Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte jeg skulle prøve meg på den 250`premien de siste dagene. så da jeg studerte på hva som kunne passe for å trolle litt rundt i de lavere seriene, falt mitt valg på Panzerjager 1.

å du tjyvkjørte herre på tå hev ut i det grønne, der foregår mye rart i de lavere tierne. det får meg til å lure på om jeg virkelig var så grønn i min begynnelse? sannheten er vel at det var jeg.

uansett, å ha en slik en med camo og greier i de kampene er vel litt slik at jeg skjemmes litt over meg selv. ordet sealclubbing er vel ikke i nærheten av å dekke det jeg holder på med der.

det er som å fiske i et oppdrettsanlegg. har vel 4-5 topgun på 8 kamper.

og da lurer jeg: er det noen andre her som gjør det samme? for det er jo litt, skal vi si, flaut og gjøre det på den måten. og jeg føler litt trang for en dusj etter noen slike runder.

Lenke til kommentar

Skal prøve ut T-34-3 på testserveren i helga, for å vurdere kjøp eller ikke. :huh:

Blir kun tilgjengelig i gift shop og mistenker at den kan bli veldig populær hvis den beholder pref. MM

(møter aldri tier 10) og senere trukket ut av WG.

Samme som Type 59, som jeg aldri kjøpte :wallbash:

Fikk skryt av QuickyBaby ihvertfall. Vi får se...

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle prøve meg på den 250`premien de siste dagene. så da jeg studerte på hva som kunne passe for å trolle litt rundt i de lavere seriene, falt mitt valg på Panzerjager 1.

å du tjyvkjørte herre på tå hev ut i det grønne, der foregår mye rart i de lavere tierne. det får meg til å lure på om jeg virkelig var så grønn i min begynnelse? sannheten er vel at det var jeg.

uansett, å ha en slik en med camo og greier i de kampene er vel litt slik at jeg skjemmes litt over meg selv. ordet sealclubbing er vel ikke i nærheten av å dekke det jeg holder på med der.

det er som å fiske i et oppdrettsanlegg. har vel 4-5 topgun på 8 kamper.

og da lurer jeg: er det noen andre her som gjør det samme? for det er jo litt, skal vi si, flaut og gjøre det på den måten. og jeg føler litt trang for en dusj etter noen slike runder.

Sealclubbing er en ærefull sport som er meget nødvendig for å holde bestanden av disse under kontroll:

window-lickers-window-lickers-demotivati

Forøvrig er det ganske kjekt å slappe av litt i lavtier etter en stygg serie med dårlige kamper i litt høyere tiers. Jeg liker å ta med Tetrarch ut og clubbe litt, gjerne sammen med en kompis i Pz2. Så lenge man ikke gjør det for ofte så synes jeg det er greit, de som derimot har flere tusen kamper i lavtier burde finne seg en annen hobby...

i_club_you_love_valentines_day_postcard-

Endret av UriasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det hadde jeg ikke tenkt på. så det du mener er at jeg egentlig gjør dem selv en tjeneste her? ved å klubbe dem ned med hård hånd så forbereder jeg dem på en måte til en langt hardere hverdag i de høyere tierkampene?

ja da har jeg plutselig ikke så dårlig samvittighet for ting som jeg gjorde i går.

Lenke til kommentar

det hadde jeg ikke tenkt på. så det du mener er at jeg egentlig gjør dem selv en tjeneste her? ved å klubbe dem ned med hård hånd så forbereder jeg dem på en måte til en langt hardere hverdag i de høyere tierkampene?

ja da har jeg plutselig ikke så dårlig samvittighet for ting som jeg gjorde i går.

Ja, de som ikke er i stand til å kjøre tanksen sin riktig vei, og som er mer opptatt av å TKe, skyte fugler og generelt loke rundt har ikke noe i høyere tiers. Skyt dem ned så fort som mulig slik at de trenger en del kamper på vei opp til høyere tiers. Er vi heldige så lærer de en ting eller to på veien! Det nytter ikke med silkehansker på slike individer, ting må bankes inn!

Lenke til kommentar

Ja, de som ikke er i stand til å kjøre tanksen sin riktig vei, og som er mer opptatt av å TKe, skyte fugler og generelt loke rundt har ikke noe i høyere tiers. Skyt dem ned så fort som mulig slik at de trenger en del kamper på vei opp til høyere tiers. Er vi heldige så lærer de en ting eller to på veien! Det nytter ikke med silkehansker på slike individer, ting må bankes inn!

hehe, den fikk meg til og le høyt

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Leopard PT A føler jeg at jeg fortjener en runde der jeg pubstomper alt. Jeg ser virkelig frem til den dagen jeg kan selge den til fordel for Leopard 1 som har brukbar DPM.

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg spilt T-34-3 på testserveren. Vurderer sterkt å kjøpe den, kjøper den nok hvis den beholder max tier 9-matchmaking. Tipper de har den en periode i gift shop og så trekker de den ut. Den er ganske bra egentlig. Må jo selvfølgelig tenke på dårlig gun depression og planlegge kampen deretter. Men kanonen er deilig og reloaden er ganske grei. Opplevde ofte damage roll opp mot 500 og det er digg med en tier 8 medium. Kan gjøre mye skade og tjene gode penger. Aim time er ikke bra, men med accuracy buffen trenger man ikke sikte helt inn, særlig på kortere avstander, så går det ofte bra. Armour i front og turrett er bra, og man opplever mye bouncing. Kan brawle men, kanskje være litt mer forsiktig enn T-54 og Type.

Lenke til kommentar

Til 11000 gullpenger syntes jeg den blir for dyr i forhold til hva andre maskiner koster. Men om den faller litt i pris.....

11000 gull er drøyt. Men WG leker ikke butikk :p

Folk har skreket etter å få Type på salg igjen, og når T-34-3 kommer tror jeg etterspørselen er tilstede selv til den prisen.

Den er ikke OP. Aim time er dårlig og den kunne gjerne hatt raskere akselerasjon.

Men morsom for de som er vant til, og kan tilpasse seg dårlig gun depression.

Tror WG har klart å balansere den godt.

Prøvde T57 Heavy for første gang på testserveren. Herlig sak. Likte den godt, og veldig greit at jeg kan sette god-crewet mitt fra T34 i den :p

Endret av James King
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal du ikke skyte bare gull, men ta med en 20-25 premium-skudd.

88mm-kanonen har bedre DPM, men penetrasjonsevnen er ikke god nok for tier 7, og den er for unøyaktig for å brukes på avstand, det er ingen tank i spillet du ønsker å bruke 88L56 på.

Så det er ikke gangbart å bruke 88 mm L56, nei? I så fall er jeg fristet til å bruke min dyrebare free xp for å hoppe over 3002 D. Blir vel ganske kjedelig med 70 mm på den..

Lenke til kommentar

Så det er ikke gangbart å bruke 88 mm L56, nei? I så fall er jeg fristet til å bruke min dyrebare free xp for å hoppe over 3002 D. Blir vel ganske kjedelig med 70 mm på den..

Den er ikke spesielt bra, men går fint å spille gjennom den. Du bouncer faktisk en del med fronten mot lavere tiers, turreten tåler en del og den har ok mobilitet. Men vær litt forsiktig mot høyere tiers, de penner lett. Jeg kjørte med oppgradert turret og l56 og hadde med 10 premiumskudd eller noe. Mange kjører med stock turret og l70 også, men det kommer an på hva du liker, den blir litt mer som en medium da med bedre turret traverse. Har også sett folk bruke derp på den, men er vel ikke gangbart nå etter at de nerfet pen på premiumskudd på den.

Lenke til kommentar

Jeg fikk langt bedre resultater med 75mm-kanonen enn med 88mm-kanonen. DPM er praktisk talt identisk, og bedre pen og treffsikkerhet er alltid bra.

Den var nok mer kompetetiv og definert (sammenlignet mot Comet) i 8.5 med HEAT fra 10.5cm-kanonen, sammenlignet med Comet har den bedre viewrange, panser, og HP mot dårligere depression og DPM med veldig lik mobilitet.

Spillestilen blir som med VK3001D, en blanding av long-range-support og flanking. Mobiliteten er i det minste såpass god at du kan komme deg ut av hårete situasjoner rimelig fort i motsetning til en viss annen tysk "medium" på tier 7.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...