N o r e n g Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Fikk forøvrig min første kamikaze idag på nesten ett år tror jeg, helt klart favoritt-medaljen min! Elsker E50'en min, noen som har E50M her som kan si hvordan den er i forhold til E50? Har av en eller annen grunn fått det for meg at det blir nesten som å gå fra E75 til E100 E-50M er E-50 på steroider Kortere siktetid, mer nøyaktig, raskere skuddhastighet, og bedre penetrering. Merkbart bedre akselerasjon og svingradius, du kan ikke bli utmanøvrert i E-50M Bedre vinkler på panseret. Den tar nesten aldri fyr, og det virker som om ammoracken tåler litt mer juling også. Sitter litt nærmere bakken. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 E-50M er E-50 på steroider Kortere siktetid, mer nøyaktig, raskere skuddhastighet, og bedre penetrering. Merkbart bedre akselerasjon og svingradius, du kan ikke bli utmanøvrert i E-50M Bedre vinkler på panseret. Den tar nesten aldri fyr, og det virker som om ammoracken tåler litt mer juling også. Sitter litt nærmere bakken. Men kan den ramme ting? Jeg går og gleder meg til E50 fordi jeg inbiller meg at jeg skal kjøre rundt og krasje i alt og alle jeg ser! Har speccet opp driver med controlled impact og driver og lurer på spall liner bare på pur F Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 noe av det morsomste som er og ramme folk som ikke forventer det, eller folk som rammer deg med mye lettere tanks. Regner med dere har sett RNG episodene? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 noe av det morsomste som er og ramme folk som ikke forventer det, eller folk som rammer deg med mye lettere tanks. Rått når folk kommer med medium tanks og rammer meg når jeg kjører TOG - TOGGED ! Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 E50 rammer alt, jeg slenger meg mot alt jeg ser utenom E100 og Maus Fikk kamikaze i dag på at jeg gjorde 340dmg på en T110E3 som finishing blow. Har gjort 500dmg på T62-A, det meste er vel nesten 700dmg på en batchat. Om E50M er like bra gleder jeg meg STORT! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 TOG = xp pinata Meget meget sjelden jeg ser kompetente folk spiller den utenom når Quicky og Jingles platooner. Lenke til kommentar
Moriquendi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Siste runden med E50 før jeg pensjonerte den åpna jeg kampen med å ramme en T44 for 1204, dytta han ihjel med 2 mini-rams. Seinere i kampen ramma jeg en løwe for 425, mista omtrent like mye selv men gjorde ikke så mye. Replay: http://wotreplays.com/site/246738#report Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Men kan den ramme ting? Jeg går og gleder meg til E50 fordi jeg inbiller meg at jeg skal kjøre rundt og krasje i alt og alle jeg ser! Har speccet opp driver med controlled impact og driver og lurer på spall liner bare på pur F Den moser alt av franske stridsvogner, alle andre mediums, og enkelte heavies og TDer. Det er ingen god idé å ramme konstant, men du gjør stort sett det samme som du gjør i Panther II: sniper fra avstand, utnytter åpne flanker, og dekker dine egne åpne flanker. E50 rammer alt, jeg slenger meg mot alt jeg ser utenom E100 og Maus Fikk kamikaze i dag på at jeg gjorde 340dmg på en T110E3 som finishing blow. Har gjort 500dmg på T62-A, det meste er vel nesten 700dmg på en batchat. Om E50M er like bra gleder jeg meg STORT! Batchat25t kan du ramme for over 1000 damage uten Controlled Impact, så lenge de er på 1400 HP eller mindre moser du dem lett i E-50, samme gjelder T-54, T62A, og Lorraine40t. E-50M er mye bedre enn E-50, jeg fikk sjokk den første matchen jeg spilte den fordi den var så rask og den har så mye penetrering at panser virker som vått papir. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Snakker om matchmaker. I går (ok, i natt) kom jeg i en kamp der mitt lag hadde fire tier 7 tanks (to arty) og resten tier 6. Fienden hadde to tier 8, to tier 7 (en arty) og resten tier 6 (en arty der og). Fiendelaget dyttet på som faen, og laget mitt brukte alt for mye skuddkraft på å dinge IS-3'en fienden hadde. Jeg mener, Arctic Region, starter nordøst. Fiendens IS-3 kjørte opp midten på kartet, med siden til folk nær basen, og han fikk 3 kills og mest damage på sitt lag. Det var bare sorgen. Men illustrerte i alle fall godt at matchmakeren har seriøse problemer om dagen. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Den har også girkassen bak så den brenner ikke så lett, samt at turreten er lengre fremme slik ar den får bedre gun depression. Senere når de skal innføre flere valg for forskjellige hull til tanksene, og da blir e-50m og e-50 samme. Men det er nok en stund til. Kommer vel noen fikser på matchmaker i neste patch. På ru7 servern har de vel kjørt med litt forskjellig matchmaker for å finne ut hva som funker Endret 8. juli 2013 av Quickcraft Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Noen som har hørt noe om optimailering av spillet ? Dual/Quad-Core støtte osv ? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 De har vel kjøpt gutta som lagde den motoren spillet er lagd på, men slik som jeg har forstått det kommer det ikke med det første. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ved 8.0 oppdateringen så fikk de bedre grafikkmotor ihvertfall. Utenom det så har jeg ikke lest noe Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Whaaaaa! Tok sats ned en bakke på westfield og traff en Type 59 med Super Derpingen og dyttet han ti meter. Men gjorde bare 4hp skade. :s Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bare jeg som synes det er litt rart at om man kjører bånn gass i et vrak, så tar man null skade, men om det vraket er en levende stridsvogn så tar man skade? Virker litt rart igrunn.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bare jeg som synes det er litt rart at om man kjører bånn gass i et vrak, så tar man null skade, men om det vraket er en levende stridsvogn så tar man skade? Virker litt rart igrunn.. WoT er ikke en simulator, det hadde vært kjedelig om du ble låst inne av vrak og ikke kunne komme ut fordi du ble drept av å flytte på vrakene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Grei runde med IS-6. Wiggle wiggle wiggle Endret 8. juli 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Fy faen altså... Antallet ubrukelige lag i går var helt katastrofalt. Stats etter kvelden: 3 wins 14 loss, 2100 average damage, 7,6 avg tier, 2 kills/match. Det er det verste jeg noen gang har sett. Selv som T6 i T8 match havnet jeg konsekvent som topp 3 damage uten at det hjalp en drit. Laget døde på 2 min, ingen skjøt på ting som ble scoutet, lot viktige strategiske mål være totalt ignorert osv. Endte til slutt opp med 2 greie runder på slutten, en med IS-7 og en med SU-122-44. I runden med IS-7 møtte jeg faktisk en 3-manns platoon med Tier8 fra klanen uten at jeg merket det før etter kampen, blodtåka hadde senket seg, APCR var lastet inn og ting skulle dø... Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Eg i ein fullt oppgradert KV-1S blei nettopp one-shotta av ein KV-2 som skaut meg i fronten! Litt sur no... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Eg i ein fullt oppgradert KV-1S blei nettopp one-shotta av ein KV-2 som skaut meg i fronten! Litt sur no... DERP er surt når det går en selv i mot. Endret 9. juli 2013 av hardkjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå