Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

En heldig runde i Leo Prot A der skuddene for det meste traff der jeg siktet...

http://wotreplays.com/site/361155#self

6.2K damage - very nice

1.9K spotting damage - brukbart

5 kills - jepp, god runde

1248 base XP - Typisk...

 

Hvis noen lurer på hvorfor jeg kjører med sjokolade, så er det for å øke DPM og fordi treffsikkerheten blir litt bedre.

Jeg vil påstå at jeg var særdeles heldig med kanonen den matchen, den bomma ikke i nærheten av så ofte som den vanligvis gjør for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holymoly, hvordan kan du bare stå der midt i field uten at de skyter deg ned? Har du fearfactor eller :-) Ingen virket til å bry seg om at du sto der å pirka inn skade i hopetall.

Fearfactoren fra en Leo Prot A er minimal, lad HE om du møter den og utnytt at den har absolutt dårligst DPM av alle tier 9 meds med normal gun depression, dårlig treffsikkerhet mens den kjører, og absolutt null panser, veier tanken din mer enn 40 tonn kan du også ramme den for en solid mengde skade ettersom den har papirpanser.

 

Forklaringen på at jeg skyter ligger i at jeg blir skjult av trærne ved veien for T-62A og T71, og de som står lengre bak har ikke view range for å spotte meg. Da jeg ble spottet gikk Sixth Sense av og jeg stakk av så fort jeg kunne

Lenke til kommentar

Fearfactoren fra en Leo Prot A er minimal, lad HE om du møter den og utnytt at den har absolutt dårligst DPM av alle tier 9 meds med normal gun depression, dårlig treffsikkerhet mens den kjører, og absolutt null panser, veier tanken din mer enn 40 tonn kan du også ramme den for en solid mengde skade ettersom den har papirpanser.

 

Forklaringen på at jeg skyter ligger i at jeg blir skjult av trærne ved veien for T-62A og T71, og de som står lengre bak har ikke view range for å spotte meg. Da jeg ble spottet gikk Sixth Sense av og jeg stakk av så fort jeg kunne

 

Du må ikke glemme at den har andre styrker da, feks god pen og dmg per skudd, god camo og god fart.

Lenke til kommentar

 

Du må ikke glemme at den har andre styrker da, feks god pen og dmg per skudd, god camo og god fart.

God pen er flott det, men når halvparten av skuddene jeg skyter magisk sikter seg inn mot beltene eller lignende no-damage-punkter er det totalt irrellevant. Rekorden min er fem (!) no-damage skudd mot en Batchat25t i bevegelse.

Alphaen er rimelig grei ja, men de aller fleste mediums får 390 alpha på tier 9...

Camoen er en dårlig spøk, Protoleo har knapt bedre camo enn Centurion 7/1, og T-54 er selvfølgelig kongen her. Jeg blir spotta fra 350-360m av heavies uten å skyte med camo-trening.

Farten er god ja, men det hjelper deg ikke stort når DPMen du kommer med til flanken er dårligere enn en tier 7 TD.

Som sagt tidligere er protoleo håpløs 1v1, mye takket være den håpløse kanonens softstats som treffer belter, ekstremt vinklet panser, eller gun mantlets uansett hvor du sikter, skuddene fra kanonen går alltid mot kantene av sirkelen.

 

Jeg får tanken til å fungere som du ser i replayet, men det betyr ikke at jeg syns det er en god tank. At jeg fortsatt ikke har fått Ace Tankeren skjønner jeg ikke, men mulig jeg spiller protoleo fullstendig feil, og det er derfor jeg ikke har den enda?

Lenke til kommentar

God pen er flott det, men når halvparten av skuddene jeg skyter magisk sikter seg inn mot beltene eller lignende no-damage-punkter er det totalt irrellevant. Rekorden min er fem (!) no-damage skudd mot en Batchat25t i bevegelse.

Alphaen er rimelig grei ja, men de aller fleste mediums får 390 alpha på tier 9...

Camoen er en dårlig spøk, Protoleo har knapt bedre camo enn Centurion 7/1, og T-54 er selvfølgelig kongen her. Jeg blir spotta fra 350-360m av heavies uten å skyte med camo-trening.

Farten er god ja, men det hjelper deg ikke stort når DPMen du kommer med til flanken er dårligere enn en tier 7 TD.

Som sagt tidligere er protoleo håpløs 1v1, mye takket være den håpløse kanonens softstats som treffer belter, ekstremt vinklet panser, eller gun mantlets uansett hvor du sikter, skuddene fra kanonen går alltid mot kantene av sirkelen.

 

Jeg får tanken til å fungere som du ser i replayet, men det betyr ikke at jeg syns det er en god tank. At jeg fortsatt ikke har fått Ace Tankeren skjønner jeg ikke, men mulig jeg spiller protoleo fullstendig feil, og det er derfor jeg ikke har den enda?

Jeg syntes du spilte en veldig god runde der. AMX 13 75'ern var jo helt bananas og spotta kjempemye. I tillegg spiller du tanksen ganske riktig, da den har papir til pansring kan du ikke spille den like aggressivt som en T-54, jeg tror du var en hårsbredd unna Ace tanker på den.

 

Jeg syntes ikke kanonen trollet deg like mye som 9cm'ern på indyen trollet meg, den var jo helt håpløs. Men ser poenget ditt. Håper det ikke er samme greia med Leoparden på tier 10.. da driter jeg i den..

Lenke til kommentar

Som jeg tenkte var MAx Power missionet helt absurd! Hva tenker de på.

 

Var vel oppe i ca 20 stykk, uten og ha spilt noe særlig i helga.

 

20 * 25* = 500k gratis.

 

Tok også enjoy your steel = 1 mill, samt 15 wins lørdag og søndag = 500k.

2 mill gratis altså.

 

Mens andre har brukt hele helgen (og deler av forrige uke) på å flytte :( Har fått opp pulten og PCen nå, men telenor er så treige med å få i gang nettet her at det ikke kommer før 9/10... Så da er det nett via mobil enn så lenge, det er nok flott å spille WoT på :p

Lenke til kommentar

Så oktober missionet, 50k damage = 250k creds.

 

Hva synes vi.

 

Med en average på 1k damage, så bruker man altså 50 kamper !

 

Personlig tror jeg dette er den vanksligste so far av 250k per dag

 

De 2 tidligere var vel

 

30 kills (for min del ~20-25 games)

15 wins (for min del ~25 games)

Lenke til kommentar

Det var siste dag med 999 i ping hver gang hu dama oppe laster opp bilder til bloggen sin. Hva som foregår der oppe aner ikke jeg men de kveler en 25/25 linje. Så nå åpnet jeg egen linje, 25/80 som blir åpnet idag :-) sees på slagmarka!

 

hæ? er det noen som tilbyr 80 opp og 25 ned?

 

anways; jeg ville ha instalert noe som gjør at du kan kontrollere hvor mye båndbredde PC'n/padn hennes har.

Lenke til kommentar

Så oktober missionet, 50k damage = 250k creds.

 

Hva synes vi.

 

Med en average på 1k damage, så bruker man altså 50 kamper !

 

Personlig tror jeg dette er den vanksligste so far av 250k per dag

 

De 2 tidligere var vel

 

30 kills (for min del ~20-25 games)

15 wins (for min del ~25 games)

Tror det blir ganske lett, grinder en del tier 9 om dagen, og det er ganske lett å snitte over 2k på tier 9. Liker bedre mission med damage enn kills, blir mindre killstealing

Lenke til kommentar

Så oktober missionet, 50k damage = 250k creds.

 

Hva synes vi.

 

Med en average på 1k damage, så bruker man altså 50 kamper !

 

Personlig tror jeg dette er den vanksligste so far av 250k per dag

 

De 2 tidligere var vel

 

30 kills (for min del ~20-25 games)

15 wins (for min del ~25 games)

 

 

Dette missionet gidder jeg ikke bry meg om. Jeg har da et liv utenom WoT. :closedeyes:

 

Selv med average damage pr kamp på 1500 så går det 33 kamper for å rekke 50.000 damage.

 

15 wins var ok. Hadde man en grei dag og var litt heldig med lagene så klarte man det helt fint.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...