SirJames Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Synes IS-7 funker bra etter 8.6 Accuracy buffen gjorde godt. Victory! Battle: Westfield 3. juli 2013 22:41:50 Vehicle: IS-7 Experience received: 3 230 (x2) Credits received: 83 302 Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Mastery Badge: "1st Class" 5252 damage Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Herrejesus. Har hatt noen runder i T95 nå, og fy for en frustrerende TD! Joda, den tåler mye og har en meget bra toppgunner, men med den mobiliteten den har hjelper det fint lite. Hver gang jeg spiller den lengter jeg bare etter min kjære Jagdtiger, som er mye bedre balansert. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det kan jeg tenke meg. Det er vel grunnen til at jeg ikke orker å gå den linja, å være stuck på 13 km/t er for kjedelig. Mye bedre med hellcat da! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Herrejesus. Har hatt noen runder i T95 nå, og fy for en frustrerende TD! Joda, den tåler mye og har en meget bra toppgunner, men med den mobiliteten den har hjelper det fint lite. Hver gang jeg spiller den lengter jeg bare etter min kjære Jagdtiger, som er mye bedre balansert. Det kan jeg tenke meg. Det er vel grunnen til at jeg ikke orker å gå den linja, å være stuck på 13 km/t er for kjedelig. Mye bedre med hellcat da! You are doing it wrong! http://wotreplays.com/site/228565#report http://wotreplays.com/site/238734#report Endret 4. juli 2013 av UriasX Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 jeg vet nå ikke helt. T95 er veldig kartavhengig imo, mens en JT kan gjøre det bra på de fleste kartene. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 You are doing it wrong! http://wotreplays.co...e/228565#report http://wotreplays.co...e/238734#report For all del, det er ikke en dårlig TD. Det er en frustrerende TD. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 T95 vil jeg ikke ha. Altfor situasjonsavhengig. Så treg. Lett å bli flanket og bli ydmyket skikkelig Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 T95 vil jeg ikke ha. Altfor situasjonsavhengig. Så treg. Lett å bli flanket og bli ydmyket skikkelig nåja, jeg har fått skambank av småtroll i JT min også. og DET er lite gøy. har litt lyst til å bli fysisk med sjåføren i den lille rotta da. og i går var det en tufs i en T-50-2 som kjørte karusell med meg i min Panther. skal dog sies at jeg hadde lite helse igjen og kjappfot brukte gull. men dog, slikt skal jo ikke skje! da var det like før musa og tastaturet fikk seg en liten, men smertefull, flytur. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Tiger passer ikke min spillestil. I tillegg har kanonen jeg bruker dårlig pen og lav damage. Uten den beste gun gjør tigeren mindre skade en M10 Wolverine, og har lengere reload tid noe som sier litt når Tiger ligger 2 tiere over M10 Wolverine. Jeg skjønner poenget ditt, Mr. A, men husk følgende tommelfingerregel om tanks i Wot: TD'ers toppkanon er +1 i forhold til tier når du sammenligner med en heavy tank. Medium er -1 i forhold til tier når du sammenligner med en heavy tank. (unntak: tier 10 og visse tier 9 som har tier 10 kanon men da vanligvis med dårligere RoF, gjelder egentlig for alle typer tanks når man kommer så høyt som tier 9) Endret 4. juli 2013 av VinterUlv Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 nåja, jeg har fått skambank av småtroll i JT min også. og DET er lite gøy. har litt lyst til å bli fysisk med sjåføren i den lille rotta da. og i går var det en tufs i en T-50-2 som kjørte karusell med meg i min Panther. skal dog sies at jeg hadde lite helse igjen og kjappfot brukte gull. men dog, slikt skal jo ikke skje! da var det like før musa og tastaturet fikk seg en liten, men smertefull, flytur. Å bli trollet av en T-50-2 er en sjeldenhet etter fysikkpatchen, som mer eller mindre drepte sirkling. Neste patch fjerner T-50-2 helt, og bytter den ut med MT-25 samt bumper den opp til Tier6, så du kan godt unne den stakkars T-50-2 å gå ned med flagget til topps! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 nåja, jeg har fått skambank av småtroll i JT min også. og DET er lite gøy. har litt lyst til å bli fysisk med sjåføren i den lille rotta da. og i går var det en tufs i en T-50-2 som kjørte karusell med meg i min Panther. skal dog sies at jeg hadde lite helse igjen og kjappfot brukte gull. men dog, slikt skal jo ikke skje! da var det like før musa og tastaturet fikk seg en liten, men smertefull, flytur. Au, det svir! Jeg vet ikke hvor mye trøst det er, men Panther er vel ansett som den verste tier 7 mediumen i spillet. Panther 2 og E-50 er derimot verdt all frustrasjonen du hadde med Panther etter at du har oppgradert dem. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Au, det svir! Jeg vet ikke hvor mye trøst det er, men Panther er vel ansett som den verste tier 7 mediumen i spillet. Really? Nå har ikke jeg spilt så veldig mange mediums, men jeg finner nå VK30.02(D) ekstremt mye dårligere enn Panther'en. Klarer ingenting i den vogna. Veien blir laaaang til indervogna, for å si det sånn... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Really? Nå har ikke jeg spilt så veldig mange mediums, men jeg finner nå VK30.02(D) ekstremt mye dårligere enn Panther'en. Klarer ingenting i den vogna. Veien blir laaaang til indervogna, for å si det sånn... Den er for dårlig til å bli tatt med i beregningen Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Den er for dårlig til å bli tatt med i beregningen Synes faktisk DB'en var bedre en KV-13 som jeg i sin tid spillte for å komme over til heavy-treet til russerne. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Den er for dårlig til å bli tatt med i beregningen It's funny 'cause it's true Synes faktisk DB'en var bedre en KV-13 som jeg i sin tid spillte for å komme over til heavy-treet til russerne. Synes ikke KV-13 er noen høydare heller, men den gir meg betraktelig mindre hodepine enn VK3002'en. Og førstnevte har jeg ikke en gang fått oppgradert tårnet på med medfølgende guns. Jeg føler meg i hvert fall totalt evneveik i VK'en, men det handler sikkert om spillestil og smak. Edit: Hvilken tier VII medium går for å være den beste? Jeg har ikke prøvd de kinesiske eller britiske, men jeg liker i hvert fall T20 godt. Endret 4. juli 2013 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Really? Nå har ikke jeg spilt så veldig mange mediums, men jeg finner nå VK30.02(D) ekstremt mye dårligere enn Panther'en. Klarer ingenting i den vogna. Veien blir laaaang til indervogna, for å si det sånn... VKen er i det minste i stand til å flanke og sirkle heavies, selv Tiger er mer mobil enn Panther i byområder. VKen har også bedre panser, og 150 pen er mulig å jobbe med på avstand. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 VKen er i det minste i stand til å flanke og sirkle heavies, selv Tiger er mer mobil enn Panther i byområder. VKen har også bedre panser, og 150 pen er mulig å jobbe med på avstand. Panther har jo sykt nøyaktig kanon, og med 198 har du små problemer med å skade det aller meste du sikter på. Greit nok at alfa er patetisk, men RoF er grei så så lenge du kan snipe er det bare å la skuddene fly! Med 109 credits/shell er det ikke spess dyrt å bomme etpar ganger heller. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 VKen er i det minste i stand til å flanke og sirkle heavies, selv Tiger er mer mobil enn Panther i byområder. VKen har også bedre panser, og 150 pen er mulig å jobbe med på avstand. Heh, var inne på wot-wiki'en og leste om VK3002 nå. Jeg har nok gjort en kjempebrøler mtp. oppgradering ser jeg. Har oppgradert tårnet og kjører 8.8cm'en, men stock motor... :S Ser ut som om den kanskje fortjener litt seriøs grinding for å få ny motor før jeg slenger med leppa igjen Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Au, det svir! Jeg vet ikke hvor mye trøst det er, men Panther er vel ansett som den verste tier 7 mediumen i spillet. Panther 2 og E-50 er derimot verdt all frustrasjonen du hadde med Panther etter at du har oppgradert dem. føler egentlig at jeg får den til med den spillestilen som jeg har. det i går var vel mer det at jeg trodde de andre på laget ble med på fremstøtet. det ble de altså ikke. selv om det faktisk bare var den T-50-2ern som hadde vakt i den "luka" der, etter at jeg hadde tørket en AMX 75 ut av manntallet.. men når T-50-2ern tok kverken på meg så ble de andre på mitt lag litt rådville. og ble selvfølgelig skutt sønder og sammen av FI siden T-50-2ern nå spottet dem som han ville. nuvel, mange som skulle lest litt om Erwin Rommel og andre pansergeneraler sine postulat i steden for å håpe at det skaper frykt blandt motstanderne bare ved å ta slike nick. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Panther har jo sykt nøyaktig kanon, og med 198 har du små problemer med å skade det aller meste du sikter på. Greit nok at alfa er patetisk, men RoF er grei så så lenge du kan snipe er det bare å la skuddene fly! Med 109 credits/shell er det ikke spess dyrt å bomme etpar ganger heller. Jeg prøver ikke si at det er umulig å få Panther til å fungere bra, det er bare veldig vanskelig. Jeg kjøpte Panther/Wolverine, og syns den er ganske brukbar nå som jeg har vært gjennom Panther 2 og E-50, men jeg husker svært godt at Panther var en frustrerende medium å spille. Heh, var inne på wot-wiki'en og leste om VK3002 nå. Jeg har nok gjort en kjempebrøler mtp. oppgradering ser jeg. Har oppgradert tårnet og kjører 8.8cm'en, men stock motor... :S Ser ut som om den kanskje fortjener litt seriøs grinding for å få ny motor før jeg slenger med leppa igjen Uten toppmotoren er den rimelig treg ja, den siste motoren gir overraskende mye akselerasjon til tross for at det bare er 20 hestekrefter ekstra.. føler egentlig at jeg får den til med den spillestilen som jeg har. det i går var vel mer det at jeg trodde de andre på laget ble med på fremstøtet. det ble de altså ikke. selv om det faktisk bare var den T-50-2ern som hadde vakt i den "luka" der, etter at jeg hadde tørket en AMX 75 ut av manntallet.. men når T-50-2ern tok kverken på meg så ble de andre på mitt lag litt rådville. og ble selvfølgelig skutt sønder og sammen av FI siden T-50-2ern nå spottet dem som han ville. nuvel, mange som skulle lest litt om Erwin Rommel og andre pansergeneraler sine postulat i steden for å håpe at det skaper frykt blandt motstanderne bare ved å ta slike nick. Trikset med Panther er at du må vite hvor du skal stå, det er veldig viktig å utnytte din gode view range, accuracy, og pen. Coated Optics er nok ikke en dum idé på den, og hvis du har låst opp crew skills er det veldig praktisk med sixth sense. Gjør også litt research på hvordan spotting, view range, og camo fungerer, så vil du nok gjøre en grei jobb i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå