Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hadde nettopp min morsomste runde med spg! Dei siste fire paa mitt lag blei slakta ned i tur og orden, og til slutt var det berre meg og min kassebil type m37 igjen mot to spg, to medium og ein heavy paa el Haluf. Faen... faar proeve aa cappe daa... Full fart ned bakken, moeter paa ein t25 som koeyrer mot min base. Heldigvis med sida til. Full fart rett mot, og one shot point blank. Faar eit par spg-bomber mot meg no, men litt sikksakk koeyring ungaar dei. Opp ein sti paa andre sida, moeter paa ein wespe, og kort prosess med den og. No er eg tydelegvis oppdaga igjen, for eit par granatar slaar ned farleg naer. Spotter heavyen med 99 hp igjen midt paa bana med retning mot meg og tek eit sjanseskot. Rett over desverre. Fortset mi trauste vandring mot basen, og rett foer eg er framme blir det draw.

Elles har eg faatt tak i ein wolverine som eg har blitt veldig glad i. Har ikkje beste statsen med den for aa sei det slik, men foeler eg speler den riktig. Shoot and scoot all the way. Klarer ofte aa halde rundt 3-5 tanks i sjakk ei stund, men synd det er saa mange som kan one-shotte meg...

Edit: Typisk game med wolverine:post-115636-0-17589700-1370930845_thumb.jpg

Defeat? Alltid. Frustrert? Veldig.

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burkte du free exp på å researche en tanks? Welp...

Er det uvanlig? Jeg har aldri spilt det amerikanske treet, men bestemte meg for å bli med en kompis på å farme fra T28 til T95, så da brukte jeg free XP til å smelle meg hele veien til T28 :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det uvanlig? Jeg har aldri spilt det amerikanske treet, men bestemte meg for å bli med en kompis på å farme fra T28 til T95, så da brukte jeg free XP til å smelle meg hele veien til T28 :p

Det er helt vanlig :)

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig :)

Helt vanlig ja. Det er derfor WG er en pengemaskin !

Hvorfor gidde å grinde gjennom masse tanks du ikke vil ha, når du kan bruke free xp.

Ganske ironisk at det heter free xp når det slett ikke er gratis .. haha :p

Selv har jeg sluttet å samle free xp. Har nok tanks å kose meg med og trener heller crewet med xp.

Har ingen britiske eller kinesiske tanks.

Min investering i WoT er gjort for å si det sånn.

Ikke at jeg ikke har råd til det, men kaster ikke mer cash inn enn å kjøpe premium account.

Er ikke verdt det lenger.

Lenke til kommentar

Det er da gratis!

Bare nutcases som bruker gold for og konvertere XP fra tanks til free XP, ett dyktig crew er mye mye mye viktigere.

Hvis du sikler på en tank, hold deg til en linje da vel.

Du får 10% av XP earned som free XP.

ATM har jeg 130k free XP liggende.

Spiller igjennom alle tanker jeg, dog noen guns brukes det free XP på, og noen tanks er helt jævlige, but suffer suffer!

Lenke til kommentar

Ja, man gjør som man vil.

Men mange smeller av free xp rett opp til tier X tanks når nye tanks lanseres. De er jo på live serveren med en gang en ny patch rulles ut.

Koster fort 500-600 kr det. Har du ikke 6 mill credits, så blir det for en tusenlapp totalt med 100% crew. :)

Er jo god butikk for WG å lansere OP tier X. Fristende for de som har pengene og vil ha det beste med en gang.

Lenke til kommentar

Hvis du sikler på en tank, hold deg til en linje da vel.

Du får 10% av XP earned som free XP.

Er vel bare 5%?

Uansett har jeg ikke noe imot å støtte WG med noen kroner nå og da på å konvertere litt XP. Dog blir det mindre og mindre av det i tiden fremover, ettersom det virkelig ikke er noen tanks jeg har lyst på.

Har vel egentlig funnet ut at det kjøretøyet jeg liker best (til nå) er Jagdtiger, så blir litt "meh" med motivasjon for å kjøre annet. JgPzE100 var et kjempebomkjøp ihvertfall :p

Tror jaggu jeg snubla borti den dårligste WoT-spilleren gjennom spillets historie: http://worldoftanks....1596766-Cyclic/

Dægen. Endelig noen som er dårligere enn meg :p

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å støtte WG når man koser seg med spillet.

Sliter også med motivasjonen til å grinde ut nye tanks.

I det siste har det vært mye FCM 50t og T-54.

Blir også noe IS-8, IS-7, KV-1S.

Lite light tanks og arty fortiden.

FCM 50t er en fantastisk tank spør du meg. Beste premium og noe av det beste i spillet synes jeg. Mye pga spesiell MM som gjør at man møter max tier 9.

Har også bra crew på min med sixth sense osv.

Presis gun, bra pen, bra gun depression, bra RoF og aim time, billige shells, 1500 hp er bra, armour er ikke bra, men kan bounce noe i fronten. Mobiliteten er herlig. Man kommer raskt ut på flankene. Snipe, support og wolf-pack med mediums. Få med deg flere og rush. View range er også bra, så man kan rykke frem raskt og faktisk scoute med denne heavien :) Bare unngå brawling.

Bonusen er at man tjener bra med credits i tillegg :p

Endret av James King
Lenke til kommentar

Kjøper gull for og ha premium jeg, så støtter WG, poenget mitt er at dere lurer dere selv med og bruke gull til og konvertere XP på tanks til free XP.

Crewet går glipp av masse XP, og man går glipp av og lære seg tanks.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg aldri freeXP for å unlocke tanks, men det hender jeg konverterer litt for å kjøpe moduler til nye tanks. Det er uaktuelt å måtte grinde tracks før man kan sette på kanonen fra forrige tank, og ofte bruker jeg freeXP for å unlocke f.eks beste kanonen hvis dette er nødvendig for at tanksen skal prestere (ISU-152 f.eks, du kjører ikke den uten BL-10 :D ) Stock tanks suger, derfor har man freeXP ;)

Lenke til kommentar

Eg bruker av og til litt freeXP for å betale ut siste rest som kreves for å få kjøpe neste tank. Særlig gjeld dette tanks som er på tilbud og som det haster litt å få nok XP til.

Men eg trur ikkje eg har låst opp noke med kun freeXP endå.

Eg høyrer svært mange har problemer med at dei ikkje har nok credits til å kjøpe tanks, men for min del så er det vanligvis XP eg mangler. Nå bruker eg mest lav til medium tier tanks, men det er nesten alltid XP eg har for lite av.

Lenke til kommentar

Er det en Diskusjon.no-Steam-gruppe eller noget slikt for tanks? På ukedager er det litt for ofte jeg ikke har noen å spille med så om det er et sted å nå folk. Ingame chat funker vel forsåvidt det, òg.

Hvilken tier holder du på med? Jeg blir gjerne med om vi er i nogen lunde samme tier.

Lenke til kommentar

Hvilken tier holder du på med? Jeg blir gjerne med om vi er i nogen lunde samme tier.

Har opp til tier ti i tyske TDer, ellers er det en del ting jeg bør farme i midt-sjiktet (type Tiger).

43SnURE.jpg

Endret av ze5400
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fant denne etter et kjapt søk: http://www.notebookc...00.69168.0.html

Sier at du skal kunne få ok fps på laveste setting i WoT.

Jeg spiller iaf fint med 3570k og det integrerte HD4000 skjermkortet.... men jeg har da mye høyere prosessorhastighet, hastighet på gpu og høyere hastighet på minnet enn i en laptop, så helt sammenlignbart blir det jo ikke.

Jeg har da improved graphics og allt på low bortsett fra shadow quality og post processing off, og draw distance på max.

Edit: Ja og 1920x1200 oppløsning.

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Har opp til tier ti i tyske TDer, ellers er det en del ting jeg bør farme i midt-sjiktet (type Tiger).

Min garasje består mest av tier 4 til tier 6. Holder for det meste på med det amerikanske og tyske treet der jeg holder meg mest til TD og medium. Eneste relativt høytier tanksen jeg har er IS-6.

Lenke til kommentar

Siema er liksom blitt det nye skjellsordet etter Wot :wee:

Det kan polakkene pent takke seg selv for :hm:

Min garasje består mest av tier 4 til tier 6. Holder for det meste på med det amerikanske og tyske treet der jeg holder meg mest til TD og medium. Eneste relativt høytier tanksen jeg har er IS-6.

Høres bra ut det. Da tar vi noen runder en dag om du er med på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...