bytrollet Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 hvilken server spiller dere på og hvorfor? selv spiller jeg på EU 1. men vanskelighetsgraden er varierende der. blir en del "seal clubbing"(takk til UriasX som påpekte det) der frem til 8-9 tiden på kvelden. men etter det så er det liksom motstanden blir en del tøffere. noen andre som har merket lignende tendenser? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 en annen sak... jeg bruker XVM og har da et par spørsmål. hva betyr det at noen spillere har slike søte små flag ved siden av vognene sine før slagsmålet bryter løs? og hvorfor har de slike? hva betyr alle de tallene? jeg skjønner det med 5K siden jeg går utfra at det betyr hvor mange kamper den enkelte spiller har. men så er det ikke enkelt mer. jeg har et gult tall som sier 51%. jeg trodde først det var hvor kange vinn/tap jeg har med min spiller. men så ser jeg at enkelte har 70-80, ja noen godt over 90% og så er det noen som har ned mot 0% selv med flere titusen kamper bak seg og da lurer jeg litt. og så er det et tall der i midten som jeg også lurer litt på. har dere noen svar på dette? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Freexp … Vel de ble flyttet til KV-1S ? hvilken server spiller dere på og hvorfor? selv spiller jeg på EU 1. men vanskelighetsgraden er varierende der. blir en del "seal clubbing"(takk til UriasX som påpekte det) der frem til 8-9 tiden på kvelden. men etter det så er det liksom motstanden blir en del tøffere. noen andre som har merket lignende tendenser? Har ingenting og si hvilken server man spiller på, like mange idioter på begge er min erfaring. Ja motstanden blir litt tøffere jo senere det er (kidsa må jo til sengs). Ett annet tips er og ikke spille mitt på natta, mye fulle folk som suiceder og gjør totalt uventede ting. en annen sak... jeg bruker XVM og har da et par spørsmål. hva betyr det at noen spillere har slike søte små flag ved siden av vognene sine før slagsmålet bryter løs? og hvorfor har de slike? hva betyr alle de tallene? jeg skjønner det med 5K siden jeg går utfra at det betyr hvor mange kamper den enkelte spiller har. men så er det ikke enkelt mer. jeg har et gult tall som sier 51%. jeg trodde først det var hvor kange vinn/tap jeg har med min spiller. men så ser jeg at enkelte har 70-80, ja noen godt over 90% og så er det noen som har ned mot 0% selv med flere titusen kamper bak seg og da lurer jeg litt. og så er det et tall der i midten som jeg også lurer litt på. har dere noen svar på dette? Nå har ikke alle samme installastion av XVM, så da blir det litt gjetting på hvilke tall/symboler du mener. (screenshot ville ha hjulpet) søte små flagg, er nok claniconet. 5k er antall matcher, rundet av. % tall, er entel WR total, eller WR på den tanken. Så vidt jeg vet er det ingen som har over 90% WR global som har over 1k kamper. Alt over 60% er klassifert som unicum (under 6% av server befolkningen), og det er som regel en svært god spiller (finnes unntak!) Alt under 40% er nesten umulig hvis man ikke botter. Server average er 48-49% ett sted. I tillegg finnes det andre statestikker for og måle hvor god en spiller er, effiency, WN6, WN7. De har forskjellige formula som regner ut ett tall, dette gir ett mer presist bilde av hvor god en spiller er en % tallet. Alt over 1200 regner jeg med at jeg kan stole på, alt under 900 vet jeg at jeg ikke kan stole på. (igjen det finnes unntak). Les deg opp her http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/142366-xvm-configuration-tutorial-examples-requests/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Men jeg har ikke KV-1S eller noe freexp på den heller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er ikke gjennomsnittet på botting 45 %? Og at man ikke kan få under 40,5 % om man botter? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 blir en del "seal clubbing"(takk til UriasX som påpekte det) der frem til 8-9 tiden på kvelden. Var ikke meningen å være pirkete der altså, tenkte det mer som en morsomhet i forhold til hvor begrepet faktisk kommer fra Selv spiller jeg stort sett på EU1 fordi det alltid er flest folk der. Har prøvd å spille på EU2 også, uten at jeg kan si at jeg kjente noen forskjell. en annen sak... jeg bruker XVM og har da et par spørsmål. hva betyr det at noen spillere har slike søte små flag ved siden av vognene sine før slagsmålet bryter løs? og hvorfor har de slike? hva betyr alle de tallene? jeg skjønner det med 5K siden jeg går utfra at det betyr hvor mange kamper den enkelte spiller har. men så er det ikke enkelt mer. jeg har et gult tall som sier 51%. jeg trodde først det var hvor kange vinn/tap jeg har med min spiller. men så ser jeg at enkelte har 70-80, ja noen godt over 90% og så er det noen som har ned mot 0% selv med flere titusen kamper bak seg og da lurer jeg litt. og så er det et tall der i midten som jeg også lurer litt på. har dere noen svar på dette? Som tidligere nevnt er nok flaggene klanikoner, med mindre det er platoon markørene du tenker på? Folk i platoon har et lite flagg ved siden av navnet sitt, med samme tall for de som er i samme platoon. Og ja, det du ser er Winrate for tanksen vedkommende spiller akkurat nå, men noen konfigurasjoner av XVM viser overall WR (bruker dette selv). Det siste tallet er ratingen på spilleren og viser et forsøk på å rangere hvor godt spilleren spiller. Dette tallet kan også være både for den aktuelle tanksen og for overall performance, alt ettersom hvordan din XVM er konfigurert. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Så T-50-XP forsvant til KV-1S, men hvor tok T-50-2-XP-en min veien hen? MT-25 har ikke noe XP i det hele tatt … Er du sikker på at du hadde XP på den? Skal sjekke min egen når jeg får tid, men jeg regner da med at den er på MT-25 som konverterbar XP? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er ikke gjennomsnittet på botting 45 %? Og at man ikke kan få under 40,5 % om man botter? Vet ikke, har du lyst og botte eller no? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nå har ikke alle samme installastion av XVM, så da blir det litt gjetting på hvilke tall/symboler du mener. (screenshot ville ha hjulpet) ja det hadde jo vært greit. men det får jeg ikke til. hvordan gjør man det da? det med flaggene er det bare de virkelig gode som har like ved vogna si( har jeg merket) skal ta et screenshot senere av det. men min vogn har typisk 5K 50 51% i nevnte rekkefølge. mens de gode kan ha 26K 1020 86%. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Vet ikke, har du lyst og botte eller no? Nei, men jeg husker jeg leste en del om det der fra da jeg begynte å bruke XVM. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 26k kamper 1020 eff 86 % winrate (sannsynligvis i nevnte tanks) Jeg har min satt opp slik at jeg har overall kamper / eff / win rate og så eff / wr for den aktuelle tanksen. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Men jeg har ikke KV-1S eller noe freexp på den heller? Exp på T-50 ble flyttet til KV-1S. Exp på T-50-2 skulle bli flyttet til MT-25, men siden T-50-2 var enden på treet er det vel en sjangs for at du huket av Accelerate Crew Training og dermed ikke hadde noe exp der? Er ikke gjennomsnittet på botting 45 %? Og at man ikke kan få under 40,5 % om man botter? Tror botter ramler ned mot 40% faktisk. Og selvfølgeig KAN man få under det ja det hadde jo vært greit. men det får jeg ikke til. hvordan gjør man det da? det med flaggene er det bare de virkelig gode som har like ved vogna si( har jeg merket) skal ta et screenshot senere av det. men min vogn har typisk 5K 50 51% i nevnte rekkefølge. mens de gode kan ha 26K 1020 86%. For å ta en screenshot så uh, trykker du på PRT SCR (Print Screen) tasten på tastaturet når du er i spillet. Så blir bildene lagret i World_of_tanks\screenshots Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har aldri hatt accelerated crew training. Fuck that shit. Men ja, Valle, spiller du kun US i disse dager? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 For tiden ja. Har premium der, orker ikke uten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Du kunne spilt litt i helga og fått 3 dager premium for 1 win. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Scouting E-75! Damage upon detecting 7492 http://wotreplays.com/site/294461#self Noen som har fått mer spotting damage i en tier 9 heavy? Lyst til å se Endret 13. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 ja det hadde jo vært greit. men det får jeg ikke til. hvordan gjør man det da? det med flaggene er det bare de virkelig gode som har like ved vogna si( har jeg merket) skal ta et screenshot senere av det. men min vogn har typisk 5K 50 51% i nevnte rekkefølge. mens de gode kan ha 26K 1020 86%. stusser veldig på det 50 tallet, sikker på at du ikke mener 500? 1020 er ikke spesielt bra, mere "ok". De som har bra og er unikums har vel 1900+ Du får legge inn ett skjermdump! For tiden ja. Har premium der, orker ikke uten nå er det jo kakebit og få gratis premium på EU. 50x XP = 1 dag prem. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 stusser veldig på det 50 tallet, sikker på at du ikke mener 500? Tipper han har XVM konfigurert til å vise XVM stats fra 0 til 100? Det gjør min i hvertfall. Unicums er over 90 i rating tror jeg og har de sykt høy rating viser den bare XX Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tipper han har XVM konfigurert til å vise XVM stats fra 0 til 100? Det gjør min i hvertfall. Unicums er over 90 i rating tror jeg og har de sykt høy rating viser den bare XX Da stemmer ikke det 1020 tallet Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da stemmer ikke det 1020 tallet nei, der har du helt rett. en liten skriveleif der. det skal være 20. men enkelte har enda "verre" tall. slik som 20K 20 96. og da er tallene i lilla farge. men jeg har forstått nå at det er gode spillere som får de tallene der. men hva de to siste tallene betyr aner jeg ikke. det virker også som at det er de beste spillerne som får det lille flagget ved vognene sine. og ja, det er faktisk klan-flaget som vises. men det er langt fra alle som får det. jeg har et par skjermdumper liggende hjemme for illustrasjonen sin del, men jeg får det ikke limt inn på denne siden. hvordan foregår det da? så over til noe helt annet. hvor finner man statistikk over hvordan man gjør det i det enkelte stridsvogn? om jeg f.eks vil vite hvordan jeg utvikler meg i Tiger 2 statsmessig over tid. kan man finne ut det? og hvor gjør man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå