Whitefall Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hva i all verden er dette? Får en ikke xp i E5? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kan noen fortelle meg vitsen med kanontårn nr 2 på VK 36.01. H? Poenget med å oppgradere kanontårn på diverse tanks er som regel først og fremst at beste kanon krever det oppgraderte tårnet. Dernest får du en del ekstra HP. Som regel bedre view range, og i en del tilfeller raskere reload, gjerne kombinert med bedre accuracy og kortere aimtime. Info finner du på wikien: http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hva i all verden er dette? Får en ikke xp i E5? Har sett det der skje en del ganger, mye forskjellig postet på WoT forumet. Det kan ikke være noen annen forklaring enn at det er en bug. Du gjør ikke så mye skade, men har da to kills, litt spot og en del def points. Spess sammenliknet med den 704 over deg burde du fått mer xp, men her får du samme belønning som om du AFKet hele kampen... Jeg gjetter på at når planetene står på rekke osv så blir du ikke kreditert for noe som helst av det du gjør i kampen, og kun får selve "lagbonusen" i xp. Hva fikk du i cash? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Lasta ned en pakke, der zoom-out er en del av pakken, så nei. Men når det gjelder damagepanel: http://forum.worldof...ed-and-vanilla/ Bruker denne jeg: [087]AIOMOD_v4_1_0_U1_full_stats. Kan du zoome så langt ut du bare gidder + at du ser damage gjort på tankser. Mange mods i en pakke. Bare søke på AIOMOD så finner du den enkelt Gadd å finne link te deg http://www.aiomod.co...&download_id=19 Takk takk, kjører Aslains XVM config, og for en eller annen grunn så dukker aldri det panelet hvor jeg mottar damage opp Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) En match hvor jeg endte opp med å redde kampen! Tør ikke legge ved replay grunnet venstrehåndsarbeid som følge av dagen-derpå-pizza! AT2 er solid som en.. tanks! Helt vanvittig morro med howitzern også! Jeg driver med skikkelig dogfighting nå. Det er jo litt krevende med en TD, men gøy! Drepte først en M4 og ble overfalt fra 3 kanter av en Hetzer, PzIv og T-34. Klarte å drepe alle utenom PzIv, for han var bak. Endret 4. august 2013 av Dux ducis Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kjøpt inn 450 kuler gullamo til T69 nå som det er på tilbud. Blir grinden litt hyggeligere når jeg kan spille tanks igjen. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Denne replayen kan jeg faktisk poste! Stolt over hvordan jeg manøvrerte den store og tunge JgPz E.100 her! http://wotreplays.co...us-jagdpz_e-100 Har for øvrig ingen crew skills på 100 % eller noe ekstra equipment på denne. Ikke engang rammer. EDIT: surrer litt mye, ser jeg.. haha! Men men! Endret 4. august 2013 av Dux ducis Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har sett det der skje en del ganger, mye forskjellig postet på WoT forumet. Det kan ikke være noen annen forklaring enn at det er en bug. Du gjør ikke så mye skade, men har da to kills, litt spot og en del def points. Spess sammenliknet med den 704 over deg burde du fått mer xp, men her får du samme belønning som om du AFKet hele kampen... Jeg gjetter på at når planetene står på rekke osv så blir du ikke kreditert for noe som helst av det du gjør i kampen, og kun får selve "lagbonusen" i xp. Hva fikk du i cash? Usikker på hva jeg fikk, men gikk ut i pluss. Ikke kommer battle results opp noe når jeg laster opp replayen heller. Må vel ha skjedd noe merksnodig med planetene som du sier. Det var ikke allverdens til kamp, men så langt ned på lista er jeg bare om strømmen går ved kampstart. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har greid meg ganske fint med 8,8cm. Kjøpte den for å ha den til Tiger også da. Konischen virker digg med nydelig skuddtakt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har greid meg ganske fint med 8,8cm. Kjøpte den for å ha den til Tiger også da. Konischen virker digg med nydelig skuddtakt. Du vil ikke ha 8.8cm /L56 på Tiger, 132 pen er rett og slett ikke godt nok for en tier 7 heavy. Inntil du låser opp 88/L71 er det bedre å bruke 75L70 rett og slett fordi den er mer nøyaktig og har bedre penetration. 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 AT2 er solid som en.. tanks! Vet du hva svakheten til AT2 er? Tullinger som autoaimer og skyter deg beint forfra. Seriøst! Når folk autoaimer skyter de mot kanonen din og der er det rett og slett et lite hull i armoren...skjer heldigvis ikke så ofte Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Beat this noobs! Nesten 500k "Victory! Battle: Port 4. august 2013 20:48:27 Vehicle: Lorraine 40 t Experience received: 2 106 Credits received: 489 980 Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"" Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Beat this noobs! Nesten 500k "Victory! Battle: Port 4. august 2013 20:48:27 Vehicle: Lorraine 40 t Experience received: 2 106 Credits received: 489 980 Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"" 300k for event + 30% ekstra for top of the line event Still, imponerende med 146k credits på lorraine! (eller påvirker 30% også de 300k?) I såtilfelle blir det jo bare 76k Endret 4. august 2013 av UriasX Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Wins / Battles 0 / 3 0% Avg. / Total Exp. 1 173 / 3 520 Credits total 101 428 Siste to kampene. 11 kills. Må bare elske WOT i blant ... Skal bare ha den jævla dobbelen, selvfølgelig får jeg slike runder og taper. Kan jo banne på at når jeg endelig får dobbelen er det instakill via arty tidlig i gamet. FUUUU Endret 4. august 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) 300k for event + 30% ekstra for top of the line event Still, imponerende med 146k credits på lorraine! (eller påvirker 30% også de 300k?) I såtilfelle blir det jo bare 76k Har regnet litt på det, og ser at det ble 82600 + 30% (top of the line) + 82600 (mission, credits for colours) + 300k. Ble bare litt satt ut av å få jackpot den runden Edit: Er det bare meg, eller er ikke lorraine så utrolig god som tier 9? Virker meget situasjonsbetinget om jeg gjør det greit eller blir raped. Som regel det siste.. Endret 4. august 2013 av iskaldcola Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) På det sjuende forsøket vant jeg endelig med AT15. Som sagt, instakilled. Ikke av arty riktignok, men T10 TDen til britene ... Average XP på de sju kampene ligger tett opp mot 800. Selvfølgelig måtte vi vinne den éne runda jeg ikke bærte laget. Fy faen altså. Skal bare begynne å suicide hver kamp nå, så får jeg i hvert fall 100% wins ... Edit: HAHAHA! Runda med seier, er faktisk den runda jeg har i kveld med dårligst XP ... piss meg i øret! Endret 4. august 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så har jeg begynt å spille igjen. For første gang siden mars. Mye som har forandra seg merker jeg. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Største forandringa er vel accuracy. Active scouting er rimelig suicidalt for tiden... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Spilt lite i det siste. Vært mye bortreist på ferie. Premium account er gått ut. Ser 360 dager premium er på tilbud. 70 Euro er ikke ille. Luftet IS-7 noen ganger og den imponerer meg. Fått seg ett par buffer i siste patcher med økt accuracy og mer bouncy armour . Skjul bunnplata og sidescrape så tåler den "alt". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Største forandringa er vel accuracy. Active scouting er rimelig suicidalt for tiden... Mja, arty-forandringa er ganske stor. Samt forandringa til configen til XVM. Et rent helvete å sette opp selv. Jeg forstår ingenting av fila lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå