Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Flere som elsker T-34-3?

Er så morsom med kombinasjonen høy alpha damage, mobilitet og bouncy armour.

Dårlig gun depression kan jeg leve med men synes den trenger en aim-time buff.

Har den ikke selv, og kan ikke huske å ha møtt den noe særlig heller. Ser den kommer dårlig ut på Noobmeter sin tank stats, bare Panther 2 som har lavere WR enn den av T8 MT hvis man ser på recent battles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kv-4 er herlig. Snart har jeg St1, men jeg kommer til å ha kv4en videre. Men før st1 må jeg ha BL9 som jeg skaffer med IS3. Hmm kanskje det er en stund til St1 allikevel :/

Jeg venter på Top of the line for IS-4 linjen før jeg kjøper ST-I. Kan være lenge til men jeg kan vente :)

Ryktene sier at det snart er tid for AMX50B så jeg venter med å kjøpe den også ;)

Lenke til kommentar

Har den ikke selv, og kan ikke huske å ha møtt den noe særlig heller. Ser den kommer dårlig ut på Noobmeter sin tank stats, bare Panther 2 som har lavere WR enn den av T8 MT hvis man ser på recent battles.

Nå må du huske på at Panther II er en typisk første medium for en haug med tomat-spillere som går opp mediumlinja til tyskerne etter Tiger-linja ;)

Jeg kan ikke forestille meg at T-34-3 er så attraktiv for nye spillere.

Jeg vil påstå at 112 er bedre enn T-34-3 for øyeblikket, mye på grunn av bedre treffsikkerhet mens man kjører og langt bedre panser.

T-34-3 er rimelig god i endgame takket være den høye alphaen, jeg er enig i at aimtime burde vært 2.9s, men det er tross alt en premiumtank.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at 112 er bedre enn T-34-3 for øyeblikket, mye på grunn av bedre treffsikkerhet mens man kjører og langt bedre panser.

I samme statistikk ligger 112 på toppen av T8 HT så det er kanskje ikke så rart du vil påstå det. 57,9% mot 52,4% WR med omtrent like mange kamper spillt burde si sitt :)

Lenke til kommentar

Helgens special heter Sputnik in Space eller noe. Hvis man sjekker missions menyen ingame ser det ut som om det kommer til å involvere en del USSR tanks opp til T7, hva annet tror dere vi kommer til å få?

Håper på avslag på SU-101, hørt den skal være en bedriten sak men den står i veien for Object 263! Alternativt crew retraining så jeg i hvertfall kan trene det gamle SU-100M1 crewet dit :)

Lenke til kommentar

da kan jeg endelig komme litt videre på de russiske linjene som jeg altid har småspillt på, har vel alle opp til tier 5, men det skjer jo ikke så mye før tier 7 på de fleste linjer.

Eh? Hæ?

Her er en kort oppsummering av alle gode russiske tanker på tier 5 og 6 i WoT: KV-1, T-34, SU-85, KV-1S, T-34-85, T-150, KV-2, SU-100, og SU-100Y...

MT-25 er jeg veldig usikker på ettersom jeg ikke spiller mange scouts, og A-43 er bare dårlig (men A-44 og Obj 416 er rimelig morsomme.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kv-4 er herlig. Snart har jeg St1, men jeg kommer til å ha kv4en videre. Men før st1 må jeg ha BL9 som jeg skaffer med IS3. Hmm kanskje det er en stund til St1 allikevel :/

Den er artig den, men jeg spiller den ikke så mye. Det er heller tvilsomt at jeg kommer til ST-1 med det første, selv om jeg skaffet meg 80k på KV-3 før KVsplit og researchet KV-4 etter splitten. Fra t6 til t8 :D

Hehe det er en deilig tank når den bestemmer seg for å være med på leken! Men du har altfor lav potential damage recieved :p Rekorden min med KV-4 er 17 700 recieved :ph34r:

Jammen jammen sånt samler man opp i situasjoner der jeg kan sidescrape, ikke når jeg flanker og jakter på lights!

Lenke til kommentar

Nå må du huske på at Panther II er en typisk første medium for en haug med tomat-spillere som går opp mediumlinja til tyskerne etter Tiger-linja ;)

Jeg kan ikke forestille meg at T-34-3 er så attraktiv for nye spillere.

T-34-3 er rimelig god i endgame takket være den høye alphaen, jeg er enig i at aimtime burde vært 2.9s, men det er tross alt en premiumtank.

T-34-3 er god å ambushe og rydde opp med litt ut i kampen ja. I starten bør man være litt forsiktig. Snipe, gå second line bak heavies osv. Morsomt når man lærer å vinkle armour og bounce skudd like a boss :wee:

Lenke til kommentar

Da var helgens special ute, og det var skuffende saker...

Triple experience for the first victory with each tank!

Enjoy!

30% Discount and 30% Profit Increase on the following Soviet vehicles:

fb VII ussr-isu-152.png SU-152 fb VII ussr-su100m1.png SU-100M1 fb VII ussr-t-43.png T-43 fb VII ussr-kv-13.png KV-13 fb VII ussr-is.png IS fb VII ussr-kv-3.png KV-3 fb VII ussr-s-51.png S-51 fb VII ussr-su14_1.png SU-14-1 fb VI ussr-su-100.png SU-100 fb VI ussr-t-34-85.png T-34-85 fb VI ussr-mt25.png MT-25 fb VI ussr-kv-1s.png KV-1S fb VI ussr-t150.png T-150 fb VI ussr-kv2.png KV-2 fb VI ussr-su-8.png SU-8

50% Discount on the following Premium Tanks:

V ussr-matilda_ii_ll.png Matilda IV V ussr-churchill_ll.png Churchill III IV ussr-valentine_ll.png Valentine II III ussr-t-127.png T-127

30% Discount on the following Premium Tank Destroyers:

VII ussr-su122_44.png SU-122-44 VI ussr-su100y.png SU-100Y

50% Discount on Garage Slots:

Need some space for all your new vehicles? Get an extension for half price. No planning permission needed!

Discount on Premium Accounts:

• Get 3 Days for the Price of 1 (250 gold instead of 650)
  • Get 7 Days for the Price of 3 (650 gold instead of 1,250)

If you’ve never had a Premium account before, here’s your chance to try it out! Get 50% additional experience and credits for every battle that you play!

Mission: Glorious!

Goal Destroy 5 vehicles in a single battle while playing any of the non-premium vehicles included in this special. Reward 50,000 Credits Restrictions Random Battles Only

These bonuses and mission are available in game from Saturday 5th October 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 8thOctober 07:10 CEST.

Do you want even more bonuses? Check out the other events that are currently running:

Top of the Tree More Soviet goodness in the form of the Object 268, a truly lethal tank destroyer. Interactive Special Which tank and branch will feature in the interactive special? You get to choose! Monthly Missions Complete the missions to earn rewards.

Lenke til kommentar

Da var helgens special ute, og det var skuffende saker...

Triple experience for the first victory with each tank!

Enjoy!

30% Discount and 30% Profit Increase on the following Soviet vehicles:

fb VII ussr-isu-152.png SU-152 fb VII ussr-su100m1.png SU-100M1 fb VII ussr-t-43.png T-43 fb VII ussr-kv-13.png KV-13 fb VII ussr-is.png IS fb VII ussr-kv-3.png KV-3 fb VII ussr-s-51.png S-51 fb VII ussr-su14_1.png SU-14-1 fb VI ussr-su-100.png SU-100 fb VI ussr-t-34-85.png T-34-85 fb VI ussr-mt25.png MT-25 fb VI ussr-kv-1s.png KV-1S fb VI ussr-t150.png T-150 fb VI ussr-kv2.png KV-2 fb VI ussr-su-8.png SU-8

50% Discount on the following Premium Tanks:

V ussr-matilda_ii_ll.png Matilda IV V ussr-churchill_ll.png Churchill III IV ussr-valentine_ll.png Valentine II III ussr-t-127.png T-127

30% Discount on the following Premium Tank Destroyers:

VII ussr-su122_44.png SU-122-44 VI ussr-su100y.png SU-100Y

50% Discount on Garage Slots:

Need some space for all your new vehicles? Get an extension for half price. No planning permission needed!

Discount on Premium Accounts:

• Get 3 Days for the Price of 1 (250 gold instead of 650)
  • Get 7 Days for the Price of 3 (650 gold instead of 1,250)

If you’ve never had a Premium account before, here’s your chance to try it out! Get 50% additional experience and credits for every battle that you play!

Mission: Glorious!

Goal Destroy 5 vehicles in a single battle while playing any of the non-premium vehicles included in this special. Reward 50,000 Credits Restrictions Random Battles Only

These bonuses and mission are available in game from Saturday 5th October 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 8thOctober 07:10 CEST.

Do you want even more bonuses? Check out the other events that are currently running:

Top of the Tree More Soviet goodness in the form of the Object 268, a truly lethal tank destroyer. Interactive Special Which tank and branch will feature in the interactive special? You get to choose! Monthly Missions Complete the missions to earn rewards.

Aldri si aldri, jeg får endelig kjøpt Valentine II. :p

Lenke til kommentar

Aldri si aldri, jeg får endelig kjøpt Valentine II. :p

• Nearly useless penetration for its tier, has serious problems penning some tier 4s even with APCR
  • Only three crew members and dependence on APCR ammo make it poor for both crew training and making credits
  • Weak engine, low speed limit, sluggish reverse, crawls uphill
  • Low ammo capacity

Vet ikke jeg altså, hva skal jeg med den? ;)

Su-122-44 på tilbud da!

Ja og SU-100Y. Bare synd at vi får den på 30% når US får den på 50% tilbud. Fra oktober skulle EU og US specials være kliss like, men de glemte visst den lille detaljen der...

Lenke til kommentar

Jepps, enig med at dette er en av de kjipere weekend specials jeg har sett på lenge.

Det derre "Glorious" oppdraget er også ganske middelmådig.

Føler jeg har ventet lenge på Top of the Tree E-50M specialen også, så får se om jeg bare kjøper den i løpet av helgen eller ei. Er bare så lei av å vente. :)

Lenke til kommentar

• Nearly useless penetration for its tier, has serious problems penning some tier 4s even with APCR
  • Only three crew members and dependence on APCR ammo make it poor for both crew training and making credits
  • Weak engine, low speed limit, sluggish reverse, crawls uphill
  • Low ammo capacity

Vet ikke jeg altså, hva skal jeg med den? ;)

Jeg aner ikke hva du skal med den, men jeg skal ha den i samlinga mi. Den skal få støve ned sammen med A-20, MT-25, Matilda og andre russiske tanks jeg har og som jeg aldri vil spille (igjen).

Lenke til kommentar

Ja og SU-100Y. Bare synd at vi får den på 30% når US får den på 50% tilbud. Fra oktober skulle EU og US specials være kliss like, men de glemte visst den lille detaljen der...

Visstnok driver de og ser på dette nå ifølge en WoT community manager, så ikke kjøp disse tankene før de har kommet med en offisiell uttalelse om det blir 30 eller 50%!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...