Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Drit lei av å dø etter 1 til 2 skudd, mens jeg selv må skyte 4-7 skudd for å klare å ta ned en tanks. spiller med type-t-34 Chinese tier 5 medium tanks.. begynner å lurer på hva jeg egentlig gjør feil. eller om bare tanksen min suger..... lurer på å jobbe meg opp på en Heavy tanks.... eller skal jeg bare gå for medium tanks, men bedre tier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Type T-34 er en sniper/flanker. Peek'n poke har den alt for lite alpha til å klare seg noe særlig me. De som kverker det på 1-2 skudd har gjerne mye lenger reload enn deg, så du kan få inn flere skudd på tiden det tar dem å reloade. Men mediums er generelt ikke laget for å gå face-to-face med heavies, men kan gjerne komme seg på siden av fiendetanks!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testa litt wot. Fått inn en del gode treff men ikke så mange kills.

 

På laveste level er det en del som kjører den lette amerikanske tanksen og har en kanon som skyter sinnsykt fort. Jeg blir ikke klok på det oppgraderingsgreiene. Øvrest i høyre hjørne står det at jeg har en del tusen sølv og ingen gull når jeg er i garasjen. På selve tanksene står det hvor mange medajler de har. I følge "vekslesystemet" skal 400 sølv bli bli 1 gull. Jeg hsr en drl tusen sølv men får ikke lov å veksle .... Ser at resesrch koster 1500 og oppover. Ser ikke ut som jeg får lov å veksle eller oppgradere noe.

 

Spilte en del forskjellige spill i kveld på en billig oppgradert PC, (gikk fra Laptop/konsoll) med et radeon 7950 kort som rocker fælt mot hva jeg er vant til :D kjører ut med display port på 27" macskjerm i MAX oppløsning :-)))))

 

Nok om det sliter som sagt med å skjønne hva som gjelder for oppgradering og research ...

 

Lenke til kommentar

Man kan ikke veksle fra sølv til gull. Det er kun fra gull til sølv, som vi fra nå av kaller credits :pGull koster ekte penger, og er hva spillets utviklere tjener penger på. Du trenger ikke tenke på det nå, men om du finner ut at du liker spillet og starter å spille jevnt og trutt anbefaler jeg å kjøpe premium account som man kjøper for x antall dager om gangen. Koster ca 80 kroner i måneden. Som gir deg 50% boost på credit og experience inntjeninga di.

 

Når du spiller en kamp får du 2 ting. experience og credits. en liten brøkdel av experience blir også konvertert til free experience, som ikke er låst til en enkelt tank, slik som vanlig experience er. Om du har nok experience til en modul, så trykker du på "research" knappen opp til høyre i garasjen på den tanken du vil oppgradere. Det vil stå kostnad i researchpoints på modulen, og hvor mye experience du har står ved siden av research knappen, og også på oversikten når du trykker på research.

 

Etter du har researcha en modul, må du ikke glemme å faktisk kjøpe modulen å sette det på tanken din. En modul er en utskiftbar del til tanken din, f.eks en motor, kanon o.s.v, om det var noen misforståelse der. Du mounter en modul ved å høyreklikke på den å klikke mount, eller du kan gjøre det fra den hotbarlista over moduler du ser når du er i garasjen med tanken din.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Da blir det vel til at jeg ryker på en liten premium her! Angående kamper. Hvis man blir slått ut tidlig i battle har man da valg mellom å se på resten av kampen eller avbryte. Har valg her noe å si for XP? Ser dog at om man avbryter kampen så er tanksen låst til den kampen til den er ferdig. Må da evt bruke en annen tanks ... Dere andre. Holder dere dere til en tanks i starten eller bytter dere mellom flere?

 

Så litt om XP. Er det noen forskjell på XP på om man dør tidlig eller sent (men ikke sist)? Valget er jo å holde seg i nærheten av egen base å forsvare eller å gå på raid med andre. Får da inn en del hits og men har ikke drept all verden men dør også tidlig. Er det best å få gjort en del skade og dø tidlig eller campe og bare luske rundt egen base uten combat? Det siste er rimelig dølt synes nå jeg ...

Lenke til kommentar

vurderer å gå for tung tanks, hvilken linje er best å følge? Britisk eller kinesisk. er dem jeg har kommet lengst på.... håper på noen tips` :)

 

Erm, ingen av de! Om du har tanker om å bli med i Clan Wars når den tid kommer, så er både de britiske og kinesiske tier 10 heavyene ubrukelige.

 

Mest ettertraktet er vel begge de amerikanske (T110E5 og T57 Heavy).

Lenke til kommentar

vurderer å gå for tung tanks, hvilken linje er best å følge? Britisk eller kinesisk. er dem jeg har kommet lengst på.... håper på noen tips` :)

 

Jeg ville gått for russiske heavies. Særlig siden kanonene blir mer nøyaktige i neste patch.

 

Moroa begynner på tier 6, med KV-1S. Rå kanon som blir råere i 8.6.

Lenke til kommentar

Da blir det vel til at jeg ryker på en liten premium her! Angående kamper. Hvis man blir slått ut tidlig i battle har man da valg mellom å se på resten av kampen eller avbryte. Har valg her noe å si for XP? Ser dog at om man avbryter kampen så er tanksen låst til den kampen til den er ferdig. Må da evt bruke en annen tanks ... Dere andre. Holder dere dere til en tanks i starten eller bytter dere mellom flere?

 

Så litt om XP. Er det noen forskjell på XP på om man dør tidlig eller sent (men ikke sist)? Valget er jo å holde seg i nærheten av egen base å forsvare eller å gå på raid med andre. Får da inn en del hits og men har ikke drept all verden men dør også tidlig. Er det best å få gjort en del skade og dø tidlig eller campe og bare luske rundt egen base uten combat? Det siste er rimelig dølt synes nå jeg ...

 

Som andre skriver her, det gjelder å vinne kamper. Det som også bestemmer litt er hvordan type tank som du ratter rundt med. En tankdestroyer bør holde seg litt i bakgrunnen for å dele ut skade fra distanse mens en vanlig tank bør bruke fart og kanon for å prøve å komme gjennom fiendens linjer.

 

Kamper vil også gi erfaring til vogncrewet ditt. Så etter en del kamper vil de nå 100% og du vil da kunne " spesialisere" dem. På tier 1 og en del oppover er det en fordel, synes jeg, å gi sjefen sixt sense, mens jeg gir resten kamuflasje.

Om du går for TD linja, som jeg, må du huske på at busker skjuler vognen ganske så effektivt helt til du skyter. Så et skudd og rygg. Et skudd og rygg. Om ikke distansen er fordelaktig da. For da kan du pumpe skudd etter skudd inn i fienden uten at de finner deg.

 

De hurtigskytende vognene som du tidligere nevner, må veldig nært før de blir farlige. Og de har som regel dårlig armor, noe som gjør at du plukker de som druer fra litt distanse med en TD.

 

Et annet tips er at du lar den siktesirkelen " lukke" seg helt før du skyter. Selv om det er fristende å skyte i det kanonen er ladd, vil du mest sannsynlig bomme om du ikke lar aimtime bli fullført.

 

Og kjøp gjerne et camonett og en kikkert om du velger TD linja selv om du føler at det koster i meste laget. Du vil få en stor fordel siden du er bedre skjult og har en større line of sight.

Dette er uansett ting som du kan montere på andre vogner når du selger denne vognen.

Lenke til kommentar

SerB has about 50 vehicles in his garage, but it takes 5 seconds to find a specific one.

5.1 and 7.1 sound support is coming.

Shot echoes are difficult, but possible, and might be implemented. SerB is personally for them.

WoT is Belorussian (Minsk), WoWP is Ukrainian (Kiev), WoBS is Russian (St Petersburg).

A realistic artillery gun elevation makes the reticle too small, which is why the 45 degree limit exists.

The new sound engine makes national crew voices possible. The due date is as always, ASAP.

The mechanism for muliple guns (historical ST-II, maybe?) is much easier, and coming much sooner, than multi-turretedness.

SerB: "The ST-I had a D-30 and a D-10. Of course, you can put in any shells you want. I, personally, would take off the ahistorical IS-4 gun, and compensate with better shells. But this is still just thinking aloud."

French super-heavy tanks are planned. Chinese ones are not.

There might be a reward for potential damage dealt to you in a game.

The first game that SerB played was a skeet shooter for the BESM-6, in 1974.

SerB can't see a full Soviet light tree, but a longer American one is probable.

Pearl River is map #60, and Sacred Village is map #61. Not all maps make it in game, even fully developed ones.

The deviation curve is identical, regardless of the tank or gun.

British arty is almost done.

The vehicle vibration in sniper mode is a part of the sniper mode stabilization intentionally.

The leFH18B2 might be removed from the store in 0.8.6. They haven't decided yet.

Shoving the enemy into water and drowning them now counts for experience.

There is no inertia for your gun or turret. Traverse goes from zero to its maximum speed instantly.

Tier 8 premiums will not get a profitability boost in 0.8.6, but lower tier premiums will.

The tank's shaking as a result of a shot will be reduced.

 

Q: Can we get 2x credits?

A: Not a problem, get in a vehicle during a special and farm 2x credits.

 

Q: I mean for every tank, like with XP.

A: You'll burst.

 

Q: Why do premium tanks never get any profit specials?

A: Don't play premium tanks.

 

Q: Why are you moving the E-100 turret forward?

A: So people would quit whining that we moved it back.

 

Q: But what about the reverse sidescraping, that at least somehow protected the cardboard LFP?

A: The whining will end on that specific topic. As your post shows, whining in general is immortal.

 

Q: Are you planning better mechanisms to prevent stolen accounts?

A: The best such mechanism is your brain, which doesn't set "password1234" as your password.

 

Q: Are you going to make posters with your likeness?

A: People are doing it for me.

 

Q: Why am I forced to look at my killer for several seconds?

A: To realize who destroyed you, and develop true proletarian hatred for them.

 

Q: Why does the AMX 50B load bullets slower than the T57? There are more loaders.

A: They didn't just load the bullets, they also had to measure gunpowder, and ready the flint.

 

Q: You have about 17000 battles, and you know all there is about the game. Why if your efficiency so average?

A: I prefer to perfect myself in the real world, and play in the virtual. I suggest you do the same.

 

Q: I think the two are connected.

A: I also can't dance, that means I am a total loser.

 

Q: But what about cheater mods, like ones for instant aim times?

A: How about this: if you can provide us with a mod that does this, you get a year of premium. If not, a year of ban. Deal?

 

Q: Did you, SerB, ever get banned?

A: Outside of WoT? Numerously. Inside? Just once. The banner got trolled in return.

 

Q: What will a player learn if they see the game development plan for 2014?

A: They will learn that we are not putting in Ahnenerbe flying saucers.

 

Q: Once upon a time, playing the T30, Maus, or IS-7 was fun. Now it is not so. What happened?

A: Of course it was fun, they were unbalanced. Personally, I'm happy even with the VK4502B.

 

Q: Why is the ROF on the ST-I lower than on the IS-8?

A: That gun isn't even supposed to be there. I'd rather have a dual D-30 .

 

Q: Do amusing things happen at work? Can you tell us?

A: Yes. No.

 

Q: Can we have a map with caves, and with tunnels, and bridges that are destructible, and...

A: And a Wii remote that weighs 25 kilograms for the IS-2 loader.

 

Q: Do you have time to do anything but answer these questions?

A: Yes, drink tea and smoke.

 

Q: Why do you not add a client-side cheat-checker? Do you doubt our hackers?

A: We don't doubt our hackers, which is why we aren't implementing a client-side cheat checker.

 

Q: Why do your answers have so many typos?

A: I have less free time than you do.

 

Q: Your competitors are rapidly implementing realistic parameters of WWII and post-WWII vehicles! How are you going to compete with that?

A: "realistic parameters of WWII and post-WWII vehicles" is a MiG-15 over Stalingrad? Somehow, we're not worried.

 

Q: Stalingrad? Hell, over London, I want more a more historical damage model!

A: More historical as in one shell to the tracks, and the tank is immobile for half an hour, HE shell near the barrel, the tank is useless until repairs in a rear base? We don't need this. Nobody needs this, take a look at how many people play historical battles in this competitor.

 

Q: Will we be able to run two World of ... games at the same time?

A: No. Do you have four arms?

 

Q: When you nerf tanks, do you look at their win percentage afterwards, or also the amount they are played?

A: We don't look at anything, and nerf as we please. You should have gotten used to it!

 

Q: What's the point of the StuH with HEAT...?

A: Don't shoot HEAT from the StuH.

 

Q: And the SU-26...

A: Don't play on the SU-26.

 

Q: But I asked, this gold ammo...

A: Don't use gold ammo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...