Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva synes dere om patchen? Får ikke prøvd den enda selv ... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har xvm for nyeste patch komt? Og finnes det en enkel måte å installere det på uten at jeg må styre med masse instillinger? http://www.modxvm.com/en/download-xvm/ Hittil er det bare en test-utgave som er ute. XVM 5.0.0 fjerner behovet for XVM-stat og Dokan, bare å starte spillet som normalt. Hva synes dere om patchen? Får ikke prøvd den enda selv ... Ikke noen store endringer utenom de høyere tierene for tyskerne, Tiger II-skroget har nå en underplate på 100mm istedet for 120mm mens maskingeværporten ikke lengre er et weakspot (Jagdtiger88 har fortsatt dette weakspottet og 120mm underplate.) Tiger II-tårnet sin kuppel er også fjernet som weakspot og er nå en 150mm tykk sirkel. E-50 oppleves mer som en heavy med veldig høy toppfart enn en virkelig medium nå, de andre jeg har i garasjen er stort sett raskere enn før i en rett strekning mot en del tregere akselerasjon. T-34-3 er en kjempemorsom premium, 390 alpha på tier 8 er rimelig brutalt, og frontpanseret vil bounce overraskende mange skudd med 180-ish pen. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Da blir litt av meninga borte, for da burde alle ha det. En ekstra ting man burde ha med seg. Burde heller vært mulighet for 10-20% reduksjon med crewtrain alene, ikke ha instafiks. Alle bør ha med seg repairkit, medkit og fire extinguisher (gjerne automatisk). Har du ikke desse på tanksen er du en dårlig spiller 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kjempeargument Valle Jeg skjønner at alle springer til tastaturene med en gang noen setter spørsmålstegn ved noe spillteknisk, og da kommer gjerne NOOB, L2P eller lignende. Dette kommer jo faktisk fra de som står bak spillet også. I en light/medium mot en fixed gun vogn vil det skape en sur situasjon. Om du ikke kommer rundt må du tracke han dobbelt. Dette mener jeg spillteknisk er en lite god idè. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Så du mener at dersom du tracker en fixed gun vogn så burde den være fullstendig rævkjørt? Ser ikke helt at det er et bedre alternativ... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vel, du bør ikke tracke en TD med mindre du vil slippe unna han eller komme bak han. I slike tilfeller teller det lite om han har repkit eller ikke. Dessuten hvis du kjører medium så har du mer enn nok rof til at det ikke er noe problem å tracke de flere ganger. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hva synes dere om patchen? Får ikke prøvd den enda selv ... Har såvidt prøvd, har bare kjørt T-34-3. Den er morsom med den kanonen og pref. MM. Moro med damage roll opp mot 500 i medium. Sikkert gøy i wolf pack Lenke til kommentar
Blake Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Når det kommer til forbruksutstyr pleier jeg å ha: Tier 2-7: Small repair kit, small first aid kit, manual fire extinguisher. Tier 8-9: Small repair kit, small first aid kit, automatic fire extinguisher. Tier 10: Large repair kit, large first aid kit, automatic fire extinguisher. Jeg gjør visse unntak på tanks som f.eks T69 amerikansk medium som får skadet ammorack i hver eneste kamp, så da slenger jeg på small repair kit, small first aid kit, large repair kit. For nyere spillere som lurer så er fordelene med disse dyre versjonene av forbruksutstyr: Large repair kit: Fikser alle modulene på tanken når den brukes og gir 10% raskere reparasjoner frem til den blir brukt. Large first aid kit: Helbreder hele mannskapet i tanken når den brukes og gjør at mannskapet kan ta 15% mer juling frem til det blir brukt. Automatic fire extinguisher: Slukker automatisk brann i tanken etter 0.5 sekunder og gir 10% mindre sjangs for at tanken begynner å brenne frem til det blir brukt. Ulempen med disse er at de koster enten 50 gull eller 20 000 credits istedet for 3000 credits. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har såvidt prøvd, har bare kjørt T-34-3. Den er morsom med den kanonen og pref. MM. Moro med damage roll opp mot 500 i medium. Sikkert gøy i wolf pack Du har ingen anelse, en leopard PT A skyter mot meg, 5 sekunder senere har han 500 HP igjen Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 når vi snakker om TDer som blir flanket, har nettop unlocka JPZ E100 og i en av mine battles ble jeg flanka av en T69, ende opp ned at jeg rygget rett baki han og tok livet av han, en av mine mer latterlige kills. Har prøvd både JP II og ferdinand, muligens kjørt ferdinand litt mer en JPII men jeg er fremdeles mest glad i ferdien min. Kjørte JPZ E-100, ble utmanøvrert av en AMX 1390, han måtte lade, jeg rygget inni han og dyttet han fast mellom meg, vegg og en ødelagt stridsvogn. Så kom vennene mine og tok livet av den fangede AMX-en Håhå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har du blitt fokusert ned av artilleri fordi du var den beste spilleren på laget enda? Det skjedde nemlig meg da jeg var midtier i Comet for noen dager siden, jeg spurte hvorfor, og de svarte bare "XVM stat." Jeg har 1200 WN6 forresten, jeg kunne forstått det om jeg lå på 1400-1500 WN6, men 1200? maaaange ganger. sukk. Har xvm for nyeste patch komt? Og finnes det en enkel måte å installere det på uten at jeg må styre med masse instillinger? Jepp, finn deg en mod pakke, og instaler denne. Liker du den ikke, fjern res_mod katalogen, og instaler en annen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Mer enn godkjent special denne helgen altså! http://worldoftanks.eu/en/news/44/battle-flers-courcelette/ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 poster du full tekst? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 80% Credit Income Bonus for all Tier III and IV Standard Vehicles Save up some credits – you will need them once you reach higher tiers! 50% Credit Income Bonus for all Tier V and VI Standard Vehicles What can make mid-game battles even more fun? Improved income, of course! Double Crew Experience for all Tier VII and VIII Vehicles Get your crews into top fighting condition at double the rate! Triple Crew Experience for all Tier IX and X Vehicles The bigger the vehicles, the bigger the bonuses – get 3x the experience for all tankers on your end-game machines! 50% Discount on the following Premium Vehicles: T2 Light Tank II M22 Locust III T-15 III Pz.Ppfw. S35 739 (f) III FCM36 Pak40 III T-127 III Up to 50% Discount on Insignias Personalize your vehicles with some cool insignias for half the price! Discount on Premium Time Get 3 days of Premium for 250 (usually 650 gold) Get 7 days of Premium for 650 (usually 1250 gold) Missions : Mission 1: Second Coming Objective Win the battle Reward 2x Experience for the battle Conditions No more bonus for the first victory of the day* Random Battles only Once per day per tank *This mission can only be completed on vehicles which were played earlier and won a battle, thus using up the daily experience bonus. Mission 2: Tank Ace Objective Deal the most damage in the battle from all players on both teams Reward 50% credit income bonus for the battle Conditions Random Battles only Mission 3: There is no “I” in Team Objective Achieve one of the following Medals: Confederate Patrol Duty Brothers in Arms Reward Triple Crew Experience for the battle Conditions Random Battles only Please note that scoring more than one of the listed medals in the battle will not affect the reward – you will always get 3x Crew experience. Special Mission : Wrecking Steel Sessions In addition to the standard missions listed above, there will be one additional mission during this special. It will be much more challenging and will offer great rewards for its completion: Objective Score a total of 60 frags (destroyed enemy vehicles) while driving the following tanks: 20 frags on Type T-34 20 frags on Churchill I 20 frags on Stug III Reward 7 days of Premium Account 10x Automatic Fire Extinguisher 10x Large Repair Kit 10x Large Med Kit 1,000,000 Credits Conditions Random Battles only Once per account Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 slettes ikke værst weekend special, dog en ting er sikkert, jeg skal ikke spille tier 8 denne helga med den trippern Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tror jeg skal spille litt tier 5 i helga, spesifikt Churchill, StuG III, og Type T-34 Trenger credits for å finansiere fremtidig kjøp av E-100 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bare jeg som opplever litt feil når den skal vise hvor mye du får i penger etter en kamp, samt penger du har brukt på ammunisjon? Ser det hele tiden at jeg ikke se hvor mye credits jeg får etter hver kamp.. Lenke til kommentar
Kjell Kanon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er nok en bug med 8.8 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har begynt å spille litt på Heavy tank å kommet meg til M6 (http://wiki.worldoftanks.com/M6) alt oppgradert. (blir us sine Heavy tanker bedre eller bør jeg bytte land) Det jeg sliter med er syns den treffer dårlig og at den gjør lite skade, og når jeg møter andre tanks front mot front så taper jeg ivertfall 9 av 10 kamper. Hva gjør jeg feil. har nesten kun spilt arty og det er jo en helt annen måte å spille på... noen tips til en noob Heavy tanker Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hiv opp en replay spaceway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå