Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Det er fremdeles et spørsmål. Og spill trailere må ikke ha gameplay for å bli kalt en trailer.

 

det finnes 2 typer trailere.

 

cinematic trailer

gameplay trailer

 

Begge er selfølgelig regna som en trailer.

Lenke til kommentar

"Noob KV" "MOVE!"

 

Etc? :)

 

Jeg ler meg skakk av alle som har T8 osv og tror de er pro, så ser jeg feks en ferdi som står helt åpent og prøver å ta ut en IS-3, for så bli assraped av de 3 andre mediumene som er i nærheten..

 

Det er så utrolig mange idioter i dette spillet at det gjør vondt. Og jeg lurer virkelig på om det faktisk er mulig for en vanlig oppegående person å spille dette spillet i hundrevis av timer uten å lære seg hvordan det faktisk virker.

 

Greit nok at spotting er lotto til tider, men elementær plassering av egen tank bør være noe alle og enhver tenker på når de når T5 iallfall...

 

 

For ikke å snakke om arty som flytter seg fra spawn til ett eller annet hjørne, uansett om friendlies er der eller ikke, så whiner de 2 minutter seinere når de dør fordi ingen er der og passer på de.

Jeg ser verdien av å passe på arty og jeg gjør det OFTE, men når de omtrent gjør alt de kan for å IKKE ha noen friendlies i nærheten fortjener de å brenne!

 

 

Jepps.. Snart låst opp IS selv, har 12 tank slots i garasjen og ting tar tid nå som jeg sprer spilletiden ut over mange tanks..

 

Har enda ikke fått låst opp kanonen til Slugger, men får den iløpet av uka tenker jeg, MEN jeg fikk ny kanon på SU-100 igår, hjalp betraktelig på antall XP per kamp :)

 

Har fortsatt KV og KV-1S men de spiller jeg lite nå. Eneste jeg har igjen på KV er å låse opp SPGen og der trenger jeg typ 140k xp, skjer med andre ord ikke dette året.

Tipper jeg kommer til å spille lite WoT når BF3 setter inn, og jeg har Deus Ex som jeg spiller innimellom også så..

 

 

Favoritt tanken min om dagen må være KV-3 , Favoritt TD er nok SU-100 (siden jeg solgte Wolverine) og Favoritt arty.. Vel jeg har bare SU-8 (fullt oppgradert), men liker den ikke så godt. SU-5 var milevis bedre.

Lenke til kommentar

"Noob KV" "MOVE!"

 

Etc? :)

 

Jeg ler meg skakk av alle som har T8 osv og tror de er pro, så ser jeg feks en ferdi som står helt åpent og prøver å ta ut en IS-3, for så bli assraped av de 3 andre mediumene som er i nærheten..

 

Det er så utrolig mange idioter i dette spillet at det gjør vondt. Og jeg lurer virkelig på om det faktisk er mulig for en vanlig oppegående person å spille dette spillet i hundrevis av timer uten å lære seg hvordan det faktisk virker.

 

Jeg savner ett eller annet system, slik at man kan spille mot din skill level, +- litt selvsagt.

Er håpløst frustrende hvor mange idioter det er som ødelegger...

Lenke til kommentar

Camping er greit så lenge man er SPG eller support. Det som irreterer meg er når scouts ikke vil scoute, og større og tregere tanks til slutt må scoute for dem.

Nå har jeg ikke spilt voldsomt mye som scout, men jeg tror dette er fordi det oppleves som lite belønnende kontra hvor vanskelig det er å mestre rollen. Som scout er du som regel totalt underlegen det du møter både i ildkraft og pansring, og værst av alt er det veldig lett å bli spotta og ødelagt før man i det hele tatt kommer i nærheten av å se noen. Spiller man på den "riktige" scoutemåten, altså at man kjører foran sitt lags heavy og medium, ender det som regel med at det hele blir et selvmordsoppdrag for å finne fiendens linjer. Spiller man litt mer "safe" og kjører ut på flankene e.l. er sjansen stor for at avstanden til teamet blir for stor til at spottingen har noen egentlig nytteverdi, utover at man får litt ekstra XP. Igjen er det kanskje min noobishness ift. scouting som spiller mest inn, men jeg tenker de burde legge inn litt ekstra ift. spotting og camo på de dedikerte scoute-vognene. Tror ikke det hadde forrykket balansen i spillet i særlig grad og det hadde nok gjort det mer attraktivt å være dedikert scout og faktsik ligge i forkant av teamet.

Lenke til kommentar

Artilleri trenger mål, noen er nødt til å scoute selv om sjangsen for å bli tatt raskt ut er stor. Har sett flere ganger at heavies ofrer seg selv som scout når de lettere tanksene bare bruker heavies som skjold.

 

Unødvendig.

 

Har man et par SPG på laget så bør man hjelpe dem ettersom de har enormt høy skade og spiller en viktig rolle for laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, er selvfølgelig enig i at scouts burde spille som det. Men jeg kan på den annen side godt forstå hvorfor mange vegrer seg mot å gjøre det. Derfor tenker jeg de kanskje burde ta noen grep for å gjøre scout-rollen mer attraktiv. En mulighet kunne jo også være et system der man aktivt markerer et mål og man får ekstra XP når lagkamerater skader dette.

 

Edit: Dårlig språk...

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...