Chris93 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen andre treffer dem samtidig 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ah jeg så det nå! Den gang ei! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Forrige utgave av xvm hadde en fin stats der jeg kunne se hvor mange spill jeg hadde spilt med vinn\tap og sånt. Nyeste utgave av xvm er helt annerledes der. Hvordan får jeg det tilbake? Hvor er det du tenker på? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tenker på en alternativ statistikk for det du ser i vinduet som vist på bildet Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/177899-color-messages-and-session-stats-088/ denne modden har ihverftfall ulike fargepalletter, alt etter som hva en oppnår i battlen. Ellers så er det bare å søke, det finnes del slike på fora undit omkring. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tenker på en alternativ statistikk for det du ser i vinduet som vist på bildet Untitled.png Søk opp locastan Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er på landet med 2/0,5 linje, 70% av tiden har jeg under 100 i ping, resten er 999. Dette er som i gamle dager med cs! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg trodde AMX M4 45 var ment å være en ganske middelmådig heavy? Den er jo kjempemorsom med 105mm-kanonen, og panseret blir rimelig bouncy når du utnytter -10° gun depression Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg trodde AMX M4 45 var ment å være en ganske middelmådig heavy? Den er jo kjempemorsom med 105mm-kanonen, og panseret blir rimelig bouncy når du utnytter -10° gun depression Stor som et hus, null armor mot HE annet enn på fronten. Du skulle prøvd den når det var 5 arty konstant i hver kamp... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sidene til AMX M4 45 er alltid like gøye å treffe med KV-2 Stug går jo også rett gjennom dersom man står litt over dem. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kjørte først Paper Tiger (AMX M4 1945) når den var ny. Hadde kanskje 4 grader gun depression? Den var rimelig depressing i alle fall! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kjørte først Paper Tiger (AMX M4 1945) når den var ny. Hadde kanskje 4 grader gun depression? Den var rimelig depressing i alle fall! Var i samme situasjon selv Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Tror jeg blir å kjøpe T29 i dag. Har ingen tier 7 heavy. Har solgt både IS og Tiger H for en god stund siden. Har liksom aldri satset på amerikansk heavy-linje, og har ikke ambisjoner om tier X. Men T29 virker bra og så har jeg tipp topp crew på T34 som jeg kan bruke. Må vel retraine det for T29. T29 virker som en tank man kan carry med? Hva synes dere? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Tror jeg blir å kjøpe T29 i dag. Har ingen tier 7 heavy. Har solgt både IS og Tiger H for en god stund siden. Har liksom aldri satset på amerikansk heavy-linje, og har ikke ambisjoner om tier X. Men T29 virker bra og så har jeg tipp topp crew på T34 som jeg kan bruke. Må vel retraine det for T29. T29 virker som en tank man kan carry med? Hva synes dere? Beste T7 HT i spillet, noe som også reflekteres i overall WR for tanksen. Dessute leder den til T32 som i mine øyne er en av de aller beste T8 tanksene og spilles omtrent helt likt som T29 så det kan ikke slå feil! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Beste T7 HT i spillet, noe som også reflekteres i overall WR for tanksen. Dessute leder den til T32 som i mine øyne er en av de aller beste T8 tanksene og spilles omtrent helt likt som T29 så det kan ikke slå feil! Ja, T29 virker god. Vurderte å gå for T57 Heavy, men har slått det fra meg. Morsomste rundene er i tier 6 til 8, og da får T29 dra nytte av T34 crewet mitt. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 hos meg er det AMX 50 100 som er overlegent best mtp winrate i T8. men så har jeg ikke T32 da.... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 hos meg er det AMX 50 100 som er overlegent best mtp winrate i T8. men så har jeg ikke T32 da.... Hos meg er det Panther 2 og M40/43 skammelig nok, men det har mer med at de er noen av de siste tanksene jeg spillte og derfor burde være en bedre spiller enn for mange tusen kamper siden. Det vises også på IS-3 som var min første T8 tanks og dermed ble vandalisert til en middelmådig WR Det skal sies at T32 ikke er langt bak de to første og er min HT med høyest WR på T8, og alle kampene mine i den ble faktisk spillt på etpar dager noen mnd før T34 ble premium. Den står i garasjen ennå og skal nok fram i lyset en vakker dag. Tør ikke ta den fram i frykt for å ødelegge glansbildetmitt av den Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg fikk tiger2 og AMXen stort sett samtidig.. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ja, T29 virker god. Vurderte å gå for T57 Heavy, men har slått det fra meg. Morsomste rundene er i tier 6 til 8, og da får T29 dra nytte av T34 crewet mitt. Helt enig med deg i at de morsomste rundene er tier 6 til 8, eller spesielt tier 8 for min del. På tier 6 kjører jeg bare Cromwell og Hellcat i grunn, men begge disse 2 tankene er kjempeartige på hver sin måte. Cromwellen er vel kanskje den artigste tanken i spillet egentlig. På tier 7 syntes jeg det er veldig artig med IS, Jagdpanther eller T25 AT og alle disse kan bite godt ifra seg. Tier 8 har mange utrolig mye artig å velge mellom, men har begynt å få veldig sansen for Centurion MK.1 og tror nok denne blir en god favoritt. Ellers så er det mest IS-3, T69 og T34 (premium tanken) det går mest i for tiden. Ettersom jeg har drevet å forsket frem en del moduler i det britiske medium treet, så tror jeg kanskje den neste tier 8 tanken jeg skal gå for blir Caernarvon. Ganske greit når flere kjøretøy bruker samme moduler. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jaja da har jeg blåst litt for mye credits på premium ammo til SU-101 122 mm, E-50 stock gun, trollammo til E100 når jeg får siste kanonen, T92, og etpar andre jeg har glemt. Jeg ble rett og slett så takknemlig for all premspammen jeg mottok i diverse tanks i dag at jeg nesten må returnere gleden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå