Kjell Kanon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har begynt å spille litt på Heavy tank å kommet meg til M6 (http://wiki.worldoftanks.com/M6) alt oppgradert. (blir us sine Heavy tanker bedre eller bør jeg bytte land) Det jeg sliter med er syns den treffer dårlig og at den gjør lite skade, og når jeg møter andre tanks front mot front så taper jeg ivertfall 9 av 10 kamper. Hva gjør jeg feil. har nesten kun spilt arty og det er jo en helt annen måte å spille på... noen tips til en noob Heavy tanker T29 er å rekne som den beste Tier 7 heavyen atm. Du har mao gode ting i vente T32 er egentlig berre en bedre T29 på tier 8, likte den eg ihvertfall! M103 og E5 er begge gode også. Når det gjelder M6, so har den relativt god frontal armor. Med litt angling, vil du ihvertfall klare å bounce en del same tiers. Høgre tiers kan bli problematiske, though. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hiv opp en replay spaceway Hehe, har ingen og vet ikke hvordan jeg gjør d Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Se i spillmappen til WOT og se om du finner en mappe som heter replays. Om den er tom, så huk av slik som på bildet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk følgende beskjed mot slutten av kampen av en retard T-44. "T10's lost this game for us. How the fuck do they get so high?" Joda ... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fikk følgende beskjed mot slutten av kampen av en retard T-44. "T10's lost this game for us. How the fuck do they get so high?" Joda ... shot_016.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning-Kruger_effect Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning-Kruger_effect Helt vanvittig hvor mye dritt det var i går. Kjørte mesteparten av kvelden i platoon. Snitt dmg: over 2000 XP: over 800 Kills: over 1,3 WN6: over 1600 Seire? Stusselige 41,86% på over 40 kamper. Det var så mye møkk ute å gikk i går at det er helt utrolig, er det på grunn av den nye patchen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg gir opp inntil videre. Det er faen meg helt håpløst nå om dagen. Før Patchen hadde jeg gjenomsnitt på over 60% win de siste 100-150 kampene. Etter patchen ligger den vel på under 40%. Jeg skjønner ikke hva som skjer. Jeg er stort sett den som har gjort mest damage på laget, og spiller vel generelt godt over snittet, selv om drittrundene har satt spor i hummøret. Og nå, siste runde ender opp med 1700dmg i en T10 kamp (dårlig jeg vet, ga totalt faen), vi taper selvfølgelig. Får faen meg bare 70XP, får til og med dårligere XP enn de som ikke har gjort en dritt for laget. Er jo nesten som om wot prøver å resette den gode win ratioen og statsen jeg har bygd opp de siste ukene. Er det noen andre som har oppevd noe slikt? Tar en siste runde nå, blir det tap på den blir det uninstall og ikke noe mer wot før jeg har gått lei GTA5 ... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hey Har noen Heavy tanks, IS-2 , M6 og D.W.2 Hvilken av disse tank ville dere gått for å spille opp til tier 10? hvem er best? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Får faen meg bare 70XP, får til og med dårligere XP enn de som ikke har gjort en dritt for laget. Er jo nesten som om wot prøver å resette den gode win ratioen og statsen jeg har bygd opp de siste ukene. Er det noen andre som har oppevd noe slikt? Samme her, jeg skal ikke påstå at jeg alltid har spilt så bra jeg burde, men det er jo faktisk 14 andre som burde være istand til å gjøre litt... Det hjelper å kjøre platoon, men noen ganger: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hey Har noen Heavy tanks, IS-2 , M6 og D.W.2 Hvilken av disse tank ville dere gått for å spille opp til tier 10? hvem er best? Har ikke Dumpwagen 2, men har kommet meg til E-100, og vil påstå at med de buffene gjort til Tiger og Tiger II er linja blitt veldig solid. Denne linja har nok en noe bratt lærekurve ettersom du må lære deg å behandle weakspots IS-2 leder opp mot 113, har ikke hørt mye bra om 113, men 110 og WZ111-1-4 virker som de er ganske gode for sin tier. M6 leder opp mot T110E5, ser ikke mange av den for tida, men det virker som en veldig solid linje og T29 har jo det fantastiske tårnet sitt. Personlig tror jeg at jeg hadde valgt M6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Samme her, jeg skal ikke påstå at jeg alltid har spilt så bra jeg burde, men det er jo faktisk 14 andre som burde være istand til å gjøre litt... Det hjelper å kjøre platoon, men noen ganger: shot_001.jpg Haha, lykke til med å bære laget der ja:P Etter whininga mi her inne vant jeg faktisk to på rad. Har faktisk utrolig lyst til å starte på nytt, rett og slett for å se hvordan statsen hadde vært om jeg hadde spilt seriøst fra starten av. Ga jo rimelig faen til jeg hadde rundet noen tusen kamper. Bare synd det tar så lang tid å (og penger) å spille seg opp igjen ... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det går opp og ned. Tok 6 kamper nå. Vant alle sammen Spilte kun med T-54 og T-34-3 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Victory! Battle: Sand River 14.09.2013 21:27:46 Vehicle: Löwe Experience received: 5 198 Credits received: 243 801 Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sniper Helt greit Forøvrig, ferdig med Stug 20kills og et lite stykke inn i churchill 1, hadde glemt hvor bedritent treig church er... 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Victory! Battle: Sand River 14.09.2013 21:27:46 Vehicle: Löwe Experience received: 5 198 Credits received: 243 801 Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sniper Helt greit Forøvrig, ferdig med Stug 20kills og et lite stykke inn i churchill 1, hadde glemt hvor bedritent treig church er... Synes Churchill 1 faktisk var helt ok. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Synes Churchill 1 faktisk var helt ok. Churchill I var helt ok, Churchill VII derimot.... 20 km/t er helt uholdbart for tier 6, du er praktisk talt nødt til å gå base-forsvar. EDIT: Det hjelper heller ikke at du bare trenger å skyte på spaced armor (25.4mm tykt med ingenting bak) om den sidescraper, eller rett på beltene (20mm belter med 57.4mm panser bak beltene blir penna av det meste på tier 6 og oppover) om du møter den forfra... Churchill I og III har noe av det samme problemet, men panseret bak beltene er i det minste kraftig vinklet, og spaced armor på siden er faktisk 50.8mm tykt på Churchill I. På Black Prince er det i det minste 139mm tykt panser bak beltene Endret 15. september 2013 av arni90 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Synes Churchill 1 faktisk var helt ok. Det hjelper ikke at jeg kun fikk T7 kamper i går kveld med den, tenker det bedrer seg i dag Når det er sagt så gjorde jeg det faktisk veldig bra med Churchill VII, 67% win på 52 kamper. Jeg likte den ikke, men fikk den tydeligvis til å fungere greit Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bumper denne jeg , fikk så få svar Har noen Heavy tanks, IS-2, M6 , D.W.2 Hvilken av disse tank ville dere gått for å spille opp til tier 10? hvem er best? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 kommer helt på spillestil om hva som er best for deg. noen får tanks som andre hater til å fungere veldig bra og motsatt.noen tanks er veldig bra defansiv og andre igjen krever en aggresiv spillestil. Når det kommer ny test server så hiv deg på den og test ut en del tanks på tier 10 og gå den veien. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 vil ha en tank som kan bounds noen shoots, som klarer å overleve 1vs1, lurer litt på China sin, pga den ser ut som den er liten og har kraft i kanona. men vet jo ikke... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 vil ha en tank som kan bounds noen shoots, som klarer å overleve 1vs1, lurer litt på China sin, pga den ser ut som den er liten og har kraft i kanona. men vet jo ikke... 113 er da ikke særlig god 1v1? T110E5 og IS-7 er vel kongene der? Mulig E-100 kan gjøre det bra også ettersom den har så sinnsvak alpha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå