Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E-50 på El Halluf

En puslete T69 sitter og camper nede ved elva med 1000 HP, og uvisst for meg en T-34-2 med fullt liv også. Jeg knuser T69en ved å hoppe på han, kanonen til T-34-2en preller av frontpanseret mitt og jeg fortsetter med å knuse han også ved å skyte og ramme. 15 sekunder senere i chatten: "WTF! 1000 ram damage????"

 

E-50en er kanskje den tyngste, største og tregeste mediumen på tier 9, men til gjengjeld er den et brutalt monster :evil:

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt og herja hele natta her på Tier1. Rett før soloppgang her så blei jeg faktisk tvunget over på et Tier2 spill selv om jeg fortsatt er tier 1. Er det fordi jeg har blitt for flink? Jeg gruser ikke alle men spiller jevnt over bra og havner stort sett på 1-3 plass hvis laget mitt vinner.

 

Har ikke peiling på hvilken tier 2 tank jeg bør velge da. Har spilt mye poeng både på UK og US. Men liker medium tanksen bedre enn den oppgraderte US tanksen på Tier 1.

 

Har også kjøpt camo nett og oppgradert capteinen på laget til 75 poeng/XP. Ellers kjøpt consumables som repair, fire extinguiser og medikit. Har vel brukt medikit en gang og repairkit 5 ganger. Blir lite brann.

 

Hva pokker skal man satse på videre av Tier 2 tanks? Hva bør man tenke på?

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt og herja hele natta her på Tier1. Rett før soloppgang her så blei jeg faktisk tvunget over på et Tier2 spill selv om jeg fortsatt er tier 1. Er det fordi jeg har blitt for flink? Jeg gruser ikke alle men spiller jevnt over bra og havner stort sett på 1-3 plass hvis laget mitt vinner.

 

Har ikke peiling på hvilken tier 2 tank jeg bør velge da. Har spilt mye poeng både på UK og US. Men liker medium tanksen bedre enn den oppgraderte US tanksen på Tier 1.

 

Har også kjøpt camo nett og oppgradert capteinen på laget til 75 poeng/XP. Ellers kjøpt consumables som repair, fire extinguiser og medikit. Har vel brukt medikit en gang og repairkit 5 ganger. Blir lite brann.

 

Hva pokker skal man satse på videre av Tier 2 tanks? Hva bør man tenke på?

 

Du havner glatt i tier 2 kamper med tier 1 tanks, er ganske tilfeldig...10 første kampene eller noe sånt skal du bare se tier 1 tanks, men så er det hipp som happ.

 

Når det gjelder hvilken tier 2 tank du bør velge, såe...tja. Kommer an på hva du liker egentlig, men det finner du ikke før du har klatret noen tiers og kommet deg opp til tanks som gir en smak av senere tanks. De første få tiers så er det gjerne litt mindre forskjeller.

 

At du liker UK Tier 1 tanksen fatter jeg ikke :p Er vel jevnt regnet som den dårligste tier 1...like stor som alle de andre tier 1 tanksene stablet oppå hverandre jo!

 

Synes egentlig du bør gå for amerikanske tanks. M3 Lee blir sikkert et helvete for deg, men når du først er forbi den så er det smooth sailing!

 

Camonet er det egentlig litt tidlig for deg å tenke på. Consumables er bra (helgespesialen er av og til halv pris på desse, gjelder å hamstre!), men du bør primært tenke på å heller bruke credits på å skaffe deg fulle 75% crews. Det er såååååå mye bedre enn 50%! Skjønt kanskje ikke før tier 3-4. De første tiers skal det ikke så all verdens med experience til før du kan researche neste tanks, og så må du retraine crew igjen...kan være greit å spare opp litt penger!

Lenke til kommentar

At du liker UK Tier 1 tanksen fatter jeg ikke :p Er vel jevnt regnet som den dårligste tier 1...like stor som alle de andre tier 1 tanksene stablet oppå hverandre jo!

Har den ikke den høyeste alphaen blant tier 1 tanks da? 2-shotter alle tier 1 tanks. Det er jo ikke akkurat dårlig.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

[/size]

Har den ikke den høyeste alphaen blant tier 1 tanks da? 2-shotter alle tier 1 tanks. Det er jo ikke akkurat dårlig.

Den har god gun, Men den jo STOR.

Den dreper bra, og blir drept bra.... Personlig liker jeg bare Loltraktor i tier 1.

 

Du havner glatt i tier 2 kamper med tier 1 tanks, er ganske tilfeldig...10 første kampene eller noe sånt skal du bare se tier 1 tanks, men så er det hipp som happ.

 

Når det gjelder hvilken tier 2 tank du bør velge, såe...tja. Kommer an på hva du liker egentlig, men det finner du ikke før du har klatret noen tiers og kommet deg opp til tanks som gir en smak av senere tanks. De første få tiers så er det gjerne litt mindre forskjeller.

 

At du liker UK Tier 1 tanksen fatter jeg ikke :p Er vel jevnt regnet som den dårligste tier 1...like stor som alle de andre tier 1 tanksene stablet oppå hverandre jo!

 

Synes egentlig du bør gå for amerikanske tanks. M3 Lee blir sikkert et helvete for deg, men når du først er forbi den så er det smooth sailing!

 

Camonet er det egentlig litt tidlig for deg å tenke på. Consumables er bra (helgespesialen er av og til halv pris på desse, gjelder å hamstre!), men du bør primært tenke på å heller bruke credits på å skaffe deg fulle 75% crews. Det er såååååå mye bedre enn 50%! Skjønt kanskje ikke før tier 3-4. De første tiers skal det ikke så all verdens med experience til før du kan researche neste tanks, og så må du retraine crew igjen...kan være greit å spare opp litt penger!

 

Ja amerikansk er min favoritt og, M3 Lee er ikke så dårlig når du lærer å spille den(Men det er jo ikke lett..)

Ellers så er TD linja den jeg har spillt mest med, Amerikanske TD(vertfall Hellcat) Har god Gun og dårlig armor, helt til tier 8(t28 Prototype) på ene linja og tier 7(T25AT) på andre...

Ellers så ville eg ha annbefalt Medium linja, Til tier 6, så går du ned på T29, Det er en uovervinnelig tank(vist du spiller den riktig) og har ekstremt med armor..

Haha, du burde unlocket KV-1S....T-150 er jo ikke direkte ulik KV-1, bare større kanon. KV-1S er mer som en medium.

Likte faktisk T-150 bedre en KV-1 :D

God gun, god armor, Ikke så veldig rask(men har bare stock motor), Men alt i alt vil jeg si den er bedre en KV-1 :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Så vidt jeg skjønner kan man når crewet kommer over 100 xp utvikle perks som bruke awareness for lettere å spotte tanks.

 

Hvilke tankser eller hvilke parametre sier noe om rekkevidde og treffsikkerhet på tanksene? Som sagt så får jeg mye heftige kills med medium tanksen på tier 1 fler enn med us tanksen. Får vel jobbe litt mer med us tanksen så jeg blir bedre.

 

Hvilken kombo/oppgradering/tanks gir mest rekkevidde på tier 1?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg skjønner kan man når crewet kommer over 100 xp utvikle perks som bruke awareness for lettere å spotte tanks.

 

Hvilke tankser eller hvilke parametre sier noe om rekkevidde og treffsikkerhet på tanksene? Som sagt så får jeg mye heftige kills med medium tanksen på tier 1 fler enn med us tanksen. Får vel jobbe litt mer med us tanksen så jeg blir bedre.

 

Hvilken kombo/oppgradering/tanks gir mest rekkevidde på tier 1?

View Range og Accuracy er de to tallene du bør se på her. Jeg vil anbefale deg å prøve å klatre opp til tier 5 før du begynner å tenke på crew skills, stridsvognene er litt mer definerte der.

Lenke til kommentar

OP1S, din slask! :p

 

Ja den føles OP når man lærer seg den. Man må lære seg å leve med relativt lang reload, Ca 14.15 sek.

Fin til peek-a-boo fighting når man kan bruke bygninger og terreng aktivt. Er man matchet på topp one-shotter man mye med standard ammo. Moro det.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Ja den føles OP når man lærer seg den. Man må lære seg å leve med relativt lang reload, Ca 14.15 sek.

Fin til peek-a-boo fighting når man kan bruke bygninger og terreng aktivt. Er man matchet på topp one-shotter man mye med standard ammo. Moro det.

 

 

:)

Prøv Hetzer med 10.5cm-kanon og HE-skudd, bare husk å ta med 5-6 gullskudd også i tilfelle du møter på noen KV-1S.

 

Hetzers gonna Hetz

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...