GaKKE Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Håper jeg for solgt mine arty, trenger credits Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Så, ny patch, nye modproblemer. Har koket meg ned til bare noen ytterst få mod, etter at jeg er lei av at ting slutter å virke. Likevel, nå sitter jeg i baret. Vet noen hva slags mod/filer jeg har som er utdatert, som fører til de rare battle-meldingene? I tillegg så har jeg i afterbattlestats fått kodemeldinger hvor det tidligere sto ting som hvor mye spotted damage o.l. Endret 19. juni 2013 av bamsefar Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Laster ned patchen nå, men sliter med å få den til å gå stabilt. Stopper konstant og henger seg. Noen som har hatt samme problemer eller kan hjelpe meg å løse dette? Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det mulig å endre instillingene i sniper mode? Nei, jeg snakker ikke om rekyl når du skyter, men det faktum at gun ikke følger etter når du beveger på hull. Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det mulig å endre instillingene i sniper mode? Nei, jeg snakker ikke om rekyl når du skyter, men det faktum at gun ikke følger etter når du beveger på hull. Ufattelig irriterende. Skru av dynamic mode. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Så, ny patch, nye modproblemer. Har koket meg ned til bare noen ytterst få mod, etter at jeg er lei av at ting slutter å virke. Likevel, nå sitter jeg i baret. Vet noen hva slags mod/filer jeg har som er utdatert, som fører til de rare battle-meldingene? I tillegg så har jeg i afterbattlestats fått kodemeldinger hvor det tidligere sto ting som hvor mye spotted damage o.l. Yasenkrasen har ingame meldinger, men aner ikke om de funker. Ellers er det mulig at locastan statistics pack ikke funker for det som er i afger battle. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) EDIT: fant ut av det. Hadde en gammel mappe som het text som overstyrte. Endret 19. juni 2013 av bamsefar Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Siste xvm på 8.5 har vel mer after battle stats, så den kan være den. Er på telefon så aner ikke om det har kommet ny versjon, men du kan jo sjekke om xvm har kommet for 8.6 Edit: xvm updater er et fint program for å holde xvm oppdatert Endret 19. juni 2013 av Quickcraft Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hva i 8.6 gleder du deg til? Jeg liker pen og accuracy endringene. Akkurat hva jeg gleder meg til, er jeg usikker på, siden jeg ikke har spilt på lenge eller fulgt med på patch notes. Jeg skal lese meg opp på det og komme tilbake til det senere. 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Skru av dynamic mode. Takker så meget Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 De får også dobbelt så mye XP Er det ikke bare 50% mer da? Dobbel xp hørtes litt for mye ut. Nesten så jeg hadde vurdert å bytte til arty-spilling selv Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det ikke bare 50% mer da? Dobbel xp hørtes litt for mye ut. Nesten så jeg hadde vurdert å bytte til arty-spilling selv 50% mer xp fra damage, så mindre enn 50% total 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er det ikke bare 50% mer da? Dobbel xp hørtes litt for mye ut. Nesten så jeg hadde vurdert å bytte til arty-spilling selv -50% XP ble kuttet vekk, så det blir 100% mer XP Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 -50% XP ble kuttet vekk, så det blir 100% mer XP TD’s will receive 33% more XP from damage, while SPG owners will notice 50% boost in the same parameter. Så du får 50% mer XP fra damage, men det er ikke det samme som en 100% boost 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 TD’s will receive 33% more XP from damage, while SPG owners will notice 50% boost in the same parameter. Så du får 50% mer XP fra damage, men det er ikke det samme som en 100% boost Tror faktist den oversettelsen er feil. De har tidligere sagt at artilleri hadde 50% nerf på exp, og TD 33%. Det betyr jo at når dette fjernes får TD 50% mer og artilleri 100% mer. Men matchmakingen endres jo sånn at arty ikke blir matchet over sin egen tier, og dermed blir det mye mindre av bonusen for å skyte høyere tier tanks. Så det blir en bra boost, men på ingen måte en dobling. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Prøvd noen runder etter patch nå, and I like it! Ikke sett noen artyparties enda. Og får ganske få direct hits, men noe splash damage blir det. Accuracy på vanlige tanks har blitt betydelig bedre. T30 er ett beist nå. Amxer i full fart er intet problem å treffe, og hull down er lettere nå som arty bruker år og dag på å sikte. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hadde nylig en artig kamp med vk 20.01 D. (fantastisk tanks) Første gangen jeg har fått 7 kills! EDIT: Digger den nye patchen. 20130619_2153_germany-VK2001DB_13_erlenberg.rar Endret 19. juni 2013 av ZERO6237 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Spillt 29 kamper siste 2 dagene, 25 wins Liker foreløpig det jeg har sett av 8.6, selv om XVM 4.0 skrur av colorblind mode Accuracy er kanskje litt i overkant god, men jeg bommer da nok på fullsiktede skudd fremdeles. Ting føles veldig rett, kanskje WG faktisk har fikset ting på tross av all whiningen? Prøvde en kamp i Object 261. Fikk 4200 damage og hadde det lett med å skyte på folk som ikke hadde vett til å flytte på seg. Skulle ta ut en 900 hp Leo ptA men bommet grovt, og traff den usynlige T30 som stod ved siden av ham og tok alle 1650 HPene han hadde Så arty er nok ikke helt ubrukelig, men forhåpentligvis er det vanskeligere å skyte folk i bevegelse. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det som er kjedelig med arty nå er ar mm kan plassere to arty som top tier på ene laget, men to heavies som top tier på andre laget pga matchmakinga. Var også i kamp isted med t49 som er tier 5 td, og på andre laget var det en gw panther og en s51. Ikke mye moro det gitt. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Knallstart i min nye Foch, herrejemini for en maskin! 115447 credits 4 682 xp (2x) 8kills. 7,5kdmg done. http://wotreplays.com/site/227826#self 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå