Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fort dyrt med gullskudd agitt. Er det ikke bedre å bruke gullskud i 88en i så tilfelle? 171 pen med en 240 alpha er jo okei..

Selvfølgelig skal du ikke skyte bare gull, men ta med en 20-25 premium-skudd.

88mm-kanonen har bedre DPM, men penetrasjonsevnen er ikke god nok for tier 7, og den er for unøyaktig for å brukes på avstand, det er ingen tank i spillet du ønsker å bruke 88L56 på.

Lenke til kommentar

Så lurte på hvordan det er med T25/5. Toppkanoen er jo ikke annerledes untatt 10+ på penetrering og den er også mye treigere enn Hellcat

Hvordan er det å spille med den

Jeg hatet den. Fikk ikke til å gjøre noe vettig med den. Funker mer som enn medium enn TD.

Men hull down funker ganske bra den. Gun mantleten er solid.

Lenke til kommentar

Solgte T25/5 straks etter at jeg hadde T28 proto... Ble aldri helt klok på denne TD'en... T25 AT derimot er en artig TD som du kan trolle rundt i....

Om du sliter med T25/5, så blir det ikke bedre med T28 proto, syntes den ble bra først når jeg fikk 120mm kanonen..

Noen som kan si noe om hvordan T28 er vs proto? Har den opplåst, men ikke kjøpt enda..

Lenke til kommentar

likte både T25/2 og T28 proto, T25/2 må du spille veldig forsiktig med, den penner godt og har grei dmg synes jeg men om det kommer kuler i retur er det bare å komme seg vekk. T28 proto trenger du ikke å vere så forsiktig med, jeg bruker den oftest til å spearheade en flanke og siden den har turret er ikke mediums og lights så stort problem.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Hei er det noen som vet om en norsk klan som kunne passe til meg?

Jeg begynte å spille for en måneds tid siden, er ikke spesielt god (http://www.noobmeter.com/player/eu/bergen74/504403639/) men prøver å bli bedre. Akkurat nå spiller jeg mye T1 for å bli bedre i nærkamp. Har fransk artilleri T5. Jeg har lyst til å spille i platoon med noen med mikrofon, i første omgang.

Det begynner å bli ei stund siden jeg var tenåring og jeg liker ikke dårlige vibber.

Lenke til kommentar

Skaffa meg SU-152 i går, og her satt jeg og tenkte at KV-2 var troll...

SU-152 med et par premiumskudd er jo fantastisk!

SU-152 er kjempegøy til tider, men "alt" pener i front på den med mindre de treffer mantlet. Finn deg en busk og del ut smerte! ;)

Hex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...