Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, så det de i realiteten har gjort er å tilpasse gaussfordelingen sin så den faktisk passer innenfor siktet? :)

 

Det er akkurat det de originalt gjorde. De hadde gausfordeling på 1,3 sigma, og alle skudd som havnet utenfor sirkelen ble lagt direkte på kanten. Dette gav rundt 20% kantskudd som jo er relativt horribelt og grunnen til at man kunne ha skikkelig uheldige streaks med skudd som fløy i alle retninger.

 

Jeg mener de har sagt de gjør det samme med pen og damage også, noen som kan bekrefte?

Lenke til kommentar

Hvordan er poenginntjening på mid tier? Har kun tier 3 utstyr nå, og det drar ikke inn all verden med penger og medals. *På hvilket level er det best å grinde? Er det evt noen fordel å kjøpe en billig premium tank for lett å få enda bedre mye cash på level 3-5 eller hva er deres erfaring? Har sef. permium account

 

Da er det bare å logge seg på og game noen timer!

Lenke til kommentar

Hvordan er poenginntjening på mid tier? Har kun tier 3 utstyr nå, og det drar ikke inn all verden med penger og medals. *På hvilket level er det best å grinde? Er det evt noen fordel å kjøpe en billig premium tank for lett å få enda bedre mye cash på level 3-5 eller hva er deres erfaring? Har sef. permium account

 

Da er det bare å logge seg på og game noen timer!

 

Tier 5 og 6 tjener normalt mest cash, skaff deg en T-150 for eksempel, den skal være grei å dra inn cash med :)

 

 

Forøvrig, snakker om ubrukelige medspillere....

 

Defeat

Battle: Abbey 5. juni 2013 23:09:28

Vehicle: Black Prince

Experience received: 1 201

Credits received: 53 143

Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter

 

T7 kamp, 3,2k skade og holder midten av abby alene mot T20, KV13, KV3 og Tiger H. Dreper alle 4 og vips så er resten av laget på mystisk vis dødt. Halvparten av tanksene har ikke gjort skade. GG

 

God natt...

Lenke til kommentar

Hvordan er poenginntjening på mid tier? Har kun tier 3 utstyr nå, og det drar ikke inn all verden med penger og medals. *På hvilket level er det best å grinde? Er det evt noen fordel å kjøpe en billig premium tank for lett å få enda bedre mye cash på level 3-5 eller hva er deres erfaring? Har sef. permium account

 

jeg har en Pz 4 Schmalturm og den drar inn 30-40 K credit per runde i snitt. har hatt mer og mindre en det, men ligger vel i det leget på en snitt runde. koster 3750 gullpenger, men er verdt det i mine øyne.

 

fordeler: en lasernøyaktig kanon, bra topphastighet, kjapp lading og sikting, enormt kraftig turret (panther 2 turret), en veldig bra gun depression, har et "skjørt" på siden som faktisk demper virkningen av en "splash" fra arty eller HE fra andre stridsvogner, havner i tier 5-6-7 kamper og hevder seg godt der.

 

bakdeler: er jo en Pz 4, med en armor som ikke ligner grisen, har en akselerasjon som gjør det, tårnet snur seg litt sakte og den bør ikke ratte rundt på egen hånd.

 

jeg bruker den som sniper p.g.a kanonen, men den klarer seg "close and dirty" p.g.a sin, relativt, gode kanon og sterke tårn.

om du skulle kjøpe denne så bruk den som en sniper eller støttetank. prøv og still deg til slik at det er kun tårnet som vises i kamper. den er overraskende sterk der og pumper ut smerte fortløpende mens FI ikke skjønner hvorfor de ikke penner en Pz4.

 

av utstyr bruker jeg da et camonett og kikkert samt Tank gun rammer.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Det er tier 8 som tjener helt klart mest credits, men de er ganske dyr. Husk at du kan flytte crew over fra en vanlig tank til en premiumtank uten å trene opp igjen crewet til den tanken, så lenge det er samme type og nasjon. Det kan være verdt å ta med i vurderinga, siden det går raskere å trene opp crewe siden du grinder det på flere tanker. Ellers for å grinde credits kan du finne deg en tier 5-6 som du liker godt, da kommer $$ rullende inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville uansett ikke anbefalt å kjøpe en Tier8 premium såpass tidlig. Vent til du har litt flere kamper spillt og har en viss peiling på hvordan spillet fungerer ^^

 

Du sier jo uansett at du kjører premium konto. Med premium konto kan du komfortabelt tjene penger på alle tanks opp til og med Tier8, og T9 og T10 hvis du spiller gode kamper :)

Lenke til kommentar

Hvordan er poenginntjening på mid tier? Har kun tier 3 utstyr nå, og det drar ikke inn all verden med penger og medals. *På hvilket level er det best å grinde? Er det evt noen fordel å kjøpe en billig premium tank for lett å få enda bedre mye cash på level 3-5 eller hva er deres erfaring? Har sef. permium account

 

Da er det bare å logge seg på og game noen timer!

 

Kjøp tier 8 premium. Tjener ofte 80-100.000 credits pr kamp. Tier 5 premium er ikke i nærheten. Du bør ha en snart uansett. Om du gjør dette nå eller venter til du er blitt mer erfaren blir ditt valg. T34 er bra. Men jeg koser meg med FCM 50t, den er mer som en medium. Kanskje ikke så noobvennlig som T34.

 

Du lærer deg å spille disse. Du finner review og guide på begge på youtube.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Inne i en skikkelig dårlig streak nå. Etter jeg kjøpte meg IS-8 (min første tier 9), så har winraten min gått fra 60-70% og ned til 35% på dagsbasis. MORRO! Nå om dagen tar jeg opp spillet, taper noen kamper, og så gidder jeg ikke mer :p

Hvor mye XP trenger du før den er fullt oppgradert da?

Min E-50 krevde nemlig 200 000 XP før jeg hadde låst opp alle oppgraderingene, men den var overkommelig etter at jeg brukt 100 000 XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...