Mr. A Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da kjørte jeg på å grindet siste biten fra VK.36.01 til Tiger, men klarer ikke heilt å skjønne spillestilen med Tigeren. Dere som kjører tiger, hvilken rolle tar dere? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Andrelinje/support. Spørs jo helt på hvem og hva du møter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så med andre ord burde den spiller litt som Löwe. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da kjørte jeg på å grindet siste biten fra VK.36.01 til Tiger, men klarer ikke heilt å skjønne spillestilen med Tigeren. Dere som kjører tiger, hvilken rolle tar dere? Kjører ikke tiger selv, men angling og sidescraping er det som skiller de gode fra de dårlige i en tiger ut fra min erfaring. Hold deg i bakgrunnen, utnytt den nøyaktige kanonen, og ikke tro at du er kongen på haugen 1v1 i open field. Og en liten ting jeg må nevne, hatchen på toppen er veldig lett å penne, så hvis du ser noen sikte på den kan det være lurt å "jiggle" tanken litt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da kjørte jeg på å grindet siste biten fra VK.36.01 til Tiger, men klarer ikke heilt å skjønne spillestilen med Tigeren. Dere som kjører tiger, hvilken rolle tar dere? Den er rimelig mobil med toppmotoren, og har en knallbra kanon for tier 7. Ettersom frontpanseret er litt svakt er det ingen brawler, men den har nok HP til å ta et par skudd og panseret er brukbart mot lavere tiers om du vinkler det skikkelig, sidescraping fungerer ofte bra så lenge det ikke var mot gullspam fra T69 eller tier 8 og 9 TDer. Så med andre ord burde den spiller litt som Löwe. Tiger er dobbelt så rask som Löwe, og har en bedre kanon for tieren sin. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du sier det som om å bruke premium-ammo gjør en mindreverdig. Vi har vel hatt denne diskusjonen før, men for min del så blir det feil tankegang. Jeg gjør det som skal til for å vinne, og når jeg ser at venstreflanken vår faller som et korthus, så bruker jeg premium-ammo for å sikre at jeg får ut skade så fort som mulig. Når det er sagt, det er strengt tatt ikke mulig å ha sånne games uten at både vennlig og motstanderens lag er litt borti hue. Enig. Hvorfor skal det å bruke premium ammo være mindreverdig, eller oppfattes som juks. Det er jo bare tull. Det gjelder å tilpasse seg til hvordan WG legger opp spillet. Man vil vinne kampene, og laster man ikke med noe premium ammo er man ikke så smart. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Den er rimelig mobil med toppmotoren, og har en knallbra kanon for tier 7. Ettersom frontpanseret er litt svakt er det ingen brawler, men den har nok HP til å ta et par skudd og panseret er brukbart mot lavere tiers om du vinkler det skikkelig, sidescraping fungerer ofte bra så lenge det ikke var mot gullspam fra T69 eller tier 8 og 9 TDer. Tror nok jeg må grinde en del, kjører for øyeblikket nesten alt stock bortsett fra gun(88mm L/56). Ser den lider av samme traverseproblemet som VK.36.01, stopper jo nesten opp når man snur. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du kan bruke wotreplay.com, som er Wargaming sin egen side. Replay - http://wotreplays.co...man-amx_50_foch Var en "smule" heldig med at jeg ikke ble rushet på fjellet, men litt flaks må man ha lov til. Må si jeg forguder denne tanken når jeg får være litt i fred og arbeide. Hater den stort når jeg undervurderer hvor lavt synsvinkelen er, og ikke tror noen kan skyte kuplene på toppen. Nydelig resultat, men det skal sies at gjengen du møtte på hill der var bra ubrukelig. 5 stykk minst, og ingen av dem turte å pushe over ^^ Likte siste killet når du mistet 128 hp på å krasje i E-75 med 1 hp, og så døde han ikke Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) E-75 har 160mm frontpanser og 120mm sidepanser, med 257 pen ser jeg ikke behovet for gullammo. Jeg har ingenting imot å bruke gullammo når du trenger det, jeg syns bare det var et rart valg der og da mot en E-75. Jeg har selvfølgelig med meg gullammo hver gang i tilfelle jeg må rett gjennom fronten, med mindre ammokapasiteten er ekstremt lav er det ingen grunn til å ikke ha med gullammo. Du er klar over at E-75 er en av de best armorerte tankene i spillet, hovedsaklig i front med sin sloped armor hvor du primært har valget mellom LFP eller commander-hatchen hvor begge er svært troll til tider. UFP har rundt 280 effektiv armor etter normalisering, uten vinkling, mens LFP har 210. Foch sine 257 avg kan fint rulle under begge disse. Jeg valgte premium-ammo for å sikre at skuddet gikk inn, selv om jeg hadde siden til E-75 på slutten, rett og slett for og ikke ta noen sjanser, da det var rimelig jevnt og min E-75 viste tegn på at han like godt kunne funnet på å kjøre baklengs mot fienden. Kunne jeg klart meg uten premium-ammo? Muligens. Derimot så sikret jeg runden ved å bruke denne typen ammunisjon, og når det er tilgjengelig for credits hvor alle kan og vil bruke det (*vinke* til E-100 og T69) så ser jeg det på som å sette seg selv i en dårligere posisjon ved å ta avstand. Jeg skjønner vi ikke blir enig, så vi får begge ha sagt vårt og være enige om å være uenige Endret 2. juli 2013 av bamsefar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Premium skudd er en del av spillet, synes det blir for dumt å kritisere noen for å bruke det. Jeg hadde helt sikkert brukt det selv i samme situasjon som bamsefar. Og hva andre mener om det ville egentlig vært ganske så irrelevant for meg. Endret 1. juli 2013 av Kron Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Da kjørte jeg på å grindet siste biten fra VK.36.01 til Tiger, men klarer ikke heilt å skjønne spillestilen med Tigeren. Dere som kjører tiger, hvilken rolle tar dere? nå skal ikke jeg skryte på meg for mye, men når jeg rattet rundt med Tigeren så fikk jeg det sånn passe til. jeg bruker den som sniper. den har en fantastisk treffsikker kanon som penner det aller meste som du møter i kamp. jeg vil fraråde deg å gå inn "close and dirty" med denne vogna om du ikke klarer å vinkle den riktig. er bra på sidescraping og har en god akselerasjon som du kan bruke i denne type kamper. men mitt råd er at du bruker den som en sniper. sitt bak en buske eller noe sånt og la lightene finne målene dine. og husk å beskytte bunnplata di. er ikke noe mer kraftig på denne en andre Tyske vogner. må også skrive at jeg ikke har prøvd Tiger (p). kan hende det er andre ting som funker der. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Tror nok jeg må grinde en del, kjører for øyeblikket nesten alt stock bortsett fra gun(88mm L/56). Ser den lider av samme traverseproblemet som VK.36.01, stopper jo nesten opp når man snur. VK3601H er da rimelig mobil? Den stopper i hvert fall ikke opp når du snur med et 100% crew og fullt oppgradert motor. EDIT: Hvis du ikke brukte Konischen på VK3601H gjorde du noe feil forresten Endret 2. juli 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Seøvfølgelig bruker jeg Konischen, er jo den gun som virkelig gjør tanksen. Nei, jeg får hive meg i grinding for jeg må ha mere motor på Tigern Tok et par kjappe runde i går med Tigeren, og hver gang jeg prøvde å holde meg litt bak som support begynner flere på laget å whine om at jeg må rushe framover. Greit jeg har en del hp, men å rushe inn betyr sikker død for meg. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Seøvfølgelig bruker jeg Konischen, er jo den gun som virkelig gjør tanksen. Nei, jeg får hive meg i grinding for jeg må ha mere motor på Tigern Tok et par kjappe runde i går med Tigeren, og hver gang jeg prøvde å holde meg litt bak som support begynner flere på laget å whine om at jeg må rushe framover. Greit jeg har en del hp, men å rushe inn betyr sikker død for meg. det må du vente med til du får lagt dine klamme vanter på en oppgradert Tiger ll. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tiger II har virkelig blitt bra i 8.6 Grinder Cent 1 nå, meget morsom tank, og passer min spillestil ypperlig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Trenger jeg nye tracks før jeg kan oppgradere til porscheturm turret og 88mm L/71 gun? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hva synes dere om T29? Lurer på å kjøpe den. Har ingen tier 7 heavy p.t. Spilt endel T34 som egentlig er en oppgunnet T29 med ræva aimtime, så T29 bør jo være rå på tier 7? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 T29 er konge! Med elite t29 og når du er hulldown er det ingen som kan gjøre noe med deg. Beste tier 7 imo. Ang tiger regner jeg med at du må ha tracks først, men på wotdb.info kan du sjekke hvor mye du kan loade på stock tracks, og regne ut vektforskjellen. Evt sjekke i garasjen om hvor mye vekt du kan loade Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Trenger jeg nye tracks før jeg kan oppgradere til porscheturm turret og 88mm L/71 gun? det trenger du. så det er bare å kjøre på med tuttuten din i kamper nå. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 T29 er vel en av de beste T7 heavyene om ikke den aller beste, angrer litt på at jeg solgte min (trengte slot og credits den gang i min grind mot T30 før den ble flytta over til TD-linja) Angående Tiger er jeg helt enig med det som ble beskrevet litt lengre oppe - den er en support/sniper i WoT (om ikke helt historisk riktig..) og gjør en djevelsk bra jobb med toppkanonen. Du kan godt pushe med den men sørg for at du ikke er alene og at du ikke er "førstemann". For øvrig synes jeg VK3601 fungerer utmerket både med konisch og med toppkanon etter 8.6. Litt smak og behag. Jeg liker begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå