Haugezz Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Men selfølge at vi skal tape når jeg har supre kamper -.- Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) 30% bonus credit på T57 treet pluss "It's Over 9,000" mission kommer til å bli fint. Masse credits Kommer til å spamme T54E1 og T57... http://worldoftanks....r-9000-july-15/ + http://worldoftanks....ack-to-the-T57/ Endret 14. juli 2013 av eXa Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 30% bonus credit på T57 treet pluss "It's Over 9,000" mission kommer til å bli fint. Masse credits Kommer til å spamme T54E1 og T57... http://worldoftanks....r-9000-july-15/ + http://worldoftanks....ack-to-the-T57/ Husk at det der er på US serveren, er det der du spiller? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er der han spiller ja. Og jeg også. Sucks to be (E)U! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Kan man bytte server eller er jeg låst til EU? Hadde vært fint å se om jeg har linje til det, om det er bedre tilbud der osv Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du kan starte ny konto på US, men du får nok ikke flytta over den kontoen du allerede har. Sitter i Bergen med 10/1 mbit linje fra NextGenTel, som gir meg 110-130ms ping på US East. I CS f.eks ville det vært bittelitt høyt, men i WoT går det helt greit. Sånn ellers så har WG ei greie på at alle servere skal kjøre specials, og nå missions, men FORSKJELLIGE. En sjelden gang har US og EU serverne samme special, men det er som regel de store greiene, sånn som Golden Joystick feiringen osv. De vanlige helgene er det forskjell fordi WG mener det skal være forskjell. Faen veit hvorfor. Når det er sagt så har jeg et inntrykk av at US serveren gjerne har hakket bedre specials. Snillere crew kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hadde vært digg med hel-engelsk Chat. Eller er det mye spansk fra Mexico? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Når det er sagt så har jeg et inntrykk av at US serveren gjerne har hakket bedre specials. Snillere crew kanskje? Tror heller det er fordi de er desperate etter spillere på US. Jeg spiller mest med en amerikaner, og han foretrekker EU til tross for høy ping, enkelt og greit på grunn av antallet spilleret. Fører til mer sane matchmaking. Selv om man ikke skulle tro det kunne bli værre enn her ... SIEMA! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Sånn ellers så har WG ei greie på at alle servere skal kjøre specials, og nå missions, men FORSKJELLIGE. En sjelden gang har US og EU serverne samme special, men det er som regel de store greiene, sånn som Golden Joystick feiringen osv. De vanlige helgene er det forskjell fordi WG mener det skal være forskjell. Faen veit hvorfor. Eg vil anta at dette er for å fordele aktiviteten litt. Når det er gode specials så er det svært mange som er innlogga samtidig. Så eg tenker at kanskje alle serverane går via WG sin hovedserver og at denne ikkje takkler svært populære specials på alle serverane samtidig? Når det er sagt så har jeg et inntrykk av at US serveren gjerne har hakket bedre specials. Snillere crew kanskje? Kan dette være fordi US serveren blei oppretta etter EU serveren? Slik at Americanerane skal få sjangs til å ta igjen oss i EU når det gjeld opptjent XP og credits? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Eg vil anta at dette er for å fordele aktiviteten litt. Når det er gode specials så er det svært mange som er innlogga samtidig. Så eg tenker at kanskje alle serverane går via WG sin hovedserver og at denne ikkje takkler svært populære specials på alle serverane samtidig? Kan dette være fordi US serveren blei oppretta etter EU serveren? Slik at Americanerane skal få sjangs til å ta igjen oss i EU når det gjeld opptjent XP og credits? Kan være fordi det er mindre spillere, men fortsatt mange folk i USA. De vil vel kjøre bedre tilbud slik at de får flere folk til å spille. Har også hørt at USA legger igjen mye penger per spiller, så det kan også være en grunn. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Eg vil anta at dette er for å fordele aktiviteten litt. Når det er gode specials så er det svært mange som er innlogga samtidig. Så eg tenker at kanskje alle serverane går via WG sin hovedserver og at denne ikkje takkler svært populære specials på alle serverane samtidig? Kan dette være fordi US serveren blei oppretta etter EU serveren? Slik at Americanerane skal få sjangs til å ta igjen oss i EU når det gjeld opptjent XP og credits? Nei, de har separate server clusters, ikke noe sånn all trafikk skal gjennom X før den blir fordelt på servere. Nei, US server startet samtidig som EU (og RU). Kina og SEA (South-east Asia) har startet seinere. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Etter en del fæle kamper i dag med dårlig spill av meg og laget (selvfølgelig ), så fikk jeg en super match i is6 med en persolig beste notering på 2448 xp i en kamp. Greit nok det er special mm, men det er ikke bare bare å carry i en is6. Endret 15. juli 2013 av slipten Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Tok opp igjen WOT for første gang nå på over en måned. To seire, og tredjerunden ente med tap med AT15, med 6192 i damage og 1362 i XP. T34 og Panther 2 med 0 i damage ... Kjenner frustrasjonen bygger seg opp igjen. Edit: Ville vært en deilig tredobbel. Hvor mye XP ville det blitt med seier? Er det 50% mer? Endret 15. juli 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tok opp igjen WOT for første gang nå på over en måned. To seire, og tredjerunden ente med tap med AT15, med 6192 i damage og 1362 i XP. T34 og Panther 2 med 0 i damage ... Kjenner frustrasjonen bygger seg opp igjen. Edit: Ville vært en deilig tredobbel. Hvor mye XP ville det blitt med seier? Er det 50% mer? med 3x og win blir det som å gange med 4.5 = 6129 XP Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Newbie-spørsmål her, er ca 8-10 som skal spille på LAN, egner word of Tanks seg til dette? Og trenger man å bruke penger? Jeg prøvde å finne ut hvordan man spiller lag mot lag "private"? Utifra jeg leser virker "caln wars" og "team training" mest nærliggende? Så en kamp på gomTV, og virket litt artig, noe sånn jeg prøver å oppnå (som en 5v5 proff kamp, bare med hundre ganger mindre skill ) AtW Endret 15. juli 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 med 3x og win blir det som å gange med 4.5 = 6129 XP GRRRR! Skulle ikke stilt det spørsmålet Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Newbie-spørsmål her, er ca 8-10 som skal spille på LAN, egner word of Tanks seg til dette? Og trenger man å bruke penger? Jeg prøvde å finne ut hvordan man spiller lag mot lag "private"? Utifra jeg leser virker "caln wars" og "team training" mest nærliggende? Så en kamp på gomTV, og virket litt artig, noe sånn jeg prøver å oppnå (som en 5v5 proff kamp, bare med hundre ganger mindre skill ) AtW Du kan fint spille det gratis, det bare tar litt lenger tid å grinde seg oppover i Tiers (nivåer). De første tiers går uansett ganske raskt, jeg tror det er et skikkelig kult lan spill! Mer tenkniske spørsmål rundt klankamper lar jeg ligge til en av mine overmenn her inne. Ganske fersk selv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 WOT på The Gathering hadde jo vært helt latterlig bra. Skulle faktisk vurdert en tur dit selv da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du kan fint spille det gratis, det bare tar litt lenger tid å grinde seg oppover i Tiers (nivåer). De første tiers går uansett ganske raskt, jeg tror det er et skikkelig kult lan spill! Mer tenkniske spørsmål rundt klankamper lar jeg ligge til en av mine overmenn her inne. Ganske fersk selv. Men har det noe å si for oss? Man kan ha flere tankser med flere tiers? Men er det ikke mange i utgangspunktet? Sålenge begge lag har samme lave Tier, hvor viktig er det? AtW Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Helt klart, det har ingenting å si for dere på lan nei. Jeg ville spilt litt sammen mot internett først for å grinde oppover etpar tiers. Dette for å få litt fler tankser og bli kjent med spillmekanismene osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå