Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har xvm for nyeste patch komt?

Og finnes det en enkel måte å installere det på uten at jeg må styre med masse instillinger?

http://www.modxvm.com/en/download-xvm/

Hittil er det bare en test-utgave som er ute.

XVM 5.0.0 fjerner behovet for XVM-stat og Dokan, bare å starte spillet som normalt.

Hva synes dere om patchen? Får ikke prøvd den enda selv ...

Ikke noen store endringer utenom de høyere tierene for tyskerne, Tiger II-skroget har nå en underplate på 100mm istedet for 120mm mens maskingeværporten ikke lengre er et weakspot (Jagdtiger88 har fortsatt dette weakspottet og 120mm underplate.) Tiger II-tårnet sin kuppel er også fjernet som weakspot og er nå en 150mm tykk sirkel.

E-50 oppleves mer som en heavy med veldig høy toppfart enn en virkelig medium nå, de andre jeg har i garasjen er stort sett raskere enn før i en rett strekning mot en del tregere akselerasjon.

T-34-3 er en kjempemorsom premium, 390 alpha på tier 8 er rimelig brutalt, og frontpanseret vil bounce overraskende mange skudd med 180-ish pen.

Lenke til kommentar

Da blir litt av meninga borte, for da burde alle ha det. En ekstra ting man burde ha med seg. Burde heller vært mulighet for 10-20% reduksjon med crewtrain alene, ikke ha instafiks.

Alle bør ha med seg repairkit, medkit og fire extinguisher (gjerne automatisk). Har du ikke desse på tanksen er du en dårlig spiller :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjempeargument Valle :) Jeg skjønner at alle springer til tastaturene med en gang noen setter spørsmålstegn ved noe spillteknisk, og da kommer gjerne NOOB, L2P eller lignende. Dette kommer jo faktisk fra de som står bak spillet også.

I en light/medium mot en fixed gun vogn vil det skape en sur situasjon. Om du ikke kommer rundt må du tracke han dobbelt. Dette mener jeg spillteknisk er en lite god idè.

Lenke til kommentar

Når det kommer til forbruksutstyr pleier jeg å ha:

Tier 2-7: Small repair kit, small first aid kit, manual fire extinguisher.

Tier 8-9: Small repair kit, small first aid kit, automatic fire extinguisher.

Tier 10: Large repair kit, large first aid kit, automatic fire extinguisher.

Jeg gjør visse unntak på tanks som f.eks T69 amerikansk medium som får skadet ammorack i hver eneste kamp, så da slenger jeg på small repair kit, small first aid kit, large repair kit.

For nyere spillere som lurer så er fordelene med disse dyre versjonene av forbruksutstyr:

Large repair kit: Fikser alle modulene på tanken når den brukes og gir 10% raskere reparasjoner frem til den blir brukt.

Large first aid kit: Helbreder hele mannskapet i tanken når den brukes og gjør at mannskapet kan ta 15% mer juling frem til det blir brukt.

Automatic fire extinguisher: Slukker automatisk brann i tanken etter 0.5 sekunder og gir 10% mindre sjangs for at tanken begynner å brenne frem til det blir brukt.

Ulempen med disse er at de koster enten 50 gull eller 20 000 credits istedet for 3000 credits.

Lenke til kommentar

når vi snakker om TDer som blir flanket, har nettop unlocka JPZ E100 og i en av mine battles ble jeg flanka av en T69, ende opp ned at jeg rygget rett baki han og tok livet av han, en av mine mer latterlige kills.

Har prøvd både JP II og ferdinand, muligens kjørt ferdinand litt mer en JPII men jeg er fremdeles mest glad i ferdien min.

Kjørte JPZ E-100, ble utmanøvrert av en AMX 1390, han måtte lade, jeg rygget inni han og dyttet han fast mellom meg, vegg og en ødelagt stridsvogn. Så kom vennene mine og tok livet av den fangede AMX-en ;) Håhå.

Lenke til kommentar

Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda?

Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." :wallbash:

Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200?

maaaange ganger. sukk.

Har xvm for nyeste patch komt?

Og finnes det en enkel måte å installere det på uten at jeg må styre med masse instillinger?

Jepp, finn deg en mod pakke, og instaler denne.

Liker du den ikke, fjern res_mod katalogen, og instaler en annen :)

Lenke til kommentar

80% Credit Income Bonus for all Tier III and IV Standard Vehicles

Save up some credits – you will need them once you reach higher tiers!

50% Credit Income Bonus for all Tier V and VI Standard Vehicles

What can make mid-game battles even more fun? Improved income, of course!

Double Crew Experience for all Tier VII and VIII Vehicles

Get your crews into top fighting condition at double the rate!

Triple Crew Experience for all Tier IX and X Vehicles

The bigger the vehicles, the bigger the bonuses – get 3x the experience for all tankers on your end-game machines!

50% Discount on the following Premium Vehicles:

fb

fb

usa-t2_lt.png

T2 Light Tank

II

fb

fb

usa-m22_locust.png

M22 Locust

III

fb

fb

germany-t-15.png

T-15

III

fb

fb

germany-s35_captured.png

Pz.Ppfw. S35 739 (f)

III

fb

fb

france-fcm_36pak40.png

FCM36 Pak40

III

fb

fb

ussr-t-127.png

T-127

III

Up to 50% Discount on Insignias

Personalize your vehicles with some cool insignias for half the price!

Discount on Premium Time

• Get 3 days of Premium for 250 (usually 650 gold)
  • Get 7 days of Premium for 650 (usually 1250 gold)

Missions :

Mission 1: Second Coming

Objective

• Win the battle

Reward

• 2x Experience for the battle

Conditions

• No more bonus for the first victory of the day*
  • Random Battles only
  • Once per day per tank

*This mission can only be completed on vehicles which were played earlier and won a battle, thus using up the daily experience bonus.

Mission 2: Tank Ace

Objective

• Deal the most damage in the battle from all players on both teams

Reward

• 50% credit income bonus for the battle

Conditions

• Random Battles only

Mission 3: There is no “I” in Team

Objective

Achieve one of the following Medals:

• Confederate
  • Patrol Duty
  • Brothers in Arms

Reward

• Triple Crew Experience for the battle

Conditions

• Random Battles only

Please note that scoring more than one of the listed medals in the battle will not affect the reward – you will always get 3x Crew experience.

Special Mission : Wrecking Steel Sessions

In addition to the standard missions listed above, there will be one additional mission during this special. It will be much more challenging and will offer great rewards for its completion:

Objective

Score a total of 60 frags (destroyed enemy vehicles) while driving the following tanks:

• 20 frags on Type T-34
  • 20 frags on Churchill I
  • 20 frags on Stug III

Reward

• 7 days of Premium Account
  • 10x Automatic Fire Extinguisher
  • 10x Large Repair Kit
  • 10x Large Med Kit
  • 1,000,000 Credits

Conditions

• Random Battles only
  • Once per account

Lenke til kommentar

Har begynt å spille litt på Heavy tank å kommet meg til M6 (http://wiki.worldoftanks.com/M6)

alt oppgradert. (blir us sine Heavy tanker bedre eller bør jeg bytte land)

Det jeg sliter med er syns den treffer dårlig og at den gjør lite skade, og når jeg møter andre tanks front mot front så taper jeg ivertfall 9 av 10 kamper.

Hva gjør jeg feil. har nesten kun spilt arty og det er jo en helt annen måte å spille på... noen tips til en noob Heavy tanker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...