Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Noen som spiller arty her?

Jeg er ikke en drittsekk.

Jeg nærmer meg arty tier 8 nå :)

Hvorfor?

syns faktisk det er gøy.

Hvorfor?

Hva syns dere om artys?

Ingenting å gjøre i spillet, burde fjernes.

Greit å ha dem på lag eller bedre med en tank til?

Har aldri møtt en eneste spiller som prioriterer viktige mål frmafor lette kills som ikke er farlige.

Greit å spille mot dem eller frykter dere dem?

Jeg hater dem av to grunner:

Derp-faktoren som ødelegger folks runder av grunner de ikke kan beskytte seg mot.

Det er en feig måte å spille på.

ser at jeg ligger som regel på topp 3 på damage lista når kampen er over :)

Da har jeg aldri spilt med/mot deg, og du er nok en god artillerispiller.

Men får som regel bare syting på chatten, er ikke alltid jeg får kills, men er som sakt som regel på topp 3 over skade gjort i kampen, så synes no jeg gjør noe nytte for meg da...

Min mening er at artilleri burde fokusere på tanker som holder en linje, særlig da hull-down-tanker som T29 og upenetrerbare tanker som AT2, og helst ikke skyte på meg.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg deler faktisk en del av synspunktene til Arni, men jeg synes folk skal få lov til å spille det dem vil. Men jeg tror det går en stund til dere får se meg i en arty.

Men når det er skrevet, så kunne jeg lett tenkt meg å sette et par stykker på påle. Og det på den vonde måten.

Det er helt vilt frustrerende når man skal lufte sin hardt ervervet pz4s, bare for å se at de andre på laget har mistenkelige lite kamper under beltet. Og det kommer jo da snikende tanker om hvordan kampen blir å utarte seg.

Og når kampen starter så slår mistanken til 100%....ganger 2.

Ordet sealclubbing er ikke dekkende for det som da skjer.

Men da er det jo desto hyggeligere når det er jeg som er på et team som har mer en en kompetent spiller.

Og så har jeg oppdaget at KV-1S ikke er noobproof. Det er utrolig mange som grinder vilt mot den i et salig håp om at det skal være frelsen for dårlig stats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du ser jo hvorfor noen tror is linja til russland er "enklere" enn de andre. Hva hjelper det egentlig. Istedenfor å lære seg ting skikkelig, så ser du jo de fleste har enormt dårlig stats. Det blir jo ikke bedre om man går opp en Tier. Irriterer meg hver gang noen har grinda seg opp til is7, 15k matches og 400-700 wn6. De yter null for laget, og i høyere tier er det litt kritisk at du faktisk kan sparke litt fra deg.

Lenke til kommentar

Prøvde litt testserver nå, og må si det er rimelig latterlig at VK4502A ikke har fått en buff i ROF eller gun depression når Tiger II har fått det, eneste grunnen til å spille VK4502A nå er fordi den går mot Maus.

 

Jeg tror de fleste er enige i at IS-linja er litt mer noob-proof enn Tiger- eller Panther-linja, det er ingen overraskelser fra KV-1 før man når IS-8, i motsetning til Pz4, 3601H, Tiger, Tiger II, E-75, og E-100

Lenke til kommentar

VKA er jo kjempe artig jo! Å rulle rundt med den mens man leker medium funker jo som bare det. 105 L/52 har jo 5,94 i ROF, så det er da ikke nødvendig å buffe den?

 

Også får man 25k free XP som kompensasjon dersom man har researchet toppmotoren til E-50/75.

Da kan jo jeg få E-75 elite med en gang :D

Lenke til kommentar

VKA er jo kjempe artig jo! Å rulle rundt med den mens man leker medium funker jo som bare det. 105 L/52 har jo 5,94 i ROF, så det er da ikke nødvendig å buffe den?

 

Også får man 25k free XP som kompensasjon dersom man har researchet toppmotoren til E-50/75.

Da kan jo jeg få E-75 elite med en gang :D

Jeg kan ikke si jeg ble særlig imponert av VKA på testserveren, IS-3 er mindre, bedre pansret, har en bedre kanon, og mobiliteten er tilsvarende.

 

Er det nå bekreftet at vi får kompensasjon for toppmotoren som kostet 50 000 XP?

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...