UriasX Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Visstnok driver de og ser på dette nå ifølge en WoT community manager, så ikke kjøp disse tankene før de har kommet med en offisiell uttalelse om det blir 30 eller 50%! YES EU server will also have 50% discount on the SU-122-44 and the SU-100Y when the event starts tomorrow. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/305163-special-sputnik-in-space/page__st__180#top Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Kjøpte KV-2 igjen og hatt litt moro med den. Morsom med derp-kanonen Fin avveksling Lenke til kommentar
Blake Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Kjøpte KV-2 igjen og hatt litt moro med den. Morsom med derp-kanonen Fin avveksling Kjøpte akkurat KV-2 selv da jeg også ville teste derpen, tredje kampen fikk jeg ace tanker og top gun. Artig tank! Endret 6. oktober 2013 av Blake Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 KV-2 er morsom ja. Artig å se fiendetanks pisse i buksa når de runder hjørnet og oppdager meg. Lurt å holde seg litt tilbake, særlig i tier 8 battles. Avhengig av støtte pga reload. Sniping funker overraskende bra. Er jo nesten som en arty dette, med derp kanonen. Solgte SU-14-2 etter arty-nerfen og nå koser crewet seg i KV-2. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 KV-2 er arty. Bare sammenlign stats til f.eks Hummel og KV-2. Hvorfor noen ville selge den forstår jeg ikke. Selv får jeg 1400-1600 XP i den ganske regelmessig. Men den er forferdelig å være helt alene med mot noenlunde oppegående fiender. Jeg kan skrive ganske mye om den, men det får nå være. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 KV-2 er arty. Bare sammenlign stats til f.eks Hummel og KV-2. Hvorfor noen ville selge den forstår jeg ikke. Selv får jeg 1400-1600 XP i den ganske regelmessig. Men den er forferdelig å være helt alene med mot noenlunde oppegående fiender. Jeg kan skrive ganske mye om den, men det får nå være. Bare skriv, bare skriv Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har vel nærmere 1600 games i den inkludert før KV-split. Så jeg har opplevd en del. Nå klarer jeg ikke å skirve så mye likevel ser det ut som, men jeg kan nevne at relativt nylig har jeg tatt en last stand fordi jeg ikke trodde jeg ville greie en decap, men kanskje jeg kunne, rotet meg inn i et t9 game og fått en sniper Det mest hysteriske jeg har gjort var å holde tilbake en M103 og en IS3 med hjelp av en Tiger som døde en del minutter før meg. http://wotreplays.eu/site/373976#.UlHUmj7iPCY Strengt tatt så var det mye sånt når man kunne møte t10 med t6. Når jeg tenker meg om så teamet jeg opp med en IS-4 en gang og hjalp han med å ta en IS7 og T110E5, mener jeg. http://wotreplays.eu/site/373984#.UlHVoT7iPCY Jeg vil nok si at mer konkrete spørsmål er lettere, og jeg har vel "alle" weakspots for HE memorert 2 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 KV-2 er også fin på El Halluf. Hellcaten ble aldri spottet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg trengte bare spille 20 minutter i dag før jeg fant ut at jeg ikke gadd å spille solo. Fytte grisen så mange idioter som spiller i helgene... 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 KV-2 er også fin på El Halluf. Hellcaten ble aldri spottet. hehe, skyter også ofte inn i disse buskene. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjøpte meg SU-100Y og fikk spillt noen få kamper med den i helgen. Overraskende mobil til å være et så svært beist altså, holder nesten følge med en KV-1S i diverse terreng! Den er et svært blink da den skal den ha, men den kanonen på T6 er elsk! Spiller ingen stor rolle hva slags tier du skyter på, med 197 pen banker du greit gjennom det meste uansett! Og med 440 i average så kjennes det godt, spess for stakkars T6 og lavere Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 kjøpte også en SU-100Y på tilbud i helga. morsom kanon på den gutten der. ikke så morsom camo da. blir stort sett oppdaget når man driver "effektiv opplæring av hvorfor man ikke skal stille siden til en SU-100Y, når den har ladet og er klar til ny ødeleggelse". men alt i alt en maskin som jeg kan ha mye gøy med fremover. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg trengte bare spille 20 minutter i dag før jeg fant ut at jeg ikke gadd å spille solo. Fytte grisen så mange idioter som spiller i helgene... +1 Nettopp av den grunn tok jeg meg en ny pause fra WoT. Jeg ser dog fram til 42/7 team med egen skill-basert MM som skal komme i patch 0.8.9. Kanskje det et et "hope in a hanging snore" (Sitat fra Nils Arne Eggen) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 +1 Nettopp av den grunn tok jeg meg en ny pause fra WoT. Jeg ser dog fram til 42/7 team med egen skill-basert MM som skal komme i patch 0.8.9. Kanskje det et et "hope in a hanging snore" (Sitat fra Nils Arne Eggen) Jeg vet ikke helt, jeg tror at 95% av folk som skriker etter skill basert MM ikke aner hva de faktisk spør om. Når 50%erne mener de må carrye laget hver gang de spiller og at hvis folk på laget bare hadde vært like gode som dem hadde alt gått så mye bedre, og tror at skillbasert MM vil gjøre at de vinner hver gang, må jeg bare riste på hodet. Hvis alle plutselig er like gode i en kamp blir det jo mye større kamp om skade og kills og folk vil garantert komme mye dårligere ut på alt som er av WN6,7,8 ratinger osv. Hvem skal vi klubbe hvis selungene plutselig forsvinner? 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vet ikke helt, jeg tror at 95% av folk som skriker etter skill basert MM ikke aner hva de faktisk spør om. Når 50%erne mener de må carrye laget hver gang de spiller og at hvis folk på laget bare hadde vært like gode som dem hadde alt gått så mye bedre, og tror at skillbasert MM vil gjøre at de vinner hver gang, må jeg bare riste på hodet. Hvis alle plutselig er like gode i en kamp blir det jo mye større kamp om skade og kills og folk vil garantert komme mye dårligere ut på alt som er av WN6,7,8 ratinger osv. Hvem skal vi klubbe hvis selungene plutselig forsvinner? Det er noe grunnleggende galt når jeg gjør over 3 ganger så mye skade som nestemann på lista i en tier 9 match med en SU-152. Det verste var med A-44 da seks tanker presterte å tape mot en gul Tiger 2 og en grønn FV207. Jaja, WN7 igår var i hvert fall 1851, så da har jeg passert 1300 global WN7 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Skjønner frustrasjonen med lange tapsrekker, men har heller ikke tro på skillbasert MM. Av og til får man dårlige lag, av og til gode lag. I det lange løp jevner det seg ut. Har sluttet å ta dette spillet så alvorlig. Liker å tro det ihvertfall Grinder ikke etter noe spesielt. Spiller det som er morsomt i garasjen. Viktigste er å fokusere på egen innsats, pumpe ut så mye skade man klarer, så kommer seirene etterhvert. Ble hektet på KV-2 i helga. Så nå blir det mye HE-derping fremover. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det er noe grunnleggende galt når jeg gjør over 3 ganger så mye skade som nestemann på lista i en tier 9 match med en SU-152. Det verste var med A-44 da seks tanker presterte å tape mot en gul Tiger 2 og en grønn FV207. Jaja, WN7 igår var i hvert fall 1851, så da har jeg passert 1300 global WN7 Joda men sånt jevner seg ut over tid som James sier over her. Jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å spille i den nye 7/42 modusen, fortsetter heller å mose seler i random battles. 2270 WN7 i går Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vet ikke helt, jeg tror at 95% av folk som skriker etter skill basert MM ikke aner hva de faktisk spør om. Når 50%erne mener de må carrye laget hver gang de spiller og at hvis folk på laget bare hadde vært like gode som dem hadde alt gått så mye bedre, og tror at skillbasert MM vil gjøre at de vinner hver gang, må jeg bare riste på hodet. hæ? nei det tror "vi" ikke. Skill based MM, vil gjøre spillet mindre frustrende. Bare tanken på at jeg kan stole på folk skal backe meg opp er :elsk Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 hæ? nei det tror "vi" ikke. Skill based MM, vil gjøre spillet mindre frustrende. Bare tanken på at jeg kan stole på folk skal backe meg opp er :elsk Det var en generalisering, jeg mener selvsagt ikke at alle tenker sånn. Hvis man derimot daglig er innom WoT official forum så ser man mye rart... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 vi får se på denne nye mode'n, som vistnok skal ha skillbased MM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå