Chris93 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det deler seg opp etter Marder II, med Hetzer og Marder III Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som har prøvd nye TD-er i testversjon? Forresten, vet vi om det blir et helt nytt tre fra tier 1 til 10? Hadde vært fint om jeg kunne krysset over fra eksisterende tre til det nye ved f.eks Jagdpanther eller Ferdinand. Det nye treet starter fra Marder II og har ingen kryssmuligheter. Jeg har prøvd tier V, VII, IX, og X Tier V er fantastisk god, ubegripelig høy penetrering og DPM. Tier VII er fantastisk god, fantastisk alpha, pen, treffsikkerhet, aim time, view range, og gun depression. Tier IX grenser mot OP med fantastisk view range, god camo, og utrolig gode kanoner. Tier X er OP, den får Foch155 til å virke middelmådig. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 De eneste gangene jeg har hatt på accelerated crew training er på E-100 når tier 10 tanks får bonus til crew xp, ellers vil jeg heller bruke xp'en som free xp selv. Om du ikke bruker gull til å konvertere exp så har det ingenting å si i forhold til free exp om du har acc crew training av eller på. Slår det bestendig på så snart ei vogn er elite. Har nesten 50k free exp uten å ha brukt noe gull. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Om du ikke bruker gull til å konvertere exp så har det ingenting å si i forhold til free exp om du har acc crew training av eller på. Slår det bestendig på så snart ei vogn er elite. Har nesten 50k free exp uten å ha brukt noe gull. Jeg bruker gull for å konvertere, og 50k free XP er ikke mye når man kommer opp i tier 8+ og det gjerne koster 100-200k XP for å oppgradere alt utstyr på en ny tank. Jeg er ikke spesielt glad i lavtier tanks så hopper gjerne over alt opp til tier 7+ i en linje jeg vil spille. Stock tanks er heller ikke noe jeg liker, så da ryker det også en del free XP. Men som sagt, selv bruker jeg gull så det er derfor jeg sjeldent bruker accellerated crew training. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Da er det jo noe annet. Selv synes jeg det er viktigere med ett solid crew enn å slippe grinding. Og jeg liker å gå igjennom hele treet når jeg først starter. Synes ofte de morsomte vognene er på tier 5 og 6. Og det skader ikke at man kan vinner kamper stort sett alene på drt nivået når det virkelig kniper. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/35125-088-aslains-xvm-mod-v2911-upd-11102013/ Jeg bruker og denne, men modifiserer den en del, liker ikke farger på navnene på spillerene, og fjerner stats på tank, og endrer contour iconene. (samt en hel haug litt mindre ting) I tillegg har jeg: Pogs contour icons multiline carousel Jimbo's crosshair Minimap ranges Yasenkrasen colored messages Reieved damage announcer Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bruker hele modpack`en der jeg nå...utenom sikte. Ellers føler jeg alt er med. 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har vert en beta, men jeg finner det ikke på xbox. testa Xbox versjonen, det var helt forferdelig, det er faktisk bedre å koble opp en kontroll til PC-en og spille med den. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bruker hele modpack`en der jeg nå...utenom sikte. Ellers føler jeg alt er med. sjæl ass! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da er det jo noe annet. Selv synes jeg det er viktigere med ett solid crew enn å slippe grinding. Og jeg liker å gå igjennom hele treet når jeg først starter. Synes ofte de morsomte vognene er på tier 5 og 6. Og det skader ikke at man kan vinner kamper stort sett alene på drt nivået når det virkelig kniper. Morsomste vogn fortiden er KV-2. Trolle med 152 mm Synes Tier 6 til 8 er morsomst. T29, SU-122-44, KV-2, T-34-3, FCM 50t, Spiller dog endel T-54 og. Lufter også IS-7 en sjelden gang. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 6 Runder med under 500 i damage med IS3 og Kv4. Deilig at andre kan få ha det litt hyggelig også da :-) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Morsomste vogn fortiden er KV-2. Trolle med 152 mm Synes Tier 6 til 8 er morsomst. T29, SU-122-44, KV-2, T-34-3, FCM 50t, Spiller dog endel T-54 og. Lufter også IS-7 en sjelden gang. Er jo endel snadder oppover treene ja. Liker godt T20, T28 Proto og T30. Men synes det blir lagavhengig jo lengre opp man kommer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 E100 + JPZE100 platoon skulle vært ulovlig når halvparten av de resterende tanksene er T8 på Ensk! Stakkars små selene som ikke kommer gjennom panseret og får juling tilbake 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) i CW i går, så hang IS-4'n min på "logging in" på batteloading screen. utrolig irriterende, gudskjelov klarte klanen seg uten meg. Anyways, prøvde så IS-4n i en random, som ble tier 9-10 battle, og hadde en ganske intens fight: Abbey, starter nord, og går vest. Fienden har 2 deathstars, en foch 155 bl.a. Gjett hva jeg møter på den flanken? Tar ut foch'n ganske lett (han var dårlig), så boooom, 1700 skade! ooops, driten klarer og komme seg unna også, og jeg rekker og skyte han 2 ganger. Teamet mitt skjønner ikkke hva som skjer, og følger han ikke opp, så han rekker og skyte meg en gang til! Denne gangen penner ikke hesh skudded hans, men jeg har dritflaks og har 10 hps igjen. Dreper han så, og BOOM så kom den siste deathstaren, som haddde gjemt seg til nå, og 1 shotter en av de jeg var med. Nå skjønner folk at han har lang reload, og vi dreper ham, før det kommer en object 768, Vel han ble for mye for meg med 10hps, men morsom runde, og vi vinner, med meg på topp med 4k damage. Deathstarene hadde 9k tilsammen. Endret 15. oktober 2013 av -iL- Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 E100 + JPZE100 platoon skulle vært ulovlig når halvparten av de resterende tanksene er T8 på Ensk! Stakkars små selene som ikke kommer gjennom panseret og får juling tilbake Det morsomme med E-100 er jo at underplata i front, ofte kalt et "svakt punkt," er marginalt lettere å gå gjennom enn den overplata til Tiger II på 224 effektiv panser mot AP/APCR hvis du ikke vinkler i det hele tatt. Dessuten, halve grunnen til å skaffe seg en E-100 er jo for å mose folk på tier 8 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det morsomme med E-100 er jo at underplata i front, ofte kalt et "svakt punkt," er marginalt lettere å gå gjennom enn den overplata til Tiger II på 224 effektiv panser mot AP/APCR hvis du ikke vinkler i det hele tatt. Dessuten, halve grunnen til å skaffe seg en E-100 er jo for å mose folk på tier 8 Hehe og den andre halve grunnen er for å trolle folk med sidescraping! E100 har blitt min favoritt TX på kort tid, rett og slett en morsom pubstomper. Fin alfa, kraftig armor og en skikkelig bølle! Dog, den gjør seg ikke alltid så godt på åpne maps med sniping og lite cover altså. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så en Maus i går på ett svært åpen kart med 2 tier X arties, og en tier 9. Etter at batchat arty'n one-shotta en T-44, og meg i Lorraine, på 2 skudd(!), begynt de og hamre løs på Maus'n. Han var bare "bring-it-on-arties", og kjørte bare forover, meste de klarte og gjøre i skade på ham var ~400. Gud bedre og det hjelper med super-heavy-spall-liner!. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er matcmaking på kv4 og is3 forakjellig? Ser nesten aldri tx med kv men med is3 er det hver eneste runde. Nede i 30% wr og 0,5 i kd da jeg grinder bl9. Is3 er faktisk den verste grinden så langt, basert på stats og at jeg har blitt litt bedre. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er matcmaking på kv4 og is3 forakjellig? Ser nesten aldri tx med kv men med is3 er det hver eneste runde. Nede i 30% wr og 0,5 i kd da jeg grinder bl9. Is3 er faktisk den verste grinden så langt, basert på stats og at jeg har blitt litt bedre. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Er ikke sikker på om det er forskjell i mm på de to, har ikke merket det selv. Men de to må jo spilles på helt forskjellige måter. Kan det være det som er problemet? Min taktikk er i hvertfall og være meget aggresiv og oppsøke nærkamper når jeg kjører is3. Kan være ett tips og ikke "angle" dersom du kun har fiender foran deg da du vil flate vinkelen på nesa og dermed vil mange flere penne fronten. I nærkamp vil som oftest 175 pen være nok da du vil kunne treffe weakspots enklere. I kv4 er det sidescraping som gjelder, den tåler vanvittige mengder juling dersom du gjør det og holder turreten i bevegelse så det blir vanskeligere og treffe toppen på turret rent. Endret 16. oktober 2013 av DagErlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå