Blake Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 T25AT liker jeg bedre enn Slugger foreløpig, 105mm kanonen er herlig. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har ikke spillt T25, men har hørt mye bra om den. Jeg må også si at JagdPz IV ikke har vært så ille som alle skal ha det til. Selv var jo jeg klar over at 88 L/56 mangler penetreing og derfor alle tanks som må gjennom den har vært kjipe. Dette har ikke vært tilfelle denne gangen. 60% win og 1,3 kill per runde med en topgun Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvordan er TD linja etter t25? Har ikke spilt noe særlig TD, bare tysk frem til hetzer og russik frem til SU76. Men å hoppe fra E8 til slugger hadde sikkert vært interessant Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det jeg savner er muligheten til å gjøre musen mindre følsom ved små bevegelser, når jeg trenger å flytte den ett piksel, så er ikke det så lett. Noen som har en god løsning her? Vil også gjerne ha mulighet til å øke størrelsen på mini-mapet, er det mulig? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Her om dagen fikk jeg et direkte treff bakfra på en annen. Ja faktisk skjøt jeg 3 ganger - og han hadde fremdeles 100% Hvordan er det mulig? Bedre panser? Blir jo ingen vits å spille da. Akkurat det samme erfarte jeg også når jeg prøvde betaen. Dette spillet kunne blitt veldig stort, men de må få vekk slike bugs som det der! Jeg kommer i allefall ikke til å spille det flere ganger før det blir mer rettferdig. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det jeg savner er muligheten til å gjøre musen mindre følsom ved små bevegelser, når jeg trenger å flytte den ett piksel, så er ikke det så lett. Noen som har en god løsning her? Vil også gjerne ha mulighet til å øke størrelsen på mini-mapet, er det mulig? Eneste jeg kommer på er vel å kjøpe en mus du kan velge mellom forskjellige følsomheter med knapper. Da kan du stille ned akkurat når du trenger det i feks sniper mode, så kan du stille tilbake senere Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Her om dagen fikk jeg et direkte treff bakfra på en annen. Ja faktisk skjøt jeg 3 ganger - og han hadde fremdeles 100% Hvordan er det mulig? Bedre panser? Blir jo ingen vits å spille da. Akkurat det samme erfarte jeg også når jeg prøvde betaen. Dette spillet kunne blitt veldig stort, men de må få vekk slike bugs som det der! Jeg kommer i allefall ikke til å spille det flere ganger før det blir mer rettferdig. Hæ? Er ikke WoT blitt ganske stort nå da? Føler alle spiller det og det er veldig balansert. Har ikke opplevd dette. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det har vel overgått alle forventninger, ja. Opplever også svært få bugs, har ved et par tilfeller satt meg fast, men det er sjelden vare. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Her om dagen fikk jeg et direkte treff bakfra på en annen. Ja faktisk skjøt jeg 3 ganger - og han hadde fremdeles 100% Hvordan er det mulig? Bedre panser? Blir jo ingen vits å spille da. Akkurat det samme erfarte jeg også når jeg prøvde betaen. Dette spillet kunne blitt veldig stort, men de må få vekk slike bugs som det der! Jeg kommer i allefall ikke til å spille det flere ganger før det blir mer rettferdig. Hæ? Er ikke WoT blitt ganske stort nå da? Føler alle spiller det og det er veldig balansert. Har ikke opplevd dette. Det er mulig at dette er fixet siden betaen. OM det er det, så skal jeg jaggu returnere Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Som sagt har jeg ikke opplevd slike bugs, og jeg føler stort sett at alt fungerer bra. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Om den fortsatt er på 100% etter 3 treff så tipper jeg en av to: 1. du har for liten kanon, og kan ikke penetrere den andre tanksen 2. den "bouncet" og traff ikke skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Her om dagen fikk jeg et direkte treff bakfra på en annen. Ja faktisk skjøt jeg 3 ganger - og han hadde fremdeles 100% Hvordan er det mulig? Bedre panser? Blir jo ingen vits å spille da. Akkurat det samme erfarte jeg også når jeg prøvde betaen. Dette spillet kunne blitt veldig stort, men de må få vekk slike bugs som det der! Jeg kommer i allefall ikke til å spille det flere ganger før det blir mer rettferdig. Det er ikke bugs. Om du virkelig hadde direkte treff 3 ganger. altså ikke ricochet eller no-penetration så tok du nok ut en modul på alle dine 3 skudd. Ta trenger ikke tanken nødvendigvis ta skade. Om du ikke klarte å penetrere brukte du feil ammunisjon. HE shells kan brukes om du ikke har god nok kanon til å penetrere. Module Damage When a module is hit, it effectively gets a "saving throw". If it makes the "saving throw", it takes no damage. If it fails the "saving throw", it takes damage. If the damage is large enough, the module becomes damaged. If it is larger still (more than the modules HP), the module is destroyed. Damaging a module does not reduce the HP of the tank. The chances for the loss of a module: Engine: 45% Ammo rack: 27% Fuel tank: 45% Optics: 45% Radio: 45% Gun: 33% Turret ring: 45% Crew: 33% The amount of ammo you are carrying does NOT affect the chance of taking an ammo rack hit. Endret 30. august 2011 av Kron Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Tja, 0 dmg criticals og ghost shots forekommer til tider på noen kanonen er og tanks. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 HE shells kan brukes om du ikke har god nok kanon til å penetrere. Blir ikke dette litt feil? AP har jo høyere penetrering enn HE. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja men om du ikke kan penetrere med AP, så er det lurt å bruke HE fordi da vil den eksplodere i det den treffer tanksen og gjøre litt skade likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 HE shells kan brukes om du ikke har god nok kanon til å penetrere. Blir ikke dette litt feil? AP har jo høyere penetrering enn HE. FAQ: When should I use AP and HE ? The general rule of thumb is; use AP on your own tier and below and HE for tanks higher than you, but this depends upon your gun: some are designed to use HE. Guns like the KV's 152mm gun use a large caliber round, but have a short barrel length. The large caliber of the shell is substantial and carries a generous amount of explosive-compound within, thus causing more damage. The drawback is the shell leaving the gun will have a relatively low velocity because of the short barrel length and thus, low armor-piercing capability. When you factor in the poor accuracy and range, its simply a waste to use AP shells with this type of gun and HE should be used exclusively. Try experimenting with different ammunition to see what your gun's capabilities are on certain tanks. When mounting tier 6 guns and higher, you should consider using AP more frequently, as these guns have enough penetration power to damage most tanks if you know which tank and what part of the tank you should aim for. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Apropo det å sette seg fast... Men jeg 1-shotta en , og drepte en annen, så endte med 900exp så er egentlig fornøyd Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har noen sett den nye traileren? Jeg synes den var meget bra laget! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Har noen sett den nye traileren? Jeg synes den var meget bra laget! Kan det kalles trailer når det ikke er en ting som er fra spillet? uansett litt morsom da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå