Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

1300MHz automatisk?

Høres ut som et fabrikkoverklokket GTX 680 eller 770.

GPU Boost 2.0 som gjør det ;)

Ligger fra 1Ghz til 1.3Ghz :)

Er et 760

Afterburner er ikke det et skjermkortprogram da? Om han hadde brukt det med en overklokk og så fått det til å virke uten overklokk så tenkte jeg den veien. Bruker selv Afterburner, husker ikke om de Har en cpu funksjon i farta.

Joda, Det er utility til nVidia skjermkort, Men siden world of tanks ikke støtter Multi-Core, Vil det bruke mesteparten av CPU 0 - Som også Afterburner kjører på.

Da får wot problemer pga. det ikke er "nok" cpu igjen ;)

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Afterburner er ikke det et skjermkortprogram da? Om han hadde brukt det med en overklokk og så fått det til å virke uten overklokk så tenkte jeg den veien. Bruker selv Afterburner, husker ikke om de Har en cpu funksjon i farta.

Ja det har du rett i, my bad. Tenkte Afterburner var et opptaksprogram som f.eks Fraps, uten at jeg skjønner hvordan jeg kom på det :p

Tror du har rett, Afterburner stiller sikkert på en eller annen parameter på skjermkortet. Har aldri brukt programmet selv, men det har helt sikker en "reset to factory settings" knapp? Prøv den og se om det funker etter det.

Lenke til kommentar

Hvilke skills skal jeg ha på Tiger P Crew'et da ?

Edit:

post-279980-0-13780200-1373748227_thumb.jpg

Repair er alltid et lurt valg for Heavies, Sixth Sense er en fantastisk nyttig skill å ha nesten uansett hva du spiller, Clutch breaking er greit om du skal videre oppover mot Maus, Safe Stowage er alltid greit å ha på tyske stridsvogner, BiA er også et greit valg om du er usikker..

PzV/IV må være en stridsvogn man kjører for trolling, 75L48 er ikke akkurat fenomenal på tier 5 :p

Lenke til kommentar

Repair er alltid et lurt valg for Heavies, Sixth Sense er en fantastisk nyttig skill å ha nesten uansett hva du spiller, Clutch breaking er greit om du skal videre oppover mot Maus, Safe Stowage er alltid greit å ha på tyske stridsvogner, BiA er også et greit valg om du er usikker..

PzV/IV må være en stridsvogn man kjører for trolling, 75L48 er ikke akkurat fenomenal på tier 5 :p

Tok repair på alt, Så bytter jeg mot 6th sense når det når 100% :)

Tier 6* :p

Lenke til kommentar

Er "ny" i spillet, spiller det i ny og ne...

Hvis det er noen som føler for en kamp, med eller mot meg så er nicket Jiahu. Kjører for øyeblikket rundt i en KV-1S med camo og norske flagg på turreten :)

Litt lyst til å få tak i en Tiger, men får så lite XP med de tyske medium tanksene...

Lenke til kommentar

Er "ny" i spillet, spiller det i ny og ne...

Hvis det er noen som føler for en kamp, med eller mot meg så er nicket Jiahu. Kjører for øyeblikket rundt i en KV-1S med camo og norske flagg på turreten :)

Litt lyst til å få tak i en Tiger, men får så lite XP med de tyske medium tanksene...

Kan hende jeg husker å legge deg til i vennelista når jeg kommer hjem :)

Alt fra tier 6 og oppover på tysker-linja er særdeles lite nybegynnervennlige å spille med, dette fordi du må vite hvordan vinkelen på panseret spiller inn på effektiv beskyttelse, fremre bunnplate er et veldig svakt punkt og hvor de gode sniper-posisjonene er på hver bane. KV-1S og vognene videre oppover er nok en god del enklere å spille greit ettersom du ikke trenger å tenke så mye på angrepsvinkelen din og du alltid har en livsfarlig kanon i nærkamp.

Lenke til kommentar

Noen ganger spretter kulene av KV-4 som regndråper altså, fint når man møter lavere tier tanks:

http://wotreplays.com/site/252189#.UeLQu40wf-t

Spiller ikke spesielt bra den runden og blir litt uforsiktig på slutten, men det var jo morro så lenge det varte. Var på Mumble med de i platoonen og han på høyresiden sa han ikke trengte hjelp i starten. Var derfor jeg ikke kom og hjalp han før...

Og litt det samme i AT-2, mottok 20 ganger min egen helse i skade :p

http://wotreplays.com/site/252195#self

Lenke til kommentar

Tja, jeg kjøper den gullpakka til 20 euro vanligvis, og en måned premium i slengen. Går litt gull på XP-konvertering, garasjeplasser og tankser for å trene crew og grinde credits.

Dette blir jo ikke stort mer enn 800-900 kroner i året.

For meg som spiller 2000 kamper i året, blir jo ikke dette 50 øre per kamp engang.

Om wargaming er ærlige med oss, og en gjennomsnittlig kamp er 7 min, blir det for min del 3,80 kr per time med spilling.

Ikke store summer for grei underholdning spør du meg. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...