Braindawg Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 når vi snakker om TDer som blir flanket, har nettop unlocka JPZ E100 og i en av mine battles ble jeg flanka av en T69, ende opp ned at jeg rygget rett baki han og tok livet av han, en av mine mer latterlige kills. Har prøvd både JP II og ferdinand, muligens kjørt ferdinand litt mer en JPII men jeg er fremdeles mest glad i ferdien min. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 når vi snakker om TDer som blir flanket, har nettop unlocka JPZ E100 og i en av mine battles ble jeg flanka av en T69, ende opp ned at jeg rygget rett baki han og tok livet av han, en av mine mer latterlige kills. Har prøvd både JP II og ferdinand, muligens kjørt ferdinand litt mer en JPII men jeg er fremdeles mest glad i ferdien min. Kjørte AT-2 en gang, ble flanket av en Pz1C med 7 hp igjen. Han stod og blokket bak meg, men AT-2 rygger for tregt til å ramme ham. Han greide ikke å skade meg da så jeg fokuserte på en KV-1 som kom forfra. Han kom fryktelig fort, hoppet ned en liten bakke og rammet meg i hjel. Kraften var så stor at han moste meg inn i Pz1C'en bak meg som døde av skaden. DET er et av de mer latterlige killene mine noen sinne Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 kjørte wolfpack med T-44 og 2x t-59 i går. gudbedre for en følelse med focus fire, og konstant bevegelse for og totalt dominere matchene har jeg aldri opplevd før i WoT. De aller aller fleste skyter på det som presenterer seg, og prøver ikke på focus fire, slik at vi eide alt selv om vi var outnumbered så det holdt. T-44 er ett herk og spille alene, og en veldig middels tank. Hører den får litt alpha increase i 8.8, men dårligere ROF. Synd spesialen går ut 16/9. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 JT er lett og flanke, hvis ikke penetrerer jeg den i fronten som kniv i mykt smør med premium shells fra min T-54. Ja, det er mange som tror de kan komme rundt meg i JT. Av T9 TD så er det kun Foch som snur seg raskere. Alltid like gøyt å se f.eks T-54 som prøver seg, men blir truffet to-tre ganger før de trekke seg tilbake. Jeg er som regel aldri helt alene og dersom jeg er det kommer det ikke mediums bak meg mindre de er unsynlige før de komme opp til siden min. Om de vil ofre nesten all HP for å ta meg, så dør jeg nok. Det er ikke alle som er like keen på å dø for å ta ut en tank. Jeg prøver også å rygge inn i dem hvis de kommer bak meg, fungerer best på lights. Herlig å rygge inn i dem, ta tracks og snu meg før jeg skyter dem, og gjerne tar tracks ved enda en ram eller et skudd. Folk som prøver å trade med JT er også artig. Jeg trader gjerne med en T-54 for å si det sånn Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fy søren man sanker credits med T34. Var sur nå pga en runde med 4200dmg og 3 kills gikk fyken, så tjener jeg nesten 120 000 credits (ca 100k etter rep/ammo) Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) T34 er kanskje den beste moneymakeren ja, du møter stort sett tung motstand som du får bonus xp og credits for. T34 biter godt ifra seg i T10 kamper og takket være fin kanon, min beste runde er vel 170k credits uten specials. Endret 10. september 2013 av Moriquendi Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Den er null stress å være lavtier i, god pen, god alpha og det deilige tårnet gjør det mulig. Jeg taper konstant med den da :/ Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 når vi snakker om TDer som blir flanket, har nettop unlocka JPZ E100 og i en av mine battles ble jeg flanka av en T69, ende opp ned at jeg rygget rett baki han og tok livet av han, en av mine mer latterlige kills. Har prøvd både JP II og ferdinand, muligens kjørt ferdinand litt mer en JPII men jeg er fremdeles mest glad i ferdien min. JPZ E100 protip: Kjør platoon sammen med en medium som dekker flankene dine. Meget effektivt! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://ftr.wot-news.com/2013/09/10/10-9-2013/ "VK4502P viewrange nerfs were done for “balance reasons”" Trodde den var rimelig UP allerede? "it will not be possible to buy 112 or T-34-3 for gold in 8.8" Sikkert like greit, så vi slipper en epidemi av dem. "in 8.8, teamdamage to a platoon mates will count as normal team damage (no free platoonmate killing)" Kult! http://ftr.wot-news.com/2013/09/10/new-8-8-personal-rating-system/ New 8.8 personal rating is a complex index of player’s combat efficiency, based on six parameters:- average experience (without PA bonus)- average damage dealt per battle- amount of battles played- winrate- winrate in battles where the player survived- hit rate Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) T-34-3 kommer til salgs i gift shop fra i morgen. 40 euro x 7,85 = 314 kr Jeg skal nok ha den. Men hvilken mm får den egentlig? Wiki sier at den kan møte tier 10. Hva er rett? http://wiki.worldoftanks.com/T-34-3 Endret 10. september 2013 av James King Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 T34 er kanskje den beste moneymakeren ja, du møter stort sett tung motstand som du får bonus xp og credits for. T34 biter godt ifra seg i T10 kamper og takket være fin kanon, min beste runde er vel 170k credits uten specials. Får ikke bonus credits av å skyte på høyere tiers, kun bonus xp Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Får ikke bonus credits av å skyte på høyere tiers, kun bonus xp Men det er mer hitpoints å ta av, så potensial for å tjene mer da. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://ftr.wot-news.com/2013/09/10/10-9-2013/ "VK4502P viewrange nerfs were done for “balance reasons”" Trodde den var rimelig UP allerede? Vel, den eneste den er god til er sidescraping. Jeg klarer meg greit med den, men jeg vil si E-75 knuse den på alle områder bortsett fra sidescraping. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg opplever at IS kan spilles en god del mer aggressivt enn jeg spilte KV-1S av to grunner, panser og ROF. IS har en merkbart høyere ROF enn KV-1S, og panseret er bedre for sin tier enn KV-1S sitt. Kanonen er mer enn nøyaktig nok etter 8.6, og det er ikke noe problem å treffe fiender på 200 meters avstand. Du har kanskje også merket at IS er tregere enn KV-1S? Poenget er uansett at IS er ikke samme vogn som KV-1S. Det blir feil å påsta at IS er frustrerende å kjøre stock av to grunner: stock IS er langt mer brukbar enn stock Tiger eller M4 45, og mengden XP som trengs for å gjøre tanken brukbar er langt mindre enn hva du trenger med for eksempel Tiger eller ARL 44. No som IS-en er fullt oppgradert kan eg medgje det. Eg synest igrunn den er beidre enn KV-1S. Men at det blir feil aa paastaa at IS er frustrerande stock fordi andre vogner er enno meir frustrerande er framleis ikkje eit brukbart argument .Isaafall blir det feil aa paastaa at One Direction suger balle fordi Justin Bieber suger meir. (Og det blir det jo ikkje). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gleder meg til og spille i kveld. Mest pga av mission interfacet. Nye tanks og german buffs/nerfs, bryr jeg meg lite om. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er 8.8 live IDAG? Dama er bortreist! 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er 8.8 live IDAG? Dama er bortreist! Lykke I morgen kveld skal kjerringa mi være borte. Får dog testa patchen litt i kveld. Skal skyte på leirduer først Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Får huke med meg to Aass fatøl og gjøre en helaften av det :-) Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 JPZ E100 protip: Kjør platoon sammen med en medium som dekker flankene dine. Meget effektivt! kjører for det meste platoon med en e100, vi spearheader og knuser alt i vår veig. han kjører e50m en gang i blant, men det funker ikke altid like bra. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 No som IS-en er fullt oppgradert kan eg medgje det. Eg synest igrunn den er beidre enn KV-1S. Men at det blir feil aa paastaa at IS er frustrerande stock fordi andre vogner er enno meir frustrerande er framleis ikkje eit brukbart argument .Isaafall blir det feil aa paastaa at One Direction suger balle fordi Justin Bieber suger meir. (Og det blir det jo ikkje). Ettersom IS' stock grind er såpass smertefri som den faktisk er ser jeg fortsatt ingen grunn til å klage, det blir som å klage på at reloadtiden på 122mm D-25T er lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå