FrihetensRegn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Fikk nettopp over 250 000 penger i WOT etter en tier 3 kamp. Er det normalt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ja. Du hadde vel din 15. seier for dagen. Mission i sept: 15 seiere = 250k reward. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Åja. Syns bare det var litt rart at også han som var i platoon med meg fikk like høy scoore, selv om vi bare har spilt noen få kamper i lag. Og han har spilt mye mer enn meg de siste to dagene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 lønner seg og lese de linkene som kommer opp når du starter spillet..... Missons får interface i neste patch, da blir det enda enklere og skjønne slike ting. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 man må vel kjøpe seg en T18 og prøve seg på den premien der. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir av og til litt FFFF spilte en kamp i dag med arty mitt tier 8. vi tapte kampen, så er det noen som er jævlig frekk å begynner å kalle det for arty sin feil og at jeg var noob osv... For det første så døde våre 5 første iløp av 2 min. vi spilte mot tier 10, jeg var 8. jeg var på toppen på dps total. med 3300, andre plassen på vårt lag hadde 2300 og var m103. tredje plassen hadde dps på 1600. Jeg hadde 1 kill, han som hadde mest kill hadde 2.... så hvorfor får arty skylda?? aaaaahhh måtte bare få ut litt aggresjon Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det er alltid noen som mener at du burde ha hjulpet dem i steden for de andre, gjerne uten å gi beskjed i det hele tatt. Ta det med et smil og svar dem gjerne ved å ignorere all fiendtlighet og spørre hvordan Deres Høyhet ønsker at du skal spille. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir av og til litt FFFF spilte en kamp i dag med arty mitt tier 8. vi tapte kampen, så er det noen som er jævlig frekk å begynner å kalle det for arty sin feil og at jeg var noob osv... For det første så døde våre 5 første iløp av 2 min. vi spilte mot tier 10, jeg var 8. jeg var på toppen på dps total. med 3300, andre plassen på vårt lag hadde 2300 og var m103. tredje plassen hadde dps på 1600. Jeg hadde 1 kill, han som hadde mest kill hadde 2.... så hvorfor får arty skylda?? aaaaahhh måtte bare få ut litt aggresjon Hvilket artilleri spiller du? Dette har jo en mye å si for hvilke tanker du kan skyte i øyeblikket Hvilke tanker fokuserer du på? Alt for ofte ser jeg artilleri som fokuserer på en eller annen idiot som ikke er en stor trussel, for eksempel å slakte en KV-1S uten cover framfor å myke opp T-32en som er hulldown og slakter laget. Nå sier jeg ikke at du er dårlig artilleri, det er helt klart at dere hadde tapt den matchen uansett, og det er mest sannsynlig bare sprøyt fra siemas. Men tenk på hva du kunne gjort annerledes, spesielt nå som artilleri har fått lav ROF er det viktig å få hvert skudd inn som effektiv støtte for laget. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 skyter som regel der jeg vet fienden og mange kommer, og da gjerne på Heavy tank. og tankdestroyer. men når jeg spiller mot 2 tier over meg selv så sier det seg selv at jeg ikke får mega høy dps på hvert skudd. her er arty mitt http://wiki.worldoftanks.com/M40/M43 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Blir av og til litt FFFF spilte en kamp i dag med arty mitt tier 8. vi tapte kampen, så er det noen som er jævlig frekk å begynner å kalle det for arty sin feil og at jeg var noob osv... For det første så døde våre 5 første iløp av 2 min. vi spilte mot tier 10, jeg var 8. jeg var på toppen på dps total. med 3300, andre plassen på vårt lag hadde 2300 og var m103. tredje plassen hadde dps på 1600. Jeg hadde 1 kill, han som hadde mest kill hadde 2.... så hvorfor får arty skylda?? aaaaahhh måtte bare få ut litt aggresjon "noob arty" er jo en generell ting elendige spillere slenger utav seg sånn at de kan fortelle seg selv at det ikke var deres egen feil at det gikk skitt, det var selvfølgelig fordi arty på laget var elendig. Når du så kommer til after game report og ser at arty var den som gjorde mest damage på laget så vet du jo at det er bullshit, men de sjekker vel ikke lista en gang, sånn at de trygt kan beholde huet godt planta oppi egen ræv. Når du til gjengjeld var tier 8 i tier 10 kamp, og nestmest damage på laget ditt var en tier 9 såe...ja. Neppe din feil at dere tapte! PS: Du kan ikke bruke dps her, må si damage Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 dps på 3300, det må jeg si Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Istedet for Damage per Shot snakker man vanligvis om Alpha i World of Tanks, kanskje greit å huske på Personlig er jeg av den oppfatning av at om man ønsker å spille pek-og-klikk-spill er det bedre spill enn WoT der ute, men hver sin smak Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Vk30.01 D er en skikkelig medium. Rask, bra kanon med bra nøyaktighet, herlig depression.. Fikk mestermerket med denne inatt, katta knuste et glass så jeg ryddet og tok en runde. 3000dmg i en t6 og t7 runde. Knappa en is 6 alene Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Damage per Shot? DPS står nå vanligvis for Damage per Second da Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen som vurderer å kjøpe den nye tier 8 premiumen T-34-3? Gun depression er dårlig. Ser den er -3 ifølge wiki. Til sammenligning har T-54: -5 og Type 59: -7. Men liker kanonen. Kan bli en interessant kombo med 390 average damage på medium. Det er samme kanon som på SU-122-44 men den har seff raskere reload, men lavere pen på HEAT. Ligner vel mer på KV-1S sin kanon. Men sistnevnte mister den i en fremtidig patch. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 tror ikke det. dårlig gun Depression, lang reaload, elendig accuracy, fordrer gullammo og relativt kostbar. så alt i alt ikke noe for meg. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Er usikker. Digger jo T-54 og har ikke Type 59.. accuracy er jo blitt bedre med buffen. Endret 4. september 2013 av James King Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Noen som vurderer å kjøpe den nye tier 8 premiumen T-34-3? Gun depression er dårlig. Ser den er -3 ifølge wiki. Til sammenligning har T-54: -5 og Type 59: -7. Men liker kanonen. Kan bli en interessant kombo med 390 average damage på medium. Det er samme kanon som på SU-122-44 men den har seff raskere reload, men lavere pen på HEAT. Ligner vel mer på KV-1S sin kanon. Men sistnevnte mister den i en fremtidig patch. Tenker jeg heller tar 112, den er jo faktisk bedre enn IS-6! tror ikke det. dårlig gun Depression, lang reaload, elendig accuracy, fordrer gullammo og relativt kostbar. så alt i alt ikke noe for meg. 175 pen er normalt for en tier 8 medium, noe premiumammo skal man alltid ha med seg 390 alpha er fantastisk for en medium, og 4.14 ROF er veldig bra Prisen er derimot ganske høy. Frontpanseret er ca 60° vinklet med 90mm tykkelse, det er nok til å sprette av det meste opp til 180 pen. Lenke til kommentar
wertyperty Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Så lurte på hvordan det er med T25/5. Toppkanoen er jo ikke annerledes untatt 10+ på penetrering og den er også mye treigere enn Hellcat Hvordan er det å spille med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå