Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det står i patcnotes til 8.8 test 2.

Ang. VKA så skal jeg ikke si noe om hvordan den er oppmot IS-3 bortsett fra at VKA er raskere på gress, selv om det ikke er så mye. Den funker, og det å gjøre det bra med tanks som er sett på som dårligere enn resten er kos i seg selv

http://worldoftanks.eu/en/news/44/second-public-test-version-88/

Her? Kan ikke finne det.

Lenke til kommentar

Hva mener folk her inne er den absolutt verste stock grinden?

Det er bare ett svar på dette, t34. Før i tiden var t30 tier 10 heavy, og t34 tier 9 heavy. Jeg likte t34 godt oppgradert, men for å få 120mm kanonen måtte du grinde over 100k xp med 105mm kanonen du får på t29. Der var et mareritt av dimensjoner, man hadde ikke premiumammo for credits heller den gangen. Dårligere turretarmor enn t32, større og tregere tank, det var som en t29 på tier 9 med mer hitpoints.

Lenke til kommentar

Hmm..jeg synes at AT-serien til britene er lit plagsom. Med 91 i penetration mot høyere tiers så dingen jeg hele tiden. Gikk over til å bruke premium ammo, men ga opp og kjøpte større kanon med free exp.

Blir litt sånn når du snegler deg avgårde i 15 km\t og når du endelig kommer frem, så dinger du, eller blir skutt i ræva av en rask medium\light.

Lenke til kommentar

Hva mener folk her inne er den absolutt verste stock grinden?

WZ-120 virker ganske frustrerende om man kommer rett fra T-34-2 uten å ha vært innom noe annet:

Eneste oppgraderingen man får er 580 HP istedet for 520 HP og oppgradert radio.

Belter må researches for å oppgradere tanken, 22 400 XP

En kanon med 189 pen må researches for å nå tårnet, 45 000 XP

Tårnet må researches, 23 500 XP

Ny kanon med 215 pen og 320 alpha må researches, 59 000 XP

Totalt: 149 900 XP

Da burde den være brukbar...

Ny kanon med 249 pen og 440 alpha, 59 000 XP, må ikke researches for 121.

Toppmotor med 600 HP, 46 000 XP

Så for å gjøre den elite må man ut med 254 900 XP :ohmy:

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Synes folk om September missionet?

250k for 15 wins.

Den er noe satans makkverk, og ingenting jeg gidder og gjøre hver dag.

Med mine current stats på (etter hukommelsen) 1.4 kills per game, 60% WR, så trengte jeg

21.4 kamper for 30 kills

41.7 kamper for 15 wins

30 kills kunne man også farme, dvs spille tanks som man er veldig god i, og har kjapp skuddtakt (for og sikre seg dødsstøtet), så jeg hadde vel dager med 12 kamper, og snittet langt under 21.4

Lenke til kommentar

Synes folk om September missionet?

250k for 15 wins.

Den er noe satans makkverk, og ingenting jeg gidder og gjøre hver dag.

Med mine current stats på (etter hukommelsen) 1.4 kills per game, 60% WR, så trengte jeg

21.4 kamper for 30 kills

41.7 kamper for 15 wins

30 kills kunne man også farme, dvs spille tanks som man er veldig god i, og har kjapp skuddtakt (for og sikre seg dødsstøtet), så jeg hadde vel dager med 12 kamper, og snittet langt under 21.4

Syns det er helt greit med 15 wins for 250k, med min 59% winrate de siste 30 dagene betyr det at jeg må spille 25-26 kamper per dag.

Forrige oppdrag krevde ca 20-21 kamper for å nås, men det er ikke store forskjellen.

Om du absolutt må vinne hver eneste kamp kan du jo bare kjøpe inn en T18 og sealclubbe?

Forresten, så regna du rimelig feil på 15 wins om du har 60% winrate, 15/0.6 = 15 * 5/3 = 25

Lenke til kommentar

Satas killstealere...

Fordelen her er i hvertfall at du kan ta med deg gromtanksen din og drite i at folk leacher på skaden du gjør for å lasthitte alt de ser.

Beste eksempelet var meg i SU-100M1 i en T8/7 kamp. Jeg hadde 4200 skade og 0 kills, SU-152 som stod ved siden av meg med derp gun hadde 300 skade og 4 kills. Han var også den høyest ranka spilleren der etter meg statmessig, så det er ikke bare noobs som gjør det heller...

Lenke til kommentar

Øh, ja. KV-2 på Highway, på sørsiden(? husker ikke) som toptier med e del t5 og t6.

Fienden lemmingser årkene og begynner å cappe ganske fort. Kun jeg og to andre KV-1 som er igjen og jeg innser at det er for mange fiender igjen, samt at jeg ikke rekker tilbake til cap, Da bestemmer jeg meg for å bli i byen og drepe de som er igjen der og kanskje noen til som vil drepe oss i steden for å cappe, right?

Man kan da gjøre det meste ut av situasjonen?

Bonus: http://wotreplays.eu/site/324868#self Som er runden med E-25 jeg fortalte om tidligere i tråden

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...