Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir av og til litt FFFF spilte en kamp i dag med arty mitt tier 8. vi tapte kampen, så er det noen som er jævlig frekk å begynner å kalle det for arty sin feil og at jeg var noob osv...

For det første så døde våre 5 første iløp av 2 min. vi spilte mot tier 10, jeg var 8.

jeg var på toppen på dps total. med 3300, andre plassen på vårt lag hadde 2300 og var m103. tredje plassen hadde dps på 1600.

Jeg hadde 1 kill, han som hadde mest kill hadde 2....

så hvorfor får arty skylda?? aaaaahhh måtte bare få ut litt aggresjon :)

Lenke til kommentar

Blir av og til litt FFFF spilte en kamp i dag med arty mitt tier 8. vi tapte kampen, så er det noen som er jævlig frekk å begynner å kalle det for arty sin feil og at jeg var noob osv...

For det første så døde våre 5 første iløp av 2 min. vi spilte mot tier 10, jeg var 8.

jeg var på toppen på dps total. med 3300, andre plassen på vårt lag hadde 2300 og var m103. tredje plassen hadde dps på 1600.

Hvilket artilleri spiller du? Dette har jo en mye å si for hvilke tanker du kan skyte i øyeblikket

Hvilke tanker fokuserer du på? Alt for ofte ser jeg artilleri som fokuserer på en eller annen idiot som ikke er en stor trussel, for eksempel å slakte en KV-1S uten cover framfor å myke opp T-32en som er hulldown og slakter laget.

Nå sier jeg ikke at du er dårlig artilleri, det er helt klart at dere hadde tapt den matchen uansett, og det er mest sannsynlig bare sprøyt fra siemas. Men tenk på hva du kunne gjort annerledes, spesielt nå som artilleri har fått lav ROF er det viktig å få hvert skudd inn som effektiv støtte for laget.

Lenke til kommentar

"noob arty" er jo en generell ting elendige spillere slenger utav seg sånn at de kan fortelle seg selv at det ikke var deres egen feil at det gikk skitt, det var selvfølgelig fordi arty på laget var elendig. Når du så kommer til after game report og ser at arty var den som gjorde mest damage på laget så vet du jo at det er bullshit, men de sjekker vel ikke lista en gang, sånn at de trygt kan beholde huet godt planta oppi egen ræv. Når du til gjengjeld var tier 8 i tier 10 kamp, og nestmest damage på laget ditt var en tier 9 såe...ja. Neppe din feil at dere tapte!

PS: Du kan ikke bruke dps her, må si damage :p

Lenke til kommentar

Noen som vurderer å kjøpe den nye tier 8 premiumen T-34-3?

Gun depression er dårlig. Ser den er -3 ifølge wiki. Til sammenligning har T-54: -5 og Type 59: -7.

Men liker kanonen. Kan bli en interessant kombo med 390 average damage på medium.

Det er samme kanon som på SU-122-44 men den har seff raskere reload, men lavere pen på HEAT.

Ligner vel mer på KV-1S sin kanon. Men sistnevnte mister den i en fremtidig patch.

Lenke til kommentar

Noen som vurderer å kjøpe den nye tier 8 premiumen T-34-3?

Gun depression er dårlig. Ser den er -3 ifølge wiki. Til sammenligning har T-54: -5 og Type 59: -7.

Men liker kanonen. Kan bli en interessant kombo med 390 average damage på medium.

Det er samme kanon som på SU-122-44 men den har seff raskere reload, men lavere pen på HEAT.

Ligner vel mer på KV-1S sin kanon. Men sistnevnte mister den i en fremtidig patch.

Tenker jeg heller tar 112, den er jo faktisk bedre enn IS-6!

tror ikke det.

dårlig gun Depression, lang reaload, elendig accuracy, fordrer gullammo og relativt kostbar. så alt i alt ikke noe for meg.

175 pen er normalt for en tier 8 medium, noe premiumammo skal man alltid ha med seg

390 alpha er fantastisk for en medium, og 4.14 ROF er veldig bra

Prisen er derimot ganske høy.

Frontpanseret er ca 60° vinklet med 90mm tykkelse, det er nok til å sprette av det meste opp til 180 pen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...