LoveAmiga Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hadde 11 mill cash så da var det på tide å kjøpe M103 og Lorraine som jeg har åpnet opp for en evighet siden. Morro med nye tanks Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hadde 11 mill cash så da var det på tide å kjøpe M103 og Lorraine som jeg har åpnet opp for en evighet siden. Morro med nye tanks Hehe kjøpte meg Lorraine 40t mens den var på tilbud for 2 uker siden. Litt blandet forhold til den foreløpig men så lenge jeg spiller den forsiktig så går det bra. GLD, Vert stab og vents på den funker fjell! Litt lang tid mellom hvert skudd dog... Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Lorraine kan være en morro tank å trolle rundt i.... og så er den på vei til Bat-chat.... Ulempen er helt klart "papir"-armor, nesten alt penner, men du har mobilitet som styrke da... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jess, men du er stor som et hus, dårlig gun depression og lav skuddtakt så du må ofte eksponere deg selv mer enn jeg liker for å få ut skade. Og når absolutt alt du kan møte penner deg er det en relativt dårlig deal Dessuten, den er ikke sååå mobil Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 liker T54E1 mye bedre enn Lorraine. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har ikke kommet lengre enn til T71 på autoloaderne til USA..... Har ikke helt funnet ut av den enda heller, er jo en scout, for jeg havner som regel i top-tierkamper med den. Men grindinga på denne tror jeg tar tid..... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har ikke kommet lengre enn til T71 på autoloaderne til USA..... Har ikke helt funnet ut av den enda heller, er jo en scout, for jeg havner som regel i top-tierkamper med den. Men grindinga på denne tror jeg tar tid..... T71 er så morsom når du finner ut av den. Min har en Maus på sammvittigheten tror jeg ! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Har ikke kommet lengre enn til T71 på autoloaderne til USA..... Har ikke helt funnet ut av den enda heller, er jo en scout, for jeg havner som regel i top-tierkamper med den. Men grindinga på denne tror jeg tar tid..... Jeg har akkurat grindet gjennom den, og kan ikke si at jeg var en fantastisk spiller med den (1094 efficiency, 688 damage per match, 801 average XP per match, og 67% winrate,) men det jeg gjorde: I begynnelsen av en match spilte jeg support, holdt meg tilbake, spottet og tok ut rushere. Midt i matchen prøvde jeg å spotte heavies og TDs så TDene på mitt lag kunne skyte på dem, og gi ild mot fiendtlige tanker som var under ild fra andre tanker I slutten av matchen ville jeg prøve å vaske opp lette kills, og gi støtteild mot større mål. Du kan sirkle de aller fleste større TDer og heavies, og kanonen har nok pen til å gå gjennom de aller fleste weakspots. Vær ekstremt forsiktig med å angripe tanker, spesielt mediums og light tanks, og ikke angrip en tank alene om du ikke må. T71 er så morsom når du finner ut av den. Min har en Maus på sammvittigheten tror jeg ! Bare en? Er så utrolig gøy når du flanker en JgPanzerE100 eller Maus, og han ikke kan gjøre noe som helst Endret 26. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hehe kjøpte meg Lorraine 40t mens den var på tilbud for 2 uker siden. Litt blandet forhold til den foreløpig men så lenge jeg spiller den forsiktig så går det bra. GLD, Vert stab og vents på den funker fjell! Litt lang tid mellom hvert skudd dog... Synes Lorrain 40t er helt forferdelig etter den ble dyttet opp til tier 9. Liker mye bedre AMX 50 100 (snart ferdig med grinding på denne) som er omtrent identisk, bare med bedre MM (en tier lavere). Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er på AMX 50 120 selv nå, grider mot største gunner....er en artig sak, men har lang reload.. Spent på AMX 50B som kommer etterpå.... Forhåpentligvis har alle 5x tullingene som var på i helga tatt pause igjen nå...... var rimelig frustrerende og serveren var fylt opp med mye dårlige spillere.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Er på AMX 50 120 selv nå, grider mot største gunner....er en artig sak, men har lang reload.. Spent på AMX 50B som kommer etterpå.... Forhåpentligvis har alle 5x tullingene som var på i helga tatt pause igjen nå...... var rimelig frustrerende og serveren var fylt opp med mye dårlige spillere.. 50 120 blir så sykt mye bedre når du går opp til beste gun. 257 pen, 4 skudd av 400 skade og kortere reload enn den forrige kanonen gjør den til en livsfarlig tanks! Bare pass deg for HE Endret 27. august 2013 av UriasX Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei folks! Er det laget en gamer.no-kanal for forummedlemmer som vil spille sammen? Jeg har letet litt på denne tråden, men er VELDIG mange sider å lese gjennom Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg er bare så utrolig håpløs med AT. Det er helt sjukt! Må spille heavy for å avlaste meg fra depresjonen.. Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Donkey Kong, søk etter "Norge" eller "Norway". Der skulle det være mulig å finne likesinnede. Vår TS-server er forøvrig åpen for alle: ts.wwmr.nu, passordet er "kominn" Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Noen andre som har grindet seg gjennom Leopard PT A? Har en average damage per battle på 1445, og visstnok superunicum-nivå på tank-efficiency etter 18 kamper med halvparten 90mm og halvparten 105mm, men den er så ubegripelig frustrerende å spille pga mangel på gun depression. Jeg gikk jo denne linja nettopp for å få god gun depression, og det er så utrolig irriterende at dette blir en slik merkelig brist i spillestil mellom Indien Panzer og Leopard 1, da hadde jeg heller ofret litt av den fantastiske kanonens 268 penetration og mobiliteten toppmotoren gir for å få samme gun depression som Leo 1 og litt mer håndterlig DPM. EDIT: Utstyr på min PT A er Vents, Gun Rammer, og Binocs om noen lurer. Endret 28. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen andre som har grindet seg gjennom Leopard PT A? Har en average damage per battle på 1445, og visstnok superunicum-nivå på tank-efficiency etter 18 kamper med halvparten 90mm og halvparten 105mm, men den er så ubegripelig frustrerende å spille pga mangel på gun depression. Jeg gikk jo denne linja nettopp for å få god gun depression, og det er så utrolig irriterende at dette blir en slik merkelig brist i spillestil mellom Indien Panzer og Leopard 1, da hadde jeg heller ofret litt av den fantastiske kanonens 268 penetration og mobiliteten toppmotoren gir for å få samme gun depression som Leo 1 og litt mer håndterlig DPM. EDIT: Utstyr på min PT A er Vents, Gun Rammer, og Binocs om noen lurer. Har over 2300 dmg i snitt per kamp. Det er en bug i den statsen ingame på pta ja. Rammer. Vert stab og coated. Den har vel -6 i gun depression, som er midt på treet. Digger den tanken siden den er så kjapp, og har god gun. Trikset er å være langt fra fienden og ikke bli spotta. Hold avstand, ha camo på crewet, utnytt busker. Amerikanske og engelske meds har god gun depression hele veien hvis det teller mest. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er bare så utrolig håpløs med AT. Det er helt sjukt! Må spille heavy for å avlaste meg fra depresjonen.. Hvilken AT? Utrolig nok må de spilles svært forskjellig, selv om de er ganske så like. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er bare så utrolig håpløs med AT. Det er helt sjukt! Må spille heavy for å avlaste meg fra depresjonen.. Hvilken AT? Utrolig nok må de spilles svært forskjellig, selv om de er ganske så like. Som iL sier, hvilken AT? Har selv spillt AT-2 og spiller nå AT-8. De er voldsomt forskjellig for sin tier, selv om de på papiret er relativt like. AT-2 hadde volsomt kraftig armor for sin tier, og kunne lett brukes som en frontlinetank fordi folk i lavtier stort sett er ubrukelige og ikke skjøt på den digre commanders hatchen den har. AT-8 er derimot veldig annerledes. På papiret har den minst like mye armor, men den er full med weakspots. Commanders hatch, MG porter på taket, kanonen på venstre side sett forfra ++. Den møter dessuten vesentlig kraftigere kanoner. Denne må derfor spilles som andre linje support tank. På litt avstand blir den mye vanskeligere å skyte gjennom, og du kan stå og dele ut smerte mens de fleste skuddene du får tilbake dinger greit av 203 mm med armor samme hvor flat den måtte være. Har ikke kommet lengre enn denne ennå, men ser for meg at AT-7, AT-15 og Tortoise bør spilles på en liknende måte. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har ikke kommet lengre enn denne ennå, men ser for meg at AT-7, AT-15 og Tortoise bør spilles på en liknende måte. AT-7 er mye det samme som AT-8, bare med kanonen plassert på siden. Så om du får et bybrett kan du gjemme det meste av faenskapet bak et hjørne AT-15 er...welp. Noen ganger kjører jeg vestre gate på Ensk, og dauer etter 5 sekunder. Andre ganger møter jeg 3-4 tier 8 tanks der som smeller gjennom de første skuddene sine, og så blir stående der å dinge til krampa tar de, mens jeg plukker dem ned med maskingeværet som 20-pounder'n er. Av og til penner samtlige tier 7 tanks me forfra, og av og til sliter tier 9 tanks. Vetta faen hva det er men armoren er ganske rar på AT-15. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg bare tester litt. De mer sniperaktige er litt bedre for meg, e 25 og su85 er jeg ok med, men prøver meg på Alecto, bare rører. Samme med sau40, finner ikke en effektiv måte å få gitt noe damage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå