Bruker-163290 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen her som har spilt Vk 30.02 (d) ? Den ser ut som et kjipt skritt imellom meg og Indien pz.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Den var kjipere i gamledager før L/70 ble buffet. Min første T7 og også min høyeste WR på en tank ganske lenge. Skjønner ikke hvordan jeg fikk til 58% på den der og da. Den er såvidt jeg vet ganske mobil, så du burde klare det greit sånn sett Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen her som har spilt Vk 30.02 (d) ? Den ser ut som et kjipt skritt imellom meg og Indien pz.. Kjør 75L70 med en god mengde gullskudd, utnytt at den har 400m view range og flank 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Blir fort dyrt med gullskudd agitt. Er det ikke bedre å bruke gullskud i 88en i så tilfelle? 171 pen med en 240 alpha er jo okei.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Blir fort dyrt med gullskudd agitt. Er det ikke bedre å bruke gullskud i 88en i så tilfelle? 171 pen med en 240 alpha er jo okei.. Selvfølgelig skal du ikke skyte bare gull, men ta med en 20-25 premium-skudd. 88mm-kanonen har bedre DPM, men penetrasjonsevnen er ikke god nok for tier 7, og den er for unøyaktig for å brukes på avstand, det er ingen tank i spillet du ønsker å bruke 88L56 på. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Så lurte på hvordan det er med T25/5. Toppkanoen er jo ikke annerledes untatt 10+ på penetrering og den er også mye treigere enn Hellcat Hvordan er det å spille med den Jeg hatet den. Fikk ikke til å gjøre noe vettig med den. Funker mer som enn medium enn TD. Men hull down funker ganske bra den. Gun mantleten er solid. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Solgte T25/5 straks etter at jeg hadde T28 proto... Ble aldri helt klok på denne TD'en... T25 AT derimot er en artig TD som du kan trolle rundt i.... Om du sliter med T25/5, så blir det ikke bedre med T28 proto, syntes den ble bra først når jeg fikk 120mm kanonen.. Noen som kan si noe om hvordan T28 er vs proto? Har den opplåst, men ikke kjøpt enda.. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) likte både T25/2 og T28 proto, T25/2 må du spille veldig forsiktig med, den penner godt og har grei dmg synes jeg men om det kommer kuler i retur er det bare å komme seg vekk. T28 proto trenger du ikke å vere så forsiktig med, jeg bruker den oftest til å spearheade en flanke og siden den har turret er ikke mediums og lights så stort problem. Endret 5. september 2013 av XfsB Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Enig med XfsB, likte også begge godt. T28 prot er et beist og kan dinge det det meste om du vinkler den riktig. Mulig det er litt annerledes nå siden alle kan kjøpe premium ammo men.. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Liker også T28 proto godt, men det ble først etter at den fikk den største kanonen som sagt... eneste minuset er vel at den er sykt treig.. Er spent på T30... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei er det noen som vet om en norsk klan som kunne passe til meg? Jeg begynte å spille for en måneds tid siden, er ikke spesielt god (http://www.noobmeter.com/player/eu/bergen74/504403639/) men prøver å bli bedre. Akkurat nå spiller jeg mye T1 for å bli bedre i nærkamp. Har fransk artilleri T5. Jeg har lyst til å spille i platoon med noen med mikrofon, i første omgang. Det begynner å bli ei stund siden jeg var tenåring og jeg liker ikke dårlige vibber. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Prøvde betaen til X360-versjonen i dag. Greit konsept, men klarte ikke å venne meg på å bruke spake til å spille. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Skaffa meg SU-152 i går, og her satt jeg og tenkte at KV-2 var troll... SU-152 med et par premiumskudd er jo fantastisk! Lenke til kommentar
Hexazar Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Skaffa meg SU-152 i går, og her satt jeg og tenkte at KV-2 var troll... SU-152 med et par premiumskudd er jo fantastisk! SU-152 er kjempegøy til tider, men "alt" pener i front på den med mindre de treffer mantlet. Finn deg en busk og del ut smerte! Hex Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dezgamez er tilbake. Liker aksenten Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Aner ikke. Men han virker rimelig flink da. I allefall etter min standard. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Merker det de dagene man er dømt til å feile. To på laget som blir oneshotta pga ammorack, og jeg blir satt fyr på. Neste runde, jeg blir satt fyr på to ganger i løpet av samme match på to skudd ... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du kjører ikke tilfeldigvis Kv3 vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå