dessuten har turret en flat stripe nederst som også er 180mm tykk. Jeg har også erfaringer med crits på miniturret, både i og mot KV-4. Miniturret som weakspot stammer fra gamle dager da en faktisk var en weakspot.

ST-I sin mage kan du penetrere mends den angler noe med KV-4

Lenke til kommentar

Nice special i helga:

http://worldoftanks.eu/en/news/44/veteran-day-2013/

Triple Experience for the first victory of the day with each tank in your garage

Boost your progress by winning the first battle with any of your vehicles!

Double credit income on all Tier 3 og 4 standard vehicles

Go back to your roots and earn twice as many credits!

30% discount on all standard Tier V and Tier VI vehicles

Get your mid-range machines at a favorable price!

Double crew experience on all Tier VII and Tier VIII vehicles

Your tank is only as good as its crew – train them well!

Triple crew experience on all Tier IX and X vehicles

The bigger the stakes, the bigger the experience bonus!

15% discount on all Tier VIII premium tanks

The biggest credit earners are now available for 85% of their usual price!

50% discount on standard equipment

Improve your vehicle’s performance at half the normal price!

Up to 30% off premium ammo

Restock your ammo rack for less – be it credits or gold!

Mission: Three's Company

Fikset den for deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...