Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Kjøpte T29 i dag. Spilt noen runder i kveld. Fantastisk tank :wee:
Godt å ha bra crew fra T34. Hull down posisjonering er digg, og sidescraping funker og bra.

T29 er ikke noen rakett akkurat, men kjørte de siste rundene med 100 gasoline istedet for brannslokkingsutstyr. Blir litt mindre treg da. Blir vel å pimpe opp denne. Er en keeper, og kan bli en favoritt :thumbup:

Er man på topp så herjer man med T29, men veldig bra at man kan hevde seg i tier 9 kamper og.

Har jo spilt mye T34, men i T29 har man bedre MM, og en mer behagelig kanon egentlig. RoF er bra, og aim time jo mye bedre enn T34.

Ja tier 6 til 8 er gøy. Man gjør en større forskjell der enn i tier 9 og 10 kamper. Muligheter til å bære kampene i større grad. I det siste har det vært mye T-34-3, SU-122-44 og nå T29. Var mye KV-1S før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja da har jeg blåst litt for mye credits på premium ammo til SU-101 122 mm, E-50 stock gun, trollammo til E100 når jeg får siste kanonen, T92, og etpar andre jeg har glemt. Jeg ble rett og slett så takknemlig for all premspammen jeg mottok i diverse tanks i dag at jeg nesten må returnere gleden!

Hypocrisy! :p

Lenke til kommentar

Alle rager om feigingene som bruker prem ammo, for så og bruke det selv. Er bare idiotisk hele greia. Har ingen problem med og inrømme at jeg stort sett alltid har med meg noen prem skudd for de tilfeller det hvirkelig trengs. Så da ser jeg heller ingen grunn til og sutre når andre skyter tilbake med det.

Lenke til kommentar

Alle rager om feigingene som bruker prem ammo, for så og bruke det selv. Er bare idiotisk hele greia. Har ingen problem med og inrømme at jeg stort sett alltid har med meg noen prem skudd for de tilfeller det hvirkelig trengs. Så da ser jeg heller ingen grunn til og sutre når andre skyter tilbake med det.

Min tidligere raging har stort sett gått på de som totalt unødvendig bruker det, og hvor ubalanserte en del av ammoen har vært. 300 pen for IS-2 og T69 for eksempel. Mitt ønske hadde vært at premium ammo ble fjernet permanent, men det kommer aldri til å skje. Kombinasjonen av en haug med ekstra credit events i det siste + discount på ammo nå gjør at alle drar med seg en del skudd, så for å stille likt med andre er du nesten nødt til å dra med deg noen selv.

Jeg har stort sett utelukkende spillt med vanlig ammo fordi det i de fleste tilfeller er plenty og kun bortkastede penger å skyte prem, men i enkelte tilfeller er stock gun såpass ræva at det er nødvendig å ha med seg prem for å ikke stille med et seriøst handicap. E50 med 88mm kanonen fra Tiger 1, og SU-101 med 175 pen fram til siste kanonen er to gode eksempler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Bare tull å rage om premium ammo. Dritlei av å høre "gold noob" i spillet. Mange skal forherlige seg selv med å si at de aldri bruker prem.ammo. Når det er implementert i spillet av WG, og tanks er balansert med det, må man bare tilpasse seg. Selv om noen tanks blir direkte ubalanserte. Det er likt for alle. Alle kan grinde seg frem til de samme vognene.

Premium ammo kjøpes for credits og alle styrer sin spilløkonomi som de selv vil. Innrømmer glatt at jeg alltid har med meg 10 premiumskudd i min T-54 eller 12 skudd i T69. Men på flere andre tanks bruker jeg det nesten ikke. Hvis man ønsker å gå i minus og spamme gold så kjør på.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Noen tanks er fremdeles ikke balansert nok til at prem shells kan fjernes.

Personlig synes jeg at prem ammo bare skulle ha gitt mer damage, men samme pen.

Prem shells er egentlig helt greit, problemet er de tankene som har helt sinnsvake premshells (Obj 416, T-54, tier 10 TDs)

Premium ammo som gjør mer skade finnes, britene får det på tier 10. Det hadde vært gøy om vi hadde hatt slikt på lavere tiere også.

Lenke til kommentar

Sherman Jumbo med derp er elskbart. Det merkelige er at jeg synes den er mer nøyaktig enn m1a1 kanonen. Jeg spilte etpar runder med begge nå og forskjellen er enorm, 1500dmg i gjennomsnitt over 3 runder og loads med tracking, moduler som jeg ødelegger og generell badassery mot m1a1 konstant bomming, dinging og lav sluttsum på skadekassalappen.

Lenke til kommentar

er egentlig helt greit med premskudd. jeg har dem med litt sånn hø om pø i mine vogner. synes ikke jeg trenger dem i like stor grad når vognene er fult utbygde, som når de er ferske.

uansett, hadde en litt morsom oppevelse her om dagen da jeg skvotsjet en Løve med min JP2. fikk en del sure komentarer fra den sjåføren om at jeg brukte premammo. da ble det liv i chatten da.

alle på "mitt" parti om at en Løve sjåfør var den siste som burde uttale seg om fordelene som kjøpekraften kan gi en.

han skjønte tegningen etter en stund og ga seg med det.

jeg brukte ikke premammo siden jeg er av den oppfattningen at en JP2 med 128mm børsja ikke trenger det for å ødeleggge dagen til de fleste.

Lenke til kommentar

De har jo allerede hatt en par runder med nerfing av prem ammo, både i pris, pen og damage.

Noen tanks er fremdeles ikke balansert nok til at prem shells kan fjernes.

Personlig synes jeg at prem ammo bare skulle ha gitt mer damage, men samme pen.

Mer damage hvis du betaler mer, hørt om pay to win noen gang eller???

Hvis de skal få høyere skade må de betale for det i f.eks pen. HESH skuddene til britene har høyere skade hvis de penetrerer, men er dårlige mot spaced armor da de er HE skudd med mer pen.

Jeg synes man burde implementert premium ammo slik at de har høyere pen men lavere skade, slik at det blir en vurderingssak å bruke dem. Slik det er nå er det nesten uten unntak bedre å bruke premium skudd enn vanlige, hvis du ser bort fra kostnad.

Lenke til kommentar

APCR er fuckings win i 38H-en min i alle fall. Også jævlig kult å dundre rundt med i Loltraktor, MS-1 og Tetrarch. For ikke å snakke om T-127.

Skulle bare ønske derpen på KV-2 fikk HEAT i stedet for APCR … Lite slår det å dundre et skudd rett i sida på en tier 9 med en tier 6 og faktisk gjøre brukbar skade. :love:

Litt som å shotgunne i S-51 med AP. Gud, så forbanna folk blir. :D

Lenke til kommentar

Elsker min T29. :love:

Victory!

Battle: Redshire 25.09.2013 18:01:20

Vehicle: T29

Experience received: 1 775

Credits received: 52 203

Battle Achievements: Steel Wall, Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Standard konto og ikke premium ammo... hehehe :roll:

Sa du kom til å like den :D

Lenke til kommentar

Jepp, du fikk rett. Kan virkelig dominere kamper med T29, og det er det som er gøy :fun:

Quickybaby har nettopp lagt ut en replay med T29. God kamp.

Kan ikke se den nå, men har selv min beste runde noen sinne i T29. 11 kills, 2806 xp og gode greier! På Swamp til og med! Begynner å bli 1.5 år siden, men allikevel :D

Lenke til kommentar

Elsker min T29. :love:

Victory!

Battle: Redshire 25.09.2013 18:01:20

Vehicle: T29

Experience received: 1 775

Credits received: 52 203

Battle Achievements: Steel Wall, Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Standard konto og ikke premium ammo... hehehe :roll:

Du nevnte for noen dager siden at du vill retraine T34 crew til T29. Du gjorde vel ikke det? Eller er det kommet en endring med premiumkjøretøy/crew (har ikke spilt på noen måneder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...