Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Ligger an til å tape fordi en liten del av laget mitt blir overkjørt av nesten hele motstanderlaget.. Jeg døde etter å ha disket ut 3,5 k damage.

 

meg: why are all of you camping in D1? There is only one tank up there. Move!

random IS7 noob: I don't want to die useless like you.

 

Etter kampen så jeg at h*n gjorde hele 0 / NULL damage før h*n døde.. åh, ironien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en kamp tidligere i dag som vi tapte men jeg endte opp med å gjøre mest skade av alle spillerne i kampen, og allikevel så får jeg høre fra en død medspiller i en IS-7 "E-50 noob uninstall plz". Hvorfor jeg var noob og han skulle raportere meg aner jeg ikke, men var sikkert pga jeg var en tier 9 tank og ikke klarte å ta ut 2 stykk E-100 som var igjen på det fiendtlige laget.

 

Men men, er som oftest de dårligste medspillerne som klager når de har dævva. :p

 

Ammoracket også en Leopard PTA for 1200+ skade og rammet en IS-3 for ca 850 skade da jeg kom durende inn i siden på ham i ca. 75km/t og veier 65 tonn (aldri sett en IS-3 flakse på den måten før), så det var jo et par artige ting som skjedde i denne kampen selv om vi tapte. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men men, er som oftest de dårligste medspillerne som klager når de har dævva. :p

 

Om du ser en fyr som starter kampen med å klage over hvor dårlige lag han har hatt hele dagen, så er det 99% sjangs for at fyren er den dårligste spilleren på laget. Og han blir ikke særlig blid når du peker dette ut for ham. :D

Lenke til kommentar

 

Om du ser en fyr som starter kampen med å klage over hvor dårlige lag han har hatt hele dagen, så er det 99% sjangs for at fyren er den dårligste spilleren på laget. Og han blir ikke særlig blid når du peker dette ut for ham. :D

 

Fikk for etpar dager siden en kar på motstanderlaget som klaget over laget og mente at han ikke hadde vunnet en kamp på tre dager. 48% er med under gjennomsnittet stats. Jeg forsøkte å påpeke at den eneste felles faktoren som eksisterte i alle de kampene var han, og at kanskje han dermed hadde noe med saken å gjøre. Han svarte da at selv om han gjorde 0 skade så var det 14 andre på laget som burde vinne kampen uansett...

 

Vi vant kampen :p

Lenke til kommentar

 

Fikk for etpar dager siden en kar på motstanderlaget som klaget over laget og mente at han ikke hadde vunnet en kamp på tre dager. 48% er med under gjennomsnittet stats. Jeg forsøkte å påpeke at den eneste felles faktoren som eksisterte i alle de kampene var han, og at kanskje han dermed hadde noe med saken å gjøre. Han svarte da at selv om han gjorde 0 skade så var det 14 andre på laget som burde vinne kampen uansett...

 

Vi vant kampen :p

Det skal sies at det ikke var pga denne håpløse E-75 spilleren :p

Lenke til kommentar

 

Tier 10 TDer har motbydelig høy penetreringsevne i min mening, og dere burde skamme dere for å spille en sånn pubstomper-platoon.

 

;)

 

Pubs er motbydelige skapninger og burde skamme seg som spiller så dårlig når de er på laget mitt. Inntil de holder opp med det har jeg ingen betenkeligheter med å ta på meg pubstomp skoene mine og trampe rundt! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første match i T-150 for dagen: hele laget dør, jeg får 6 kills og 3K damage, laget taper. Neste match: Jeg blir tatt ut av en Hummel som skyter i blinde, laget vinner likevel.

IS: 3 kills, 3000 damage, mot tier 9, våre tier 9 er idioter og laget taper. Neste match blir jeg tatt ut av en ISU-152 på standard battle Malinovka og laget vinner.

Tilsvarende matcher har skjedd med: KV-2, Leopard PT A, E-75, Cromwell, og nå JgPanther II...

 

Hvorfor gidder jeg å grinde dobbelrundene egentlig? Jeg får jo mer XP på tap...

 

Jeg er litt forbanna :wallbash:

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Noen som spiller arty her?

Jeg nærmer meg arty tier 8 nå :)

 

syns faktisk det er gøy.

 

Hva syns dere om artys?

Greit å ha dem på lag eller bedre med en tank til?

Greit å spille mot dem eller frykter dere dem?

 

 

ser at jeg ligger som regel på topp 3 på damage lista når kampen er over :)

Men får som regel bare syting på chatten, er ikke alltid jeg får kills, men er som sakt som regel på topp 3 over skade gjort i kampen, så synes no jeg gjør noe nytte for meg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...