Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hehe, en god grunn til at jeg foretrekker hastighet fremfor panser. Hatt et par slike runder både med Löwe, JT og Ferdi'en hvor alle er døde uten at jeg omtrent har sett en fiende.

En av de morsommere rundene jeg har hatt fordet var assault på Malinkova med JagdPanther II. Vi skulle forsvare, men siden vi nesten bare var mediums på teamet er det en smart fyr som foreslår at vi går i angrep i stedet. Så teamet deler seg i to og rusher ned i skogholtene på hver side. Det hadde fienden overhodet ikke regnet med, så de er helt i åpent lende og svært spredt på begge sider, og sjanseløse når vi kommer stormende. Men var veldig glad det var JagdPanther og ikke Ferdi jeg kjørte den runden, for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Pearl River kan dere prøve en artig taktikk om dere starter i sør. Og kjører heavy vel å merke. Gå hull-down på broa! Få pubbiesene med på å stoppe på broa, så dere står 3 heavies hull-down der, og vent. Er ikke så jævla nøye om du kjører tanks med bra turret armor eller ikke, alle tre + arty og whatever som kan skyte rundte dere vil skyte på det første og beste. Laget i nord må dytte på for å få folk på plass, og om du skulle daue så er det sånn at 3 i bredden = broa er blokkert, og de kommer ikke gjennom til cap. Så kan litt flere enn vanlig gå vestover og knuse de få fiendene som kommer den veien, evt dra helt rund nord og komme på fienden bakfra. Har utrolig nok funka hver gang så langt :D

Lenke til kommentar

Wins / Battles 6 / 19 31.5%

Avg. / Total Exp. 531 / 15 927

Sug meg midt i endetarmen.

Ecounter, motstander capper i løpet av 1,5 minutt uten at gutta som står rett i nærheten gidder å spotte de. Totalt fire av 30 tanks som har gjort skade, resten null.

E100 instateamkiller arty, T62 teamkiller E100 og blir blå. T62 blir teamkillet og flere bare forlater kampen.

Fire kamper med T95, hvor tre kamper er med fem arty.

Spotter ti stk, og holder flere av de spotta i flere minutter. Arty klarer bare ta ut èn før hovedsiden knekker som en mariekjeks og tar ut artyet vårt.

SIEMA!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min mening er at de tyske og amerikanske er de beste med franske rett bak. Jeg mener de russiske har for dårlig nøyaktighet på kanonene sine til å gå som rene snipere.

De tyske har, som regel, svært nøyaktige kanoner og god pansring og er nok de best balanserte i mine øyne. Fordelen med de amerikanske er at noen av dem har turret. Noe som gjør at du ikke må svinge hele vogna for å sikte. Noen, de største av dem, har gode kanoner og en allmass av pansring, men har en forferdelig dårlig toppfart.

De franske har gode kanoner og god toppfart. Har tynn armor, men den er godt vinklet i fronten.

De engelske har som regel svært nøyaktige kanoner, men de har småe kaliber på dem. Mao liten gjennomslagskraft. Men de er panseret av en Annen verden, noe som gjør at de nesten ikke kan bevege seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men med neste patch kan det jo se ut som at russerne blir litt lettere å treffe med. De har i hvert fall jevnt over bedre kamuflasjeverdier enn tyskerne på høy tier. Tier 8-10 tysk TD er jo ikke akkurat lette å gjemme bak en busk.

Neste patch gir flere endringer:

Mindre spredning av kulene, dette hjelper alle stridsvogner.

Kamonett og kamo fra omgivelsene blir additiv framfor multiplikativ, dette hjelper primært større stridsvogner.

Tier 10 heavies får lavere penetration, særlig med gullskudd, dette gjør at tregere stridsvogner blir mer brukbare på høyere nivå.

Splash damage blir redusert for artilleri, dette hjelper igjen tregere stridsvogner.

Jeg håper også at T69 får seg en kraftig nerf på HEAT-skuddene sine :p

Lenke til kommentar
noen nye kjøp i helga? selv røk jeg på en Stug 3 og en E-75. trodde ikke i utgangspunktet at E-75 var på tilbud, men da den sto og blinket til halv pris var det bare å slå til. så nå er det bare å free-XPe seg frem til resten av utstyret på den.

Tiger 2, E-75 og E-100 er på 30% tilbud og 30% ekstra credit income fram til 15 ifb Big and Heavy(?) special som går over to uker. Forrige gang var det T110E5 linjen, og før der IS-7. Usikker på hvor lenge disse specialene skal være, men hvis de fortsetter litt til så er det naturlig å anta at AMX50B er nestemann som står for tur.

Har nesten ikke fått kjøpt noe som helst denne helgen. Har vært bortreist, og etter at jeg akkurat kjøpte meg T92 og E-100 så har jeg 10 000 credits igjen og det får man ikke stort for i dette spillet :p

Kjøpte kamuflasjefarger til SU-122-44, følte den fortjente det :w00t:

Lenke til kommentar

ahahaha, hvor mange kamper har Kingknut nå montro?

spilte mye solo i helgen, og goddamn, man må jo carry i hvver bidige match, hvis ikke er det tap! slitsomt i lengden.

hadde flere matcher der jeg hadde mest damage totalt på laget, og mer enn top 3 på fiendelaget, men taper for det :(

...og jeg passerte vist 10k kamper uten at jeg la merke til det engang :p

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

spilte mye solo i helgen, og goddamn, man må jo carry i hvver bidige match, hvis ikke er det tap! slitsomt i lengden.

hadde flere matcher der jeg hadde mest damage totalt på laget, og mer enn top 3 på fiendelaget, men taper for det :(

....og den runden man vinner så har man nesten ikke gjort skade i det hele tatt slik at 3x blir latterlig lav.

men jeg hadde noen greie runder med Schmalturmen min å går da. hadde flax og havnet på de rette lagene mens jeg fikk delt ut greie mengder med smerte. blir fort 40-50 000 i credit per runde da.

Lenke til kommentar

Jeg spiller iaf fint med 3570k og det integrerte HD4000 skjermkortet.... men jeg har da mye høyere prosessorhastighet, hastighet på gpu og høyere hastighet på minnet enn i en laptop, så helt sammenlignbart blir det jo ikke.

Jeg har da improved graphics og allt på low bortsett fra shadow quality og post processing off, og draw distance på max.

Edit: Ja og 1920x1200 oppløsning.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...