Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å bli en lang å morsom grind. Taper penger på å kjøre Tiger :w00t:

da er du litt for "tøff" i spillestilen din. vurder om du skal kjøpe L70 kanonen og finn plasser som du kan ligge bak slik at du kan bruke rekkevidden og treffsikkerheten til røret. den penner det meste men avgir ikke så mye damage. men den ladder fort og deler ut smerte fortløpende.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli en lang å morsom grind. Taper penger på å kjøre Tiger :w00t:

Gå opp medium-linja mot E-50M samtidig, de deler motorer, radioer, og en del kanoner..

E-75 vil være en langt mer frustrerende grind for deg tror jeg, den ha oppgradert motor for å kunne flytte på seg (50 000 XP,) og du bør skaffe oppgradert tårn så fort som mulig som også krever tracks (litt mindre enn 50 000 XP for de to,) etter det har du 12.8cm-kanonen på 60-og-noe tusen XP du veldig gjerne vil ha (Tiger 2s toppkanon er på en annen side veldig brukbar i mellomtida.)

Takk for tipset. Har problemer med å penne med L/56 gun.

88L56 hører ikke hjemme på en tier 7, selv i en fullt oppgradert VK3002D (som er langt mer mobil enn Tiger) er det ofte bedre med 75L70en pga accuracy/pen

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å aktivt grinde meg opp til tier 9/10. For øyeblikket jobber jeg meg opp mot T29, T28 prot, Pershing, JagdPzIV og vurderer også etterhvert å jobbe meg sakte men sikkert opp mot IS-3/8/7 tanksene

Lenke til kommentar

Du veit at du kjapt kan sjekke dette in-game ved å se hvor mye kapasitet tanksen har, og hva modulene veier, sant?

Ja, du ser på hvor mye load du har nå, og hvor mye mer de nye modulene veier. Vekten blir også farget rød på modulen du vil kjøpe hvis den er for tung. Det er også mange upgrade guides på nettet om hvilke moduler du bør kjøpe først til forskjellige tanks.

Endelig nok xp til IS-7, mangler bare 4 400 000 credits :( Tror det blir salg av IS-8 selv om jeg har blitt veldig glad i den.

Lenke til kommentar
Ja, du ser på hvor mye load du har nå, og hvor mye mer de nye modulene veier. Vekten blir også farget rød på modulen du vil kjøpe hvis den er for tung. Det er også mange upgrade guides på nettet om hvilke moduler du bør kjøpe først til forskjellige tanks. Endelig nok xp til IS-7, mangler bare 4 400 000 credits :( Tror det blir salg av IS-8 selv om jeg har blitt veldig glad i den.

Hvorfor selge IS-8? Er ikke noe stress å komme til T10, du kommer mest sannsynlig ikke til å kjøre den så voldsomt mye uansett. Behold de gode tanksene og bruk heller tiden på å grinde nye tanks eller spille de du liker best. Hvis du ikke kjøper andre tanks vil du etterhvert ha råd til IS-7 også :)

Lenke til kommentar

Hvorfor selge IS-8? Er ikke noe stress å komme til T10, du kommer mest sannsynlig ikke til å kjøre den så voldsomt mye uansett. Behold de gode tanksene og bruk heller tiden på å grinde nye tanks eller spille de du liker best. Hvis du ikke kjøper andre tanks vil du etterhvert ha råd til IS-7 også :)

Ett ord: Utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Ett ord: Utålmodig ;)

Kan jo ikke selge T8+ tanks, må samle på dem!

T10:

IS-7, 261, 268, T62A, IS-4, T110E5, E100, T92

T9:

704, T-54, IS-8, E-75, M103, AMX 50 120, JT

T8:

Löwe, T34, IS-3, T-44, T32, ISU, Tiger2, JP2, AMX 50 100, KV-4, Panther2

stående i garasjen og jobber mot stadig flere, gotta catch em all! ;)

Arty selger jeg dog så fort de blir elite

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden klarer du å tape penger på å spille tiger? :O

Tiger passer ikke min spillestil. I tillegg har kanonen jeg bruker dårlig pen og lav damage. Uten den beste gun gjør tigeren mindre skade en M10 Wolverine, og har lengere reload tid noe som sier litt når Tiger ligger 2 tiere over M10 Wolverine.

Lenke til kommentar

Tiger passer ikke min spillestil. I tillegg har kanonen jeg bruker dårlig pen og lav damage. Uten den beste gun gjør tigeren mindre skade en M10 Wolverine, og har lengere reload tid noe som sier litt når Tiger ligger 2 tiere over M10 Wolverine.

Joda, stock gun suger den. Men reload tid vil øke for hver tier da :)

Lenke til kommentar

Joda, stock gun suger den. Men reload tid vil øke for hver tier da :)

Problemet er at det ikke er stock gun, bruker som sagt 75mm L/70. Trenger totalt 27630xp for å låse opp 88mm L/71, og det tar smertelig lang tid når jeg taper nesten hver eneste match om jeg ikke platooner, og bare tjener rundt 100-500xp pr runde.

Lenke til kommentar

Problemet er at det ikke er stock gun, bruker som sagt 75mm L/70. Trenger totalt 27630xp for å låse opp 88mm L/71, og det tar smertelig lang tid når jeg taper nesten hver eneste match om jeg ikke platooner, og bare tjener rundt 100-500xp pr runde.

Learn to aim.

Jeg gikk opp mediumlinja først, så jeg trengte bare tracks og tårn før jeg kunne montere 88L71, likevel fikk jeg typisk inn 10-15 skudd med 75L70en per match med mindre jeg ikke fulgte med. Utnytt acc og ROF til det maksimale, og skyt mot svake punkter i fiender.

Det som også er ekstremt viktig er å bruke cover, hvis du ikke har peiling på hvordan du skal vinkle panseret effektivt, skjule de svake punktene, og en grunnleggende forståelse av sidescraping-mekanikkene, har du ingenting å bidra med i Tiger eller Tiger 2, og du vil se "Tiger Uninstall pl0x" rimelig ofte.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke selge T8+ tanks, må samle på dem!

T10:

IS-7, 261, 268, T62A, IS-4, T110E5, E100, T92

T9:

704, T-54, IS-8, E-75, M103, AMX 50 120, JT

T8:

Löwe, T34, IS-3, T-44, T32, ISU, Tiger2, JP2, AMX 50 100, KV-4, Panther2

stående i garasjen og jobber mot stadig flere, gotta catch em all! ;)

Arty selger jeg dog så fort de blir elite

Haha, tror du spiller litt mer enn meg :)

T10:

T9:

IS-8

T8:

IS-3, Jgd 8.8

Lenke til kommentar

Learn to aim.

Jeg gikk opp mediumlinja først, så jeg trengte bare tracks og tårn før jeg kunne montere 88L71, likevel fikk jeg typisk inn 10-15 skudd med 75L70en per match med mindre jeg ikke fulgte med. Utnytt acc og ROF til det maksimale, og skyt mot svake punkter i fiender.

Det som også er ekstremt viktig er å bruke cover, hvis du ikke har peiling på hvordan du skal vinkle panseret effektivt, skjule de svake punktene, og en grunnleggende forståelse av sidescraping-mekanikkene, har du ingenting å bidra med i Tiger eller Tiger 2, og du vil se "Tiger Uninstall pl0x" rimelig ofte.

Da lærte jeg faktisk noe nytt. Trodde at å vise bakre delen av tanksen var no-no, men alt handler vel om hvilken vinkel skuddet kommer fra.

Noen som vet om et bra weak-spot skin?

Lenke til kommentar

JagdTiger88 uten en JagdPanther2 eller Ferdinand?

wat

Ja, jeg vet. Har ingen høy tier TD, så når jeg skulle ha en premium til å tjene penger med så hadde jeg lyst til å prøve det. Er fremdeles fornøyd med det kjøpet, får litt variasjon i det jeg kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...