Valle79 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Sett Patrol Duty i T95. Han kjørte ned skogsveien på Prokhorovka. Hysterisk bra 2 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Sett Patrol Duty i T95. Han kjørte ned skogsveien på Prokhorovka. Hysterisk bra Har også sett invader m t95 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Replay? http://wotreplays.eu/site/249382#redshire-cryspy-pzkpfw_vib_tiger_ii Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 http://wotreplays.eu...fw_vib_tiger_ii Kjedelig å tape på en slik match, men du fikk i det minste Patrol Duty. Hvorfor har du 14 HE-skudd i en Tiger II egentlig? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg klarer ikke å bruke opp AP, så hvorfor ikke? Jeg bruker det nesten aldri, men kan være ganske greit å ha i noen situasjoner, spesielt med tanke på decap eller hulldown med lite hp. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Viste seg å vere Afterburner som fucke World Of Tanks til... Thats odd o.O Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Viste seg å vere Afterburner som fucke World Of Tanks til... Thats odd o.O Kanskje afterburner og WoT krangler om den samme CPU kjernen? Da kan det jo fort gå galt Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hatt noen dager med ekstremt dårlig MM selv, nå. Måtte egentlig bare le etter dagens site tap. Sand river, tomannsplatoon hvor vi begge bruker T26E4. "Ja!" tenkte vi så klart når vi så at vi var top-tier. Defense på sand river byr jo på svært gode muligheter for å ikke bli lim. Men den gang ei. Endt match. Fineden cappet fordi vi - som de eneste to gjenværende, ikke rakk å resette. Måtte bare le. Det er trist når man gjør det best på sitt team (3000 skade hver) i super derpinger når det ikke er mangel på i teorien bedre egnede tankser, men de heller valgte å rulle over og dø <.< Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Noen som har forhåpninger til helgens special? "High Five – This weekend you will be able to take advantage of an offer for Tier V vehicles. Give your team a High Five! Play Tier V!" Jeg håper i hvertfall på discount på AT-2, og hvis de kunne vært så greie å gi halv pris på equipment igjen hadde det vært vedig kjekt Vi kan i hvertfall ikke få en veldig mye dårligere special enn NA denne gangen: Hit the Lights Weekend 3*XP for the First Victory of the Day in Each Vehicle 50% Gold Discount on Barracks Expansion for Crewmen 50% Gold and Credit Discount on Camouflage 10% Gold Discount for Premium Time Six Months (180 days) One Year (360 days) 50% Gold Discount for the Following Premium Vehicles: II T2 Light Tank III M22 Locust III T-15 50% Credit Discount and 50% Credit Income Bonus for the Following Vehicles: V ELC AMX V M24 Chaffee V Crusader V VK 16.02 Leopard V T-50-2 IV M5A1 Stuart IV T-50 IV Pz.Kpfw. II Luchs *IV Covenanter *Please note that the Covenanter is not eligible for the 50% Credit Discount but will receive 50% Bonus Credit Income. Forøvrig, lest på wotNA sin special og fant noe urovekkende: NOTE: Selling vehicles that were purchased while on discount will only yield 50% of the sale price as credits. Ser altså ut til at de har begynt å la spillet "huske på" hva du kjøpte ting for, sånn at du ikke kan kjøpe en tank på halv pris, spille den og selge den til samme prisen igjen. For et kjøp og salg nå vil du altså tape 25% av verdien på tanksen, til forskjell fra før hvor du gikk i 0. Endret 12. juli 2013 av UriasX Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Måtte bare le. Det er trist når man gjør det best på sitt team (3000 skade hver) i super derpinger når det ikke er mangel på i teorien bedre egnede tankser, men de heller valgte å rulle over og dø <.< Kjørte platoon med en kompis hin dagen, tok en runde i KV-1S, og han i ARL V39. Havna i tier 8 kamp. Var vel 4 tier 8 og 4 tier 6 på hvert lag, resten tier 7. Laget vårt tapte. Oss to i platoon på topp på damage, gjorde nesten like mye oss to til sammen som resten av laget til sammen. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Kanskje afterburner og WoT krangler om den samme CPU kjernen? Da kan det jo fort gå galt Jupp, Må vere noe lignende ja Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jupp, Må vere noe lignende ja Du kan jo prøve å manuelt sette hvilke kjerner programmene får lov til å bruke, mener det skal gå an uten at jeg vet hvordan det gjøres... Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Du kan jo prøve å manuelt sette hvilke kjerner programmene får lov til å bruke, mener det skal gå an uten at jeg vet hvordan det gjøres... Vet det skal gå ja, Men har hvordan vet jeg ikke Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Du kan jo prøve å manuelt sette hvilke kjerner programmene får lov til å bruke, mener det skal gå an uten at jeg vet hvordan det gjøres... Hvis man har Radeon-kort kan man bruke RadeonPro Nvidia har ingen tilsvarende løsning, men man kan bruke imagecfg. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Hvis man har Radeon-kort kan man bruke RadeonPro Nvidia har ingen tilsvarende løsning, men man kan bruke imagecfg. Takk, Vet du kan gjøre det uten programmer og, Men blir en del å gjøre... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Om kortet ditt klikker med overkokk men ikke på standardklokk kan vi snakke om et komponentproblem. Jeg har hatt et defekt Hd2900 kort som kun virket med lavere kjernefrekvens enn standard. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Her var det snakk om CPU kjerner, ikke GPU (skjermkort)... Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Om kortet ditt klikker med overkokk men ikke på standardklokk kan vi snakke om et komponentproblem. Jeg har hatt et defekt Hd2900 kort som kun virket med lavere kjernefrekvens enn standard. Har ingen problemer med kortet mitt, Kjører på 1300Mhz(Automatisk) Er ikke overklokka Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har ingen problemer med kortet mitt, Kjører på 1300Mhz(Automatisk) Er ikke overklokka 1300MHz automatisk? Høres ut som et fabrikkoverklokket GTX 680 eller 770. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Her var det snakk om CPU kjerner, ikke GPU (skjermkort)... Afterburner er ikke det et skjermkortprogram da? Om han hadde brukt det med en overklokk og så fått det til å virke uten overklokk så tenkte jeg den veien. Bruker selv Afterburner, husker ikke om de Har en cpu funksjon i farta. Endret 12. juli 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå