Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt personlige synspunkt er at det er mye søppel på tier 7 mediums. Panther er en tanks som bare er småkjip, (panther II er jo en skikkelig god medium!) T-43 var mye bedre før, men etter at den mista 100'er kanonen sin er den omtrent like kjip som pantern, men heldigvis ikke et like stort mål å skyte på.

T20 forblir min favoritt blant mediumene på denne tier'n. Jeg har ikke kjørt britisk og kinesisk ennå, men regner med at kineserne er litt uber akkurat nå, som nye ting i WoT pleier å være før "normalisering" - det er jo alltid litt powercreep involvert i nye ting for å tvinge få oss til å grinde videre.

Litt synd egentlig, da det finnes flust av supergode heavies og tank destroyers på tier 7.

Men for de av dere som grinder som fy på tier 7 mediums: De fleste tier 8 mediums er verdt det!

Lenke til kommentar

Mitt personlige synspunkt er at det er mye søppel på tier 7 mediums.

Jeg har vel spilt alle, og er er min rangering

Comet - omtrent min favoritt tank i spillet. Elsker gun depression.

T-34-1 - snappy tank som biter fra seg, må spilles annerledes da den har mye dårlige depression en comet.

KV-13 - husker jeg likte denne best når jeg spilte den for 12+ måneder siden. Tåler ganske mye egentlig

T20 - Er litt som Comet, grei depression, og veldig manuverbar.

T-43 - Har litt av alt, men tåler ingenting

Panther - urgh, hatet denne, fikk den aldri til og passe meg. Vanskelig

VK DB - og denne da? værste mediumen ever, alt penner, dårligste gun, dårligste DPM.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg møter en tysk tanks, tar jeg frem pakken med grillpølser. Da blir det grillfest :)

Da møter du dårlige spillere, hvis du mener det er grillfest når du møter Tiger 2, E-75, E-100, Panther 2, E-50M, Leopard 1, IndienPanzer, JagdPanther, Ferdinand, JagdPanther 2, eller Jagdtiger er du enten fantastisk god eller har aldri møtt noen brukbare spillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da møter du dårlige spillere, hvis du mener det er grillfest når du møter Tiger 2, E-75, E-100, Panther 2, E-50M, Leopard 1, IndienPanzer, JagdPanther, Ferdinand, JagdPanther 2, eller Jagdtiger er du enten fantastisk god eller har aldri møtt noen brukbare spillere.

Mon tro om han mente at de er lette å sette fyr på. :)

Lenke til kommentar
Mon tro om han mente at de er lette å sette fyr på. :)

Er enig med Ulv her Arni, tror du misforstod. Med girkassen foran og bunnplata som det stort sett eneste opplagte weakspottet er det relativt vanlig å se tyske tanks i fyr og flammer. Og da er det bare å ta frem pølsepakka ;)

Lenke til kommentar

Hehe, kommer ann med hva du møter de forskjellige tyske med. Men har du noe som faktisk penetrerer så er sjangsene store for fyr og flammer. Men møter nok både gode og dårlige spillere, men du kan ikke angle deg korrekt for hver situasjon. Har med grillpølser selv da jeg kjører Tiger II :wee:

Lenke til kommentar

Er enig med Ulv her Arni, tror du misforstod. Med girkassen foran og bunnplata som det stort sett eneste opplagte weakspottet er det relativt vanlig å se tyske tanks i fyr og flammer. Og da er det bare å ta frem pølsepakka ;)

En god tysk spiller viser aldri underplata som et lett mål ;)

Jeg har blitt satt fyr på fem ganger i Tiger 2, tre av dem kom fra #¤%&* artilleri, og de to andre kom av at jeg stormet når jeg ikke burde gjort det. Forrige gang det var salg på consumables kjøpte jeg inn 100 brannslukkere, jeg har fortsatt 90 av dem liggende ubrukt.

Om det derimot er noe tyske stridsvogner sliter med, så er det ammo racken.

EDIT:

Om du ikke kan vinkle panseret skikkelig fordi det er for mange fiender rundt deg har du/teamet ditt gjort en grov feil ;)

Endret av arni90
Lenke til kommentar
En god tysk spiller viser aldri underplata som et lett mål ;) Jeg har blitt satt fyr på fem ganger i Tiger 2, tre av dem kom fra #¤%&* artilleri, og de to andre kom av at jeg stormet når jeg ikke burde gjort det. Forrige gang det var salg på consumables kjøpte jeg inn 100 brannslukkere, jeg har fortsatt 90 av dem liggende ubrukt. Om det derimot er noe tyske stridsvogner sliter med, så er det ammo racken. EDIT: Om du ikke kan vinkle panseret skikkelig fordi det er for mange fiender rundt deg har du/teamet ditt gjort en grov feil ;)

Russiske tanks sliter mye mer med ammo rack enn tyske! Så for å si det som du sa i sta, hvis du blir racket før du blir satt fyr på i en tysk tanks gjør du noe feil ;)

Er ikke alltid du kan gjemme bunnplata, noen ganger er du faktisk nødt til å flytte deg fra cover og da kan ting skje. Sier ikke at jeg blir satt fyr på så ofte, derimot ser det til tider ut som jeg skyter tracerskudd på motstanderene ;)

Helgens special på EU, ikke like bra som US men fremdeles knall!

X3 Crew Experience

Get your crew out of their bunks in the barracks and doing some work! They’ll learn faster this weekend.

Medal Hunt: Top Gun

Think you’re the best shot on your team? Win the Top Gun medal by eliminating more enemies than anyone else in the battle (at least 6) and earn an extra 25,000 credits! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal.

30% additional credits with the following vehicles:

Type Tier Icon Nation Name

V StuG III

V Pz.Kpfw. IV

VII Pz.Kpfw. V Panther

VII Pz.Kpfw. VI Tiger

V T-34

VI KV-1S

VII SU-152

60% additional credits with the following vehicles:

Type Tier Icon Nation Name

III SU-76

III T-70

III Pz.Kpfw. III

Mission: Strike Them Down!

We have a mission for you this weekend, commanders! For every random battle you play, if you are one of the top three damage dealers on your team (whether your teams wins or loses), you’ll be rewarded with 30% extra credits!

50% off Garage Slots

Want some new tanks but have no space for them? Buy a few more slots this weekend for half the price!

50% off Crew Skill Reset

Perhaps you want your crew to try some new tactics? Reset their skills for less whether spending gold or credits!

50% off Crew (Re-)Training

Got a new tank and need an experienced crew? Retrain them for half the usual cost whether spending credits or gold!

You can enjoy these bonuses in game from Saturday 6th July 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 9th July 07:00 CEST.

Löwe, T34 og SU-122-44 skal få kjørt seg denne helgen altså, credits for top gun + ekstra betaling for å gjøre mye skade :D

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Tror jeg skal benytte meg av skill reset/retraining på et par tankser.

Kanskje jeg får nok frixp til å kvitte meg med den forbaska lorraine 40t'ern (og retraine crew til batchat, for så å la dem sitte i barracks og vente på bat-tilbud som aldri kommer).

Løve og T34 (og kanskje churchill III) får kjørt seg i helga ja. :)

Lenke til kommentar

Testet det nye britiske artilleriet på testserveren. Har 50 games med SPG fra vanlig spilling, så tenkte at tier 9 var en grei plass å starte.

Endte opp med 4,3k damage på ruinberg.

Enten krever spg 0 ferdighet, eller så hadde jeg voldsom flaks.

FCgNGDM.jpg

zDELsRu.jpg

Lenke til kommentar
Testet det nye britiske artilleriet på testserveren. Har 50 games med SPG fra vanlig spilling, så tenkte at tier 9 var en grei plass å starte. Endte opp med 4,3k damage på ruinberg. Enten krever spg 0 ferdighet, eller så hadde jeg voldsom flaks.

FCgNGDM.jpgzDELsRu.jpg

Er detailed report som er kjekt å se på da, link den også!

Når det er sagt, du har 8 direct hits + ukjent mengde splash damage. Det tyder på at folk du spillte mot stod mye stille, og da er det ikke vanskelig å mose avgårde mye skade...

Lenke til kommentar

Testet det nye britiske artilleriet på testserveren. Har 50 games med SPG fra vanlig spilling, så tenkte at tier 9 var en grei plass å starte.

:wee:

Oh the irony!

Jeg synes vi burde fått en medalje når vi holder 3 andre tanks på en side, og når jeg har plukket en av fra hverandre og halvert de to andre, så kommer det endelig support men plasserer første skudd i reva på meg fordi de ikke kan sikte skikkelig ...

Lenke til kommentar

Er detailed report som er kjekt å se på da, link den også!

Når det er sagt, du har 8 direct hits + ukjent mengde splash damage. Det tyder på at folk du spillte mot stod mye stille, og da er det ikke vanskelig å mose avgårde mye skade...

Jepp. Første som ble spotta var en T95 med to mediums som dytta den. (bokstavelig talt dyttet)

Så åpna gamet med rundt 1500 damage på første skuddet.

P2kdnaM.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...