Dux ducis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ligger an til å tape fordi en liten del av laget mitt blir overkjørt av nesten hele motstanderlaget.. Jeg døde etter å ha disket ut 3,5 k damage. meg: why are all of you camping in D1? There is only one tank up there. Move! random IS7 noob: I don't want to die useless like you. Etter kampen så jeg at h*n gjorde hele 0 / NULL damage før h*n døde.. åh, ironien. 1 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hadde en kamp tidligere i dag som vi tapte men jeg endte opp med å gjøre mest skade av alle spillerne i kampen, og allikevel så får jeg høre fra en død medspiller i en IS-7 "E-50 noob uninstall plz". Hvorfor jeg var noob og han skulle raportere meg aner jeg ikke, men var sikkert pga jeg var en tier 9 tank og ikke klarte å ta ut 2 stykk E-100 som var igjen på det fiendtlige laget. Men men, er som oftest de dårligste medspillerne som klager når de har dævva. Ammoracket også en Leopard PTA for 1200+ skade og rammet en IS-3 for ca 850 skade da jeg kom durende inn i siden på ham i ca. 75km/t og veier 65 tonn (aldri sett en IS-3 flakse på den måten før), så det var jo et par artige ting som skjedde i denne kampen selv om vi tapte. 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Trippeltoon med KV-2 er konge! 3 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Men men, er som oftest de dårligste medspillerne som klager når de har dævva. Om du ser en fyr som starter kampen med å klage over hvor dårlige lag han har hatt hele dagen, så er det 99% sjangs for at fyren er den dårligste spilleren på laget. Og han blir ikke særlig blid når du peker dette ut for ham. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Om du ser en fyr som starter kampen med å klage over hvor dårlige lag han har hatt hele dagen, så er det 99% sjangs for at fyren er den dårligste spilleren på laget. Og han blir ikke særlig blid når du peker dette ut for ham. Fikk for etpar dager siden en kar på motstanderlaget som klaget over laget og mente at han ikke hadde vunnet en kamp på tre dager. 48% er med under gjennomsnittet stats. Jeg forsøkte å påpeke at den eneste felles faktoren som eksisterte i alle de kampene var han, og at kanskje han dermed hadde noe med saken å gjøre. Han svarte da at selv om han gjorde 0 skade så var det 14 andre på laget som burde vinne kampen uansett... Vi vant kampen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Ganske artig carry game med T49, jeg spiller relativt dårlig i begynnelsen, men har en amazing slutt, alene mot 4: (litt flaks også seff) http://wotreplays.com/site/318214 Endret 29. august 2013 av -iL- Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hadde en med 4 kills som klagde på spillinga mi, jeg hadde 0. Jeg nå han sjekke stats etter kampen og se hvem som gjorde mest. Jeg hadde 1800 i da mage den runden, han hadde 300. Det var med m4 sherman, han med T1 heavy 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fikk for etpar dager siden en kar på motstanderlaget som klaget over laget og mente at han ikke hadde vunnet en kamp på tre dager. 48% er med under gjennomsnittet stats. Jeg forsøkte å påpeke at den eneste felles faktoren som eksisterte i alle de kampene var han, og at kanskje han dermed hadde noe med saken å gjøre. Han svarte da at selv om han gjorde 0 skade så var det 14 andre på laget som burde vinne kampen uansett... Vi vant kampen Det skal sies at det ikke var pga denne håpløse E-75 spilleren Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det skal sies at det ikke var pga denne håpløse E-75 spilleren Haha nei jeg tror det hadde noe med platoonen vår av Foch 155, Object 268 og T110E4 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Haha nei jeg tror det hadde noe med platoonen vår av Foch 155, Object 268 og T110E4 Tier 10 TDer har motbydelig høy penetreringsevne i min mening, og dere burde skamme dere for å spille en sånn pubstomper-platoon. Endret 29. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 300k missionet er motbydelig. må-spille-hver-dag ! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Tier 10 TDer har motbydelig høy penetreringsevne i min mening, og dere burde skamme dere for å spille en sånn pubstomper-platoon. Pubs er motbydelige skapninger og burde skamme seg som spiller så dårlig når de er på laget mitt. Inntil de holder opp med det har jeg ingen betenkeligheter med å ta på meg pubstomp skoene mine og trampe rundt! 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Pubs er motbydelige skapninger og burde skamme seg som spiller så dårlig når de er på laget mitt. Inntil de holder opp med det har jeg ingen betenkeligheter med å ta på meg pubstomp skoene mine og trampe rundt! http://www.youtube.com/watch?v=aMfV1b4fMnc Endret 29. august 2013 av Valle79 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aMfV1b4fMnc Tramp tramp tramp på en scrub! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 10/10 would wage war on my other foot Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Første match i T-150 for dagen: hele laget dør, jeg får 6 kills og 3K damage, laget taper. Neste match: Jeg blir tatt ut av en Hummel som skyter i blinde, laget vinner likevel. IS: 3 kills, 3000 damage, mot tier 9, våre tier 9 er idioter og laget taper. Neste match blir jeg tatt ut av en ISU-152 på standard battle Malinovka og laget vinner. Tilsvarende matcher har skjedd med: KV-2, Leopard PT A, E-75, Cromwell, og nå JgPanther II... Hvorfor gidder jeg å grinde dobbelrundene egentlig? Jeg får jo mer XP på tap... Jeg er litt forbanna Endret 29. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 hvorfor bry deg? de doble betyr nesten ingenting in the long run, må jo ha en 100+ kamper i tanker etterhvert som man kommer opp i tier, med mindre man bruker masse freeXP Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noen som spiller arty her? Jeg nærmer meg arty tier 8 nå syns faktisk det er gøy. Hva syns dere om artys? Greit å ha dem på lag eller bedre med en tank til? Greit å spille mot dem eller frykter dere dem? ser at jeg ligger som regel på topp 3 på damage lista når kampen er over Men får som regel bare syting på chatten, er ikke alltid jeg får kills, men er som sakt som regel på topp 3 over skade gjort i kampen, så synes no jeg gjør noe nytte for meg da... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg spilte litt (da i 8.5). Ble for kjedelig, liket bedre en kjappere spillestil. Har blitt reddet av gode artys flere ganger, å se en tank som hadde tatt deg bli sprengt av arty er herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå