Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å stå helt inntil en fiendetanks og ikke kunne bli truffet han?

Jeg har et scenario der jeg i shermanen min prøvde dette mot en T32, men virket som han traff meg noe. Jeg fikk tatt han til slutt, men det var nære på!

Det er mulig med tanks som har bra vinkling på panseret og/eller lav profil. Case in point er T-54 som man kan parkere rett foran en en Löwe/KT eller andre "høyere" tanks, som da må skyte rett i tårnet på T-54'en. Og det oppgraderte tårnet har en veldig bra utforming, man kan nesten si det er lagd av en bounceium/bullshitium legering.. :whistle:

I en sherman ville jeg holdt meg langt unna fronten til noe større. Den er derimot helt ypperlig til å sitte bak noen vennlige "heavies" mens man lobber 105mm HE. Hiv på vents og en rammer for skikkelig "comedy derp".

Jeg tok ut en KV med KV-2-tårn på den måten med min JagdPanzIV. Han hadde ikke sjangs på å treffe meg med sin lange 107. Så teknikken fungerer, men kan fort gå skeis hvis du kjører litt feil eller at den du holder på å knerte får backup.

Jeg tenkte jeg skulle grinde opp til tier 6 US medium, men herreminhatt den M4 Sherman tanksen er jo helt horribel... (liker PZIV og PZIII/IV MYE bedre...)

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Håper M4 er bedre en M3 lee, for jeg grinder den hardt for å blir kvitt den. Mulig jeg går for T1 Heavy istedenfor.

Oh yes det er den!

M3 Lee var et hatobjekt hos meg, og jeg solgte den så fort jeg kunne.

Med mulighet for 105mm så har jeg den enda selv etter å ha skaffet meg E8 av Sherman.

Lenke til kommentar

w.o.t er et veldig bra gratis mmorpg spill

Ja, hater at kanonen ikke er montert på et turret, man er virkelig hjelpeløs om det kommer en rask tanks som sirkler rundt deg.

enig det er iriterende

Endret av ct01
Lenke til kommentar

Ja, hater at kanonen ikke er montert på et turret, man er virkelig hjelpeløs om det kommer en rask tanks som sirkler rundt deg.

Kjenner det når jeg kjører Objekt 704'en min.

En Tier 4 medium kan i teorien drepe meg uten problem om han har mulighet til å sirkle meg.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg gått rett for KV'en.

Den er en møkkatank frem til man får 107 eller 152mm kanonene men derifra og ut er det uten tvil sterkeste tanken på sin tier, må bare spille den for hva den er; en treg tank med høy firepower.

Bør noteres at KV'en har en tendens til å havne i veldig høy-tiered kamper, så 152mm kanonen er min personlige favoritt siden hvert treff gir mye XP når man spiller mot slike tiers.

Lenke til kommentar

KV-3 er som en "uparmored, upgunned" KV men KV-1S'en er mer en slags IS med litt lavere armor, hp og tregere kanon. Personlig gikk jeg for KV-1S'en den gang men i dag tror jeg jeg hadde gått for KV-3.

hva slags tanks er kv

Lenke til kommentar

Endelig fått VK4002DB, men syns den var en nedtur. Crap penetration, siden det er samme gun som Pz4, men den er ganske deilig manøverbar og grei speed.

Funker ganske bra som scout i de høyeste tierne.

Men er bare ikke min smak. :no:

Lett vei til Panther :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...