Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

World Of Warplanes suger balle. Prøv War Thunder istedet, myyye bedre.

......

Endret av Kron
Lenke til kommentar

World Of Warplanes suger balle. Prøv War Thunder istedet, myyye bedre.

Ja i tillegg gir War Thunder 2 måneder med gratis premium account nå i sommer.

Denne tråden er for World of Tanks, ikke War Thunder, den har en egen tråd. Dere som vil fly kan dra dit.

Endret av JKDahl
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Diskusjonen rundt at www.dota2gift.com War Thunder 2 er svindel og er ute etter å ta brukernavnet og passordet ditt er flyttet og kan diskuteres i denne tråden her.

Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Du kan bruke wotreplay.com, som er Wargaming sin egen side.

Replay - http://wotreplays.co...man-amx_50_foch

post-13155-0-41842600-1372701231_thumb.jpg

Var en "smule" heldig med at jeg ikke ble rushet på fjellet, men litt flaks må man ha lov til. Må si jeg forguder denne tanken når jeg får være litt i fred og arbeide. Hater den stort når jeg undervurderer hvor lavt synsvinkelen er, og ikke tror noen kan skyte kuplene på toppen.

Lenke til kommentar

Du kan bruke wotreplay.com, som er Wargaming sin egen side.

Replay - http://wotreplays.co...man-amx_50_foch

post-13155-0-41842600-1372701231_thumb.jpg

Var en "smule" heldig med at jeg ikke ble rushet på fjellet, men litt flaks må man ha lov til. Må si jeg forguder denne tanken når jeg får være litt i fred og arbeide. Hater den stort når jeg undervurderer hvor lavt synsvinkelen er, og ikke tror noen kan skyte kuplene på toppen.

Du spamma litt vel med gold ammo på slutten der, men ellers var det bra spilt, særlig med den idioten i E-75. Du møtte også noen rimelig inkompetente idioter der oppe på hylla :p

Lenke til kommentar

Ha ha, den var god!. Er helt enig.

Liker at du laget deg en konto, og brukte første post på å backe meg ;)

Børstet støvet av ELC AMX her om dagen. Du vet du har hatt en god runde når du får kommentarer som "Why you little...!", og "Come on, kill that little mouse." fra de du dreper :)

Lenke til kommentar

Du spamma litt vel med gold ammo på slutten der, men ellers var det bra spilt, særlig med den idioten i E-75. Du møtte også noen rimelig inkompetente idioter der oppe på hylla :p

Du sier det som om å bruke premium-ammo gjør en mindreverdig. Vi har vel hatt denne diskusjonen før, men for min del så blir det feil tankegang. Jeg gjør det som skal til for å vinne, og når jeg ser at venstreflanken vår faller som et korthus, så bruker jeg premium-ammo for å sikre at jeg får ut skade så fort som mulig.

Når det er sagt, det er strengt tatt ikke mulig å ha sånne games uten at både vennlig og motstanderens lag er litt borti hue. :p

Lenke til kommentar

Du sier det som om å bruke premium-ammo gjør en mindreverdig. Vi har vel hatt denne diskusjonen før, men for min del så blir det feil tankegang. Jeg gjør det som skal til for å vinne, og når jeg ser at venstreflanken vår faller som et korthus, så bruker jeg premium-ammo for å sikre at jeg får ut skade så fort som mulig.

Når det er sagt, det er strengt tatt ikke mulig å ha sånne games uten at både vennlig og motstanderens lag er litt borti hue. :p

Enig. Hvorfor skal det å bruke premium ammo være mindreverdig, eller oppfattes som juks. Det er jo bare tull. Det gjelder å tilpasse seg til hvordan WG legger opp spillet. Man vil vinne kampene, og laster man ikke med noe premium ammo er man ikke så smart.

Lenke til kommentar

E-75 har 160mm frontpanser og 120mm sidepanser, med 257 pen ser jeg ikke behovet for gullammo.

Jeg har ingenting imot å bruke gullammo når du trenger det, jeg syns bare det var et rart valg der og da mot en E-75. Jeg har selvfølgelig med meg gullammo hver gang i tilfelle jeg rett gjennom fronten, med mindre ammokapasiteten er ekstremt lav er det ingen grunn til å ikke ha med gullammo.

Lenke til kommentar
First off, lets start with the brute of tier 9, the E-75.

160mm Upper Front Glacial Plate at 60 degrees without normalization or angling: 320mm

With maximum normalization no angling: 278.95mm

Maximum normalization and average 15 degree angling: 283.25mm

So as you can see, due to the normalization currently in game, minor gains are made from angling, but they are enough to make a difference in most cases.

Now the 120mm Lower Glacial Plate at 60 degrees without normalization or angling: 240mm

With maximum normalization and no angling: 209.21mm

Maximum normalization and average 15 degree angling: 212.44mm

Optimal angling for the E-75: 23 degrees while facing your enemy.

Dette er før 8.6 som nerfet penetrering og normalisering. Så etter 8.6 er armor bittelitt bedre enn dette igjen.

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/194950-e-100-and-e-75-armour-effectiveness-the-optimal-angles/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...